Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

El movil no m'acepta descarregar videos del megaupload.

dt. 13 des. 2011, 20:39

Hola!
Tinc un samsung galaxy mini i no acepta descarregar els archius del megaupload, ja siguen el one piece daci (.mkv) o series sense comprimir de series yonkis... Osiga que no te res que vore amb l'archiu.
Algu sap si tinc que canviar alguna configuracio del movil o es questio de que no pot?

Moltees graciees :adeu:
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: El movil no m'acepta descarregar videos del megaupload.

dl. 30 gen. 2012, 17:57

No estci segur pero aixo em passaba amb el meu movil (nokia E71) debut que s'obren pop-ups(publicitat) quan descarregues el fitxer.Illavors no es poden obrir noves finestres o pestanyes es obre directament i surt de la pagina.
et recomano de descargarte per el mobil un navegador com firefox o opera i si no tens el adobe flash player també.
:adeu:
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: El movil no m'acepta descarregar videos del megaupload.

dl. 30 gen. 2012, 19:31

Crec que aquest problema ja la solucionat l'FBI... :lol:
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: El movil no m'acepta descarregar videos del megaupload.

dt. 31 gen. 2012, 20:16

Estos americans mos mataran a disgustos :lol:

La publicitat vols dir que en els ordenadors normals es obrin altres finestres no? que cabrons...
Moltes gracies hem descarregare el firefox ( que no savia que existia en androind!) i no se com heu provare... :profident:

PD: OPWar no creus que one piece perd molt cuan escomença la temporada de skypiea? (No teu prengues a mal he, que jo tambe soc un gran fan de one piece, pero hem decepciona en les temporades a partir de skypiea)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: El movil no m'acepta descarregar videos del megaupload.

dt. 31 gen. 2012, 23:45

No ho sé pero el que m'a interesssat es que els forts començen a veure-s(Barbablanca, ace, barbanegra...) en ruffy apren noves tecniques etc.
(disculpeu-me moderadors per aquest offtopic) pero com a dit guiru ara sense megavideo no crec que calgui XD
Au apa :adeu:
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants