Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Problema corrupcio de dades via usb

dc. 22 ago. 2012, 21:27

Tinc un problema amb la transferència de dades a traves de usb. Resulta que no es la primera vegada que em passa i haveu-re si te solució.

Doncs m'envio un arxiu de un disc dur extern a traves dels usb de davant del pc i al visionar el video em trobo amb aixo no se si amb els usb de darrera em passaria, ja que no els acostumo a fer servir:

Arxiu enviat via usb
Imatge

Arxiu original
Imatge


L'arxiu original esta be, pero el enviat te aquesta corrupció, que ho pot provocar? pot ser per que l'he enviat a traves dels usb de davant i es millor des dels de darrera? jo no se per que em passa aixo, i el problema es que si m'envio un arxiu, no puc estar al 100% segur que l'arxiu resultant sigui com l'original.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Problema corrupcio de dades via usb

dc. 22 ago. 2012, 22:37

Compara els arxius (amb la comanda "fc" o "comp" del cmd), o amb el hash dels arxius (CRC32, MD5 o SHA-1) per comprovar si realment son diferents. El dic perquè potser que el usb no tingui prou velocitat de lectura i al reproduir vídeos es salti dades per a poder mantindre la velocitat i que no es desincronitzi amb el àudio
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Problema corrupcio de dades via usb

dc. 22 ago. 2012, 23:35

No es per la velocitat dels usb, ja que ho reprodueixo des del disc dur del pc, es l'arxiu enviat el que esta corrupte, pero e fet el que m'has dit e fet una comparacio de md5 i efectivament eren diferents, ja m'ho esperava, provare enviant unicament desde els usb de darrera, i crec que em tocara verificar sempre els arxius per si de cas.

Poso una aplicacio que e trobat rapida i sencilla per fer-ho. MD5 File Comparison Tool si algu en te alguna millor i mes facil per analitzar diversos arxiu li agrairia.

El problema esta durant la transferencia, no se per que se m'ha corromput per exemple aquest video, no se si sera pel servei de transferencies de windows per l'antivirus que escaneja l'arxiu mentres s'envia, no ho se, pero no es la primera vegada que em passa i es molt molest, no estar segur mai de si l'arxiu que s'ha enviat te problemes. Per ara provare nomes fent servir els usb de darrera, haveure si no torna a passar.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Jordi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 150
Membre des de: dc. 06 set. 2006, 17:12

Re: Problema corrupcio de dades via usb

dj. 23 ago. 2012, 09:03

Bon dia, jo faig servir TeraCopy per copiar arxius en windows. Ben configurat et fa una comprovació de CRC32 entre l'arxiu copiat/mogut, el pots descarregar d'aquí: http://codesector.com/teracopy


Salut
Imatge
Top Secret
:bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐ :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Problema corrupcio de dades via usb

dv. 24 ago. 2012, 01:00

Justament anava a escriure sobre aquest programa, me l'he posat i l'he estat provant i anava a escriure aqui per si de cas a algu li passa aixo i e vist la teva resposta, doncs com diu en Jordi val la pena posar-lo eixís tens garanties que l'arxiu copiat es com l'original, a mes que segons diuen a les especificacions del programa es mes ràpid que el gestor de windows.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Jordi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 150
Membre des de: dc. 06 set. 2006, 17:12

Re: Problema corrupcio de dades via usb

dv. 24 ago. 2012, 01:52

Sip, però teniu en compte que perd rapidesa al haver de calcular el CRC32 :yeah:

Personalment és la millor opció que he trobat per no tenir dades corruptes per tots els discs externs USB


Salut!
Imatge
Top Secret
:bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐ :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants