Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Extraccio de subtitols d'un arxiu en mkv

dc. 05 juny 2013, 02:36

Tinc un problema amb la pelicula d'aquest post viewtopic.php?f=11&t=19210
Quan la reproduixo amb el VLC al ordinador tot funciona bè però la vull vore a la tele per aprofitar la qualitat llavors quan la reprodueixo a la tele els subtitols no em surten i quan li dono a la opcio de posar-hi subtitols em diu que no esta disponible. La tele es relativament nova així que dubto que sigui el problema.
Pel que he pogut esbrinar no es poden extraure els subtitols del video. I al post de la pelicula m'ha recomanat un programa pero no el se fe anar.
Si algu me pot asegurar que es poden extraure ja me buscare la vida per a extraurels amb algun programa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Extraccio de subtitols d'un arxiu en mkv

dc. 05 juny 2013, 13:58

Com et diu l'Steve Maister, amb el mkvextractgui2 o el mkv Cleaver, els pots extraure. Només cal que arroseguis l'arxiu mkv dins la finestra del programa, seleccionar la pista dels subs, triar la ruta on vols que t'ho extregui, si no li poses, t'ho fa a la carpeta on tens l'arxiu mkv; i prem el botó "Extract". En uns segons, tens els subtítos, extrets.
El progama també serveix per extreure les pistes d'àudio i/o vídeo. El problema ve quan volem extreure les fonts, (lletres). Des que van passar de la v1 a la 2, a mi no me les extrau, i he de fer servir el Mkv Cleaver, que es més complet, i seria, carregant el mkv, seleccionar a la llista de la dreta el que volem extraure. Per a les fonts, la casella attachment i extraure.
tato25 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 05 juny 2013, 23:30, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Re: Extraccio de subtitols d'un arxiu en mkv

dc. 05 juny 2013, 21:59

Moltes gràcies!
Llavor utilitzare el MKV Cleaver.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Extraccio de subtitols d'un arxiu en mkv

dj. 06 juny 2013, 03:18

JaviVinaròs ha escrit:
Moltes gràcies!
Llavor utilitzare el MKV Cleaver.

Tots dos van bé per extreure subtítuls/audios/video, i el Cleaver a més, per a les fonts. ;-)
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants