Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Busco programa per conversio rapida bona i DUAL

dv. 10 feb. 2012, 18:05

Fa un dies el programa que feia servir per capturar els videos ARCSOFT Total Media em va deixar de funcionar, i buscant alternatives vaig trobar el Media Portal, i aquest em graba en ts, ahir al reinstal·lar uns codecs e vist qeu ara si que em graba tots els canals d'audio i m'imaginoq ue tambe els subtitols.

Us volia demanar si coneixeu algun programa que permeti fer una conversio rapida facil i sencilla amb 2 canals d'audio, jo ara feia servir TMPGENC 4.0 xpress per la facilitat rapidesa i comoditat. Els que convertiu coses quin em recomaneu per poder convertit el video amb els 2 o 3 canals d'audio que tingui, mes igual si es free o de pagar, ja sabem com acaben el programes de pagament. Ahh i que permeti tallar part del video per editar-les.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Busco programa per conversio rapida bona i DUAL

ds. 11 feb. 2012, 19:56

wachimiro ha escrit:
Fa un dies el programa que feia servir per capturar els videos ARCSOFT Total Media em va deixar de funcionar, i buscant alternatives vaig trobar el Media Portal, i aquest em graba en ts, ahir al reinstal·lar uns codecs e vist qeu ara si que em graba tots els canals d'audio i m'imaginoq ue tambe els subtitols.

Us volia demanar si coneixeu algun programa que permeti fer una conversio rapida facil i sencilla amb 2 canals d'audio, jo ara feia servir TMPGENC 4.0 xpress per la facilitat rapidesa i comoditat. Els que convertiu coses quin em recomaneu per poder convertit el video amb els 2 o 3 canals d'audio que tingui, mes igual si es free o de pagar, ja sabem com acaben el programes de pagament. Ahh i que permeti tallar part del video per editar-les.


No sé si el Automkv et servirà. El vaig provar per sobre per veure com era i anava. De fet, porta la majoria d'eines que el Megui.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Busco programa per conversio rapida bona i DUAL

ds. 11 feb. 2012, 21:31

Ara no estic a casa per mirar-ho, pero no crec que em serveixi, ja que pel que e vist epr sobre nomes serveix per conversio, no editar el video etc.., pero crec que ja e trobat una sol·lucio, una mica mes costosa, els mateixos que fan el tmpgenc xpress han tret un nou programa que es diu TMPGEnc Authoring Works que aquest si que em permet escollir la pista d'audio, i despres per unir-les tindria que una vegada convertit l'audio que vulgui juntar unir-los amb mkvmerge o el que m'has passat, ja que no te l'opcio el propi programa de incloure mes d'un audio al video.

Per ara crec que la majoria les deixare amb 1 audio, i en casos concrets com la serie del forat negre que no es troba en molt bona qualitat en angles la fare DUAL.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Sol_Badguy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 267
Membre des de: dj. 10 nov. 2005, 12:03

Re: Busco programa per conversio rapida bona i DUAL

ds. 11 feb. 2012, 21:54

Si quieres un programa para montar archivos duales con subs y demás a partir de un DVD, te recomiendo Handbrake, es lo mejorcito.
Disculpen los problemas técnicos, estamos trabajando para recuperar la normalidad ^^.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Busco programa per conversio rapida bona i DUAL

ds. 11 feb. 2012, 21:57

Si el handbrake el faig servir es molt bo, pero en aquest cas no em serveix, ja que tinc que editar el video etc... pero amb el que he dit avans crec que m'anira be. Per que el virtualdub el volia provar, pero no em reconeix el ts i si el renombro a mpg tampoc, i com ja estic familiaritzat amb el tmpgenc doncs millor encara.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants