Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Inf3rnus
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dv. 09 nov. 2007, 01:04

Com gravar arxius amb format .mkv?

dl. 11 juny 2012, 14:39

Bon dia, el altre dia vaig gravar un DVD de doble capa amb el IMGBURN, una serie de format mkv, bueno el vaig gravar com arxius normal la gravació va anar correcte però el problema es que al DVD no em detecta ni àudio ni imatge...
Sabeu com es pot gravar el format .mkv i desprès poder visualitzar-lo per la TV??
tinc moltes series que seria m'agradaria molt guardar-les amb DVD de doble capa, però no es poden veure a la TV.

Sisplau algú sap com?

Gracies!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Com gravar arxius amb format .mkv?

dl. 11 juny 2012, 22:19

Anem per pasos. Pel que entenc en el teu missatge, ho grabes com un dvd de dades. Primer de tot, encara que el teu reproductor de dvd accepti mkv, ara no sé si els accepta, temps enrere no, tot depèn de com estigui codificat aquest mkv. L'important aquí són els códecs d'àudio i vídeo fets servir pels mkvs. Si són x264/h264 + aac i el teu reproductor no els suporta, oblida't de poder veure'ls.
Ja dic que no sé com està el tema de formats i códecs que accepta avui día els reproductors de dvd. Jo em vaig quedar que el meu acceptava divx i mp3.

Com dius que no et detecta ni àudio ni vídeo, és perquè no suporta aquests formats el teu reproductor.

Només pots fer 3 coses:

Veure'ls a l'ordinador o, si tens un portàtil, conectar-lo a la tele i veure'ls des del portàtil.
Passar-los a avi, si accepta divx i mp3 i els grabes com un dvd de dades, igual que has fet com el dvd grabat dels mkv.
Convertir els mkv a format dvd, VOB+IFO. (Només podràs posar un nombre reduït d'episodis als dvds).

Tant la segona opció com la tercera; la tercera serà per nassos, la segona depèn de la resolució permesa per la tele si és hdready/full hd, hauràs de mirar les resolucions dels mkv. M'explico:

Si els mkv són animes amb la resolució superior a 720*576, a la segona opció,divx+mp3, depèn de la tele si suporta aquesta resolució o no.
A la tercera, per això he posat per nassos, al convertir-los a format dvd-video, 720*576, és la màxima resolució que accepta un dvd pal, l'Ntsc és de 720*480.
Per tant, si fas la tercera opció, (suposo que avui dia hi haura algun programa que faci la conversió automaticament i que suporti x264/h264+aac, d'avi a dvd n'hi han), tens els incovenients de reduir la resolució i que seran menys episodis per dvd, però te n'assegures que els poguis reproduir.

En resum:

- Veure'ls al pc o connectar el portàtil a la tele i reproduir-los des del portàtil.
- Conversió dels mkv a avi (divx+mp3) mantenint la resolució. Sempre i quant acceti el teu reproductor divx i mp3.
- Crear un dvd-video amb algun programa tipus mkv a dvd.

Tot dependrà del temps que li vulguis dedeicar a la segona i tercera opció, i dels dvds que et vulguis estalviar o no.
Imatge
 
Inf3rnus
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dv. 09 nov. 2007, 01:04

Re: Com gravar arxius amb format .mkv?

dc. 13 juny 2012, 07:24

Buah, que crack! jeje moltes gracies per la explicació ;) Pues provaré aixo de pasarlo a DVD, si bec que es molt complicat i lios, llavors aniré a la opció de veureu al PC i conectarlo a la TV.

Moltes gracies ;)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants