Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Canviar codec WMV9 a vídeos?

ds. 21 abr. 2012, 20:41

Bones, doncs com que m'estic baixant One Piece de la release d'en Redyck i me l'estic ficant en un disc dur extern multimèdia, tinc el següent dubte:

Alguns capítols tenen
contenidor: AVI
còdec: WMV9

La pregunta és com puc canviar el còdec WMV9 a XVID 1.2 per exemple, per poder-los reproduir al disc dur extern?
Si és possible d'una manera ràpida i sense perdre qualitat. ^^

A part, els subtítols forçats tampoc me'ls reprodueix el disc dur i això que estan amb el mateix nom i el format de subs en teoria el reprodueix, però bé això no és tant important.

merci!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Canviar codec WMV9 a vídeos?

ds. 21 abr. 2012, 23:06

Extremo91 ha escrit:
Bones, doncs com que m'estic baixant One Piece de la release d'en Redyck i me l'estic ficant en un disc dur extern multimèdia, tinc el següent dubte:

Alguns capítols tenen
contenidor: AVI
còdec: WMV9

La pregunta és com puc canviar el còdec WMV9 a XVID 1.2 per exemple, per poder-los reproduir al disc dur extern?
Si és possible d'una manera ràpida i sense perdre qualitat. ^^

A part, els subtítols forçats tampoc me'ls reprodueix el disc dur i això que estan amb el mateix nom i el format de subs en teoria el reprodueix, però bé això no és tant important.

merci!
Lamentablement, hauràs de tornar a codificar. Si fos àudio, cap problema, però al tratar-se del vídeo, per nassos l'has de codificar. Si no vols que perdi gaire qualitat, dóna-li un bitrate superior del que porta i fes-li varies passades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: Canviar codec WMV9 a vídeos?

ds. 21 abr. 2012, 23:38

Lamentablement, hauràs de tornar a codificar. Si fos àudio, cap problema, però al tratar-se del vídeo, per nassos l'has de codificar. Si no vols que perdi gaire qualitat, dóna-li un bitrate superior del que porta i fes-li varies passades.


Vaja.. sembla força complicat i farragós de fer. Hi ha algun tutorial i algun programa que vagi bé per fer això? És lent el procés?

I lo d'incrustar subs és difícil?

gràcies per la resposta!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Canviar codec WMV9 a vídeos?

dg. 22 abr. 2012, 05:13

Primer de tot, no es pot crear un avi amb el codec de video wmv9, pel que jo sé. Avi es pot crear a el divx, xvid i també h264 + mp3. Així que potser aquest avi estigui mal nombrat i sigui un .wmv Elprograma mediainfo, gratuit, et pot ajudar a verificar la informació d'un video i/o audio dubtós. Si és finalment un wmv, per tant portarà de codec d'audio wma, hi han varis programes que et poden ajudar afer la conversió automàticament i d'altres més manuals.

Automàtics tens (gratuits):

File Factory
SUPER
Media Coder

Manuals n'hi han també, com el megui, però el problema és que no treballen/carreguen wmv. Bé, no directament, però sí creant un .avs, (avisynth). Pots fer-ho desde el programa mateix o desde un bloc de notes canviant el .txt per .avs . Clar que el bloc de notes s'ha d'escriure els comandaments oportú. De moment et posaré com es fa amb megui.
Per si no ho saps megui es un programa gratuit amb varies aplicacions per codificar, convertir audios, incrustar subs, crear avi, mkvo mp4, etc... Està força complet.

Si proves amb megui, baixa-te'l de la seva web última versió win x86

Segueix els passos:
Descarrega, descomprimeix, instala, executa i possiblement t'actualitzi, selecciona totes les opcions. Es reiniciarà el programa. Un cop reiniciat apreixerà la pantalla principal:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

I amb això és tot. Potser trobes alguna cosa millor o molt millor per google, però que amb això, en teoria tens prou.
Per cert, quan codifiques l'àudio, al tratar-se d'un avs, et pregunta quines pistes d'àudio codifica, totes, una o cap. Tria la que vulguis codificar i acceptar. (Se m'ha oblidat fer captura). ^^u :bleh:

Bona sort. :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: Canviar codec WMV9 a vídeos?

dg. 22 abr. 2012, 15:28

Moltes gràcies per l'ajuda, ja et diré si m'ha anat bé! :)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants