Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
shorty

Obrir o tancar ports router?

dt. 19 jul. 2005, 22:34

Com es poden obrir els ports del router? Perquè jo vull per exemple, jugar al NBA Live 2005 vía online, pero no em deixa jugar, quins ports s'han d'obrir per poder crear o unir-se a una partida?

Això ho saben els del torneig de NBA Live... si ho llegeix algún que hagi tingut el problema li agrairia que m'ho expliquessi.

Gràcies.
 
andcat

dc. 20 jul. 2005, 00:56

Per lo k se tens de ficar la porta d'ellaç del teu router a la barra de direccions del navegador.
Pero primer em tindries de dir kin router tens per ajudarte millor. ^^u ;)
 
Avatar de l’usuari
K
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 239
Membre des de: dj. 10 juny 2004, 20:43
Contacta:

dc. 20 jul. 2005, 13:42

si buscas en google "como abrir puertos router modeldelrouter" et surtirà segurament un manual, sinó digues el model i t'intentem ajudar.
Fan #0 de :rodolar:
"We cannot forget those whose cords you cut, forgiveness isn't ours to bestow"
 
dogsout

dc. 20 jul. 2005, 15:35

Si no m'equivoco a www.adslayuda.com selecciones el teu router i et diu com s'ha de fer
Sort
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 20 jul. 2005, 17:53

Però suposo que el noi també voldrà saber QUIN port és el que fa servir el NBA Live :P
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dj. 21 jul. 2005, 03:55

No sé si s'ha d'obrir algun port pero a www.adslayuda.com segur k trobes el teu router o sino un de semblant i ho podràs fer.

Per saber el port que ha d'obrir, en algun lloc del joc t'ho ha de dir, en el tipic txt del cd per exemple en el que diu lo mateix que el manual en paper pero sense format ni fotos ni re.

Per cert, dubto molt que hagis d'obrir un port per haver de jugar per internet a un joc, ja que hi ha molta gent k no en te ni idea de com va un router i llavors per exemple els nens no podrien jugar per internet a akest joc (cosa k no interessa a les companyies de jocs!!)

Res més, :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 21 jul. 2005, 12:47

No he jugat mai al NBA Live, però si les partides són entre dues persones, el que la crea HA de tenir un port obert, sinó la connexió entre els dos no és possible.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
K
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 239
Membre des de: dj. 10 juny 2004, 20:43
Contacta:

dj. 21 jul. 2005, 21:14

exacte el q crea ha de tenir el port obert, sobre el port.. el deu saber pq es va posar al post del NBA Live, pero de totes maneres el que ha d'obrir es el port 3658 UDP
Fan #0 de :rodolar:

"We cannot forget those whose cords you cut, forgiveness isn't ours to bestow"

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants