Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Sarivar
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 356
Membre des de: dl. 05 set. 2005, 21:02
Ubicació: bcn

Problema am el virtualDubMod

dv. 21 oct. 2005, 19:43

b doncs tinc la ultima versio del virtual i crec q tink un problem voldria canviar el tamañ dun arxiu i nececito recomprimir laudio pero el q pasa es q en akesta versio nova el menu desplegabla de audio no hi es (almenys jo no el veig) algu em pot dir com recomprimeixu laudio?
No s'ha trobat cap dispositiu de teclat... pressioneu qualsevol tecla per continuar.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 21 oct. 2005, 20:23

El menú desplegable està al virtualdub, no al virtualdubmod, que són diferents. El que vols fer amb el vdubmod està explicat en aquest fil viewtopic.php?t=2014
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 21 oct. 2005, 20:28

Pots recomprimir el audio amb un programa molt bo, el Easy CD Data Extractor, com diu el mad, és al virtualdub, encara que et recomano el programa aquest :yeah: :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Sarivar
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 356
Membre des de: dl. 05 set. 2005, 21:02
Ubicació: bcn

dv. 21 oct. 2005, 21:17

Mad93 ha escrit:
El menú desplegable està al virtualdub, no al virtualdubmod, que són diferents. El que vols fer amb el vdubmod està explicat en aquest fil viewtopic.php?t=2014


oriolfp ha escrit:
Pots recomprimir el audio amb un programa molt bo, el Easy CD Data Extractor, com diu el mad, és al virtualdub, encara que et recomano el programa aquest


b gracies als dos mirare q tal amb akestos pero fent una mica el idiota amb el programa(virtualdubmod) e trobat com fer-ho (i ma costat mol de trobar ho) aki hu detallo per si hus interesa i ho voleu probar

S'ah de anar streams>stream list apreta damunt de la pelicula amb el boto dret i posar full progresing mode> tornar a clicar i posar compres


de totes maneres mirare avera q tal el q meu recomanat

inga gracies
No s'ha trobat cap dispositiu de teclat... pressioneu qualsevol tecla per continuar.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants