Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Problema amb l'eMule

dl. 21 gen. 2013, 13:05

M'agradaria saber si hi ha cap forma de poder posar a compartir un arxiu que ja he descarregat en un altre lloc associant-li l'enllaç ed2k que correspon a exactament aquest mateix arxiu per tal d'incloure'm en el grup de fonts del ed2k original y no aparéixer per separat a l'hora de compartir-lo.

Expose esquemàticament el cas amb l'exemple concret per si de cas m'he explicat malament:

Tinc el següent arxiu: Dr Slump 01 Cata-Caste-japo (Por Terminator De Animelliure).mkv [445.944.705 bytes]
que m'ha passat en terminator a través d'una via diferent a l'eMule, i aquest usuari al seu torn ho comparteix a l'eMule juntament amb els altres usuaris que ja ho han descarregat; és a dir, si fera click a l'enllaç ed2k corresponent em dirigeix EXACTAMENT al mateix arxiu: Dr Slump 01 Cata-Caste-japo (Por Terminator De Animelliure).mkv [445.944.705 bytes].

Tanmateix, encara que em pose a descargar l'arxiu des de l'enllaç ed2k, a continuació pose l'arxiu que ja tinc complet en la carpeta Incoming i actualitze la llista d'arxius compartits i/o reinicio l'eMule, etc. no me'l reconeix com a complet i per tant tampoc puc compartir-lo; de fet comença a descarregar-se i a generar-se en la carpeta Temp.

Si ho faig a l'inrevés, és a dir, pose l'arxiu en la carpeta Incoming i a continuació li done a l'enllaç ed2k directament em diu que l'arxiu ja està en la llista de descàrregues, tot i que no siga així (ja que sols està en la secció d'arxius compartits, no en la de descàrregues).

Alguna persona sap què és el que he de fer? Si és que realment és possible fer-ho, clar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
RamonBV
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 197
Membre des de: dj. 14 ago. 2008, 00:12
Ubicació: Lleida

Re: Problema amb l'eMule

dt. 22 gen. 2013, 18:34

A veure, emule genera un identificador únic per cada arxiu i l'enllaç que genera conté aquesta informació com a mínim. És a dir, que el que vols fer (i he arribat a fer sense problema) que un emule d'un ordinador diferent t'el reconegui com el mateix arxiu és possible. El que passa és que el canvi de contingut de l'arxiu altera aquest identificador. Això pot passar amb els arxius mp3, que editar la informació de l'etiqueta Iv3 (com se digui) el detecta com diferent. Canviar el nom de l'arxiu sí que es pot fer sense alterar-lo. Desconec si el fet de comprimir un arxiu l'altera.

Pel que dius, en el teu cas jo crec que ja ho havies fet bé i t'has volgut complicar. Què s'ha de fer?

- Copiar l'arxiu a la carpeta Incoming
- Anar a compartits i clic a recarregar
- apareixerà a compartits però no a descàrregues
- ja estaria

Si et vols asegurar que l'arxiu és el mateix i per tant formaràs part de les fonts pots:

1) Selecciona l'arxiu, botó dret i comprova que després de .mkv que la primera i la segona part (entre barres verticals)(abans de p= o de h=) es correspon amb l'enllaç original. Per llegir l'original abans i sense clicar-lo,botó dret i seleccionar "acceso directo" (IE) o "copiar la ruta del enlace" i pega'l al word.
2) Espera un temps (poden ser hores) i comprova que a les pujades hi ha alguna descàrrega relacionada amb l'arxiu, que algú estigui descarregant-lo de tu vaja.

Aquest últim és definitiu però necessites algú estigui descarregant l'arxiu i alhora t'hagi trobat com a font.
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Problema amb l'eMule

dj. 24 gen. 2013, 08:44

Moltes gràcies, efectivament és el que dius, al poc d'escriure el primer missatge em vaig adonar que la gent ja s'ho estava descarregant de mi i estava immers en el mateix grup de fonts, vaig fer una recerca d'eixe arxiu i el meu apareixia com a que ja el tenia descarregat dins d'un grup de desenes de fonts (moltes més de les que en principi havien començat a descarregar de mi), de manera que vaig poder comprovar que tot i els pressumptes missatges d'error la cosa anava tirant.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants