Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Problema amb errors de dades uTorrent

dt. 21 maig 2013, 20:00

Nois, he baixat varies coses per torrent i totes bé, però de cop i volta poso a baixar això i em trobo que després de casi 24 hores he descarregat 8 gb de les quals 7,3 son "corruptes" és normal? és problema meu?

Imatge

Algún consell?

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Problema amb errors de dades uTorrent

dc. 22 maig 2013, 12:42

No, no és normal perdre tantes dades. Sempre es perd algunes MB, depèn del pes de l'arxiu que descarraguem, però 8GB són masses. Pot ser mala connexió entre el client i el tracker. Tens el port ben obert? També pot ser que el torrent que descarregues estigui mal creat o bé, que els arxius que el componen siguin corruptes o error d'escriptura al disc dur. Pots provar a moure el que descarregues a una altra carpeta, canvia el port de l'utorrent, obre'l al router y dóna-li permís al firewall, i si encara contiua sumant dades perdudes anormals en pes, intenta localitzar al creador/grup/fansub del torrent, si té web/fòrum/blog i li cometes el problema.

PD: He estat mirant per google i el grup és lzstudios. Tenen fets 28 episodis de la sèrie i els pujaven a mediafire i a un altre servidor (tots els enllaços esborrats). Per tant, diria que no hi són pas tots els episodis al torrent, (no veig secció torrents per enlloc, tots són enllaços directes).
Aquí el seu blog.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Problema amb errors de dades uTorrent

dc. 22 maig 2013, 19:07

Gràcies per la resposta, he baixat altres coses del torrent sempre sense cap problema (de fet vaig posar a baixar la release de Doctor slump i en una nit portava una tercera part dels casí 32 gb... només es amb això que m'està donant aquests problemes. I avui continuo més o menys igual, descarregades 17 gb de les quals 14 errònies.

Va avançat perquè ara ja posa que tinc el 17% complert, però va molt a poc a poc, i amb tot aquest fotimer d'errors.

Per cert això ho tret d'aquí: http://kronos.mcanime.net/foro/topic/po ... 94#8778294 | http://thepiratebay.sx/torrent/7234584

Salut!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Problema amb errors de dades uTorrent

dc. 22 maig 2013, 21:26

Acabo de veure els enllaços. Suposo que com els hi han esborrat els enllaços dels DD, estaran cansats d'anar repujant episodis i s'han decit pel torrent.

Tornant al teu problema, has provat de canviar la carpeta de descàrrega, fer servir un altre port, i afegeixo, diferent versió de l'utorrent?

A mi la nova no em va gaire bé i utilitzo la 3.2.3. (Tema de límits pujada/descàrrega que se'ls passa per l'escrot).
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants