Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dj. 02 març 2017, 16:16

Bona tarda. Estic a pocs dies de que em finalitzi la llicencia del meu antivirus. I per això volia preguntar quin antivirus creieu que es millor per gent que descarreguem enllaços. Salut :yeah:
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dv. 03 març 2017, 01:46

Jo utilitzo una tablet com a pc, es a dir de recursos vaig molt just, utilitzo iobit system care ultimate com a antivirus.
De tant en tant faig un scan amb https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/ I amb això vaig tirant força bé.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dv. 03 març 2017, 02:43

wachimiro ha escrit:
Jo utilitzo una tablet com a pc, es a dir de recursos vaig molt just, utilitzo iobit system care ultimate com a antivirus.
De tant en tant faig un scan amb https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/ I amb això vaig tirant força bé.

Moltes gràcies. El probare.Salut. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dv. 03 març 2017, 13:40

Home, jo faig servir el 360 total security en un ordinador normalet, bastant complet i gratuït.
No he tingut cap problema en descarrega de enllaços, això si, si descarregues jocs pirates vigila i desconecta el antivirus de manera momentanea i afegeix-los la secció de excepcions.
Mirate'l també si vols.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dv. 03 març 2017, 17:24

El sentit comu i un bon bloquejador de publicitat crec que ajuden mes que un antivirus.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dv. 03 març 2017, 19:57

Jo al portàti tinc el de microsoft, el windows defender, que és tant gratuït com el windows.

Però vamos, lo que diu el fabre ... a la feina tenim un de Trend micro i fa no res se va colar un virus que es va expandir per tots els equips, i són uns quants centenars.

Si sospites no pitjis + Adblock al chrome/firefox + qualsevol antivirus decent i gratuït.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dv. 03 març 2017, 22:05

Doncs estava pensant amb aquest el windows defender el propi de windows. Vaig probar el avast antivirus la versió amb llicencia i era un horror. (El clasic missatge de veu) -Se ha detectado un elemento sospechoso- Inclus en aquesta propia web. El Avg tres quarts del mateix. Crec que detecta el spam publicitat com a virus. El malwarebytes antimalware t'has de fer monja fins i tot a wikipedia em sortia el missatge de alerta.
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dg. 05 març 2017, 00:33

Jo et recomano que desinstal·lis tots els antivirus gratuïts que tinguis (alguns fan més mal que bé) i que per blocar anuncis utilitzis el complement uBlock Origin (possiblement més eficaç que AdBlockPlus).
Hi ha un programa que es diu SUPERAntiSpyware que permet realitzar un bon anàlisi del disc en cerca de virus. La versió gratuïta només és de prova, però permet fer l'anàlisi complet igualment. L'únic que no ofereix és la "protecció en temps real".
Precisament, jo disposo d'un instal·lador pirata del Comodo Internet Security Premium, que fins ara m'ha convençut perquè permet blocar l'accés a Internet a programes nous i fa força deteccions. De fet, porta per defecte un mode "Sandbox" que aïlla els programes descarregats per evitar que causin problemes, però jo el tinc desactivat perquè no em resulta pràctic.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dt. 07 març 2017, 09:39

Una bona pràctica és tenir algun antivirus o antispyware instalat encara que no tingui protecció en temps real (o desactivar-la si és molt pesada) i quan baixes un fitxer que no sigui de confiança escanejar-lo a mà abans d'obrir-lo.

La majoria d'antivirus t'ho permeten fer només clicant amb es botó dret al arxiu.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dt. 07 març 2017, 16:25

bitERROR ha escrit:
Una bona pràctica és tenir algun antivirus o antispyware instalat encara que no tingui protecció en temps real (o desactivar-la si és molt pesada) i quan baixes un fitxer que no sigui de confiança escanejar-lo a mà abans d'obrir-lo.

La majoria d'antivirus t'ho permeten fer només clicant amb es botó dret al arxiu.


Doncs al final ultilitzare el windows defender i SUPERAntiSpyware Professional. Si el tema de escanejar un arxiu ja ho faig.
 
nsx125
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dl. 09 nov. 2020, 18:29

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dl. 09 nov. 2020, 19:29

Hola, a la meva empresa usan l'Esset 360. Jo m'en refio bastant de un software de seguretat que hagi sigut escollit per una empresa per al seu us.
 
Gongora121
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 21:05

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dt. 10 nov. 2020, 01:57

Jo no em puc queixar del Windows Defender, la veritat està donant bon resultats. Això si, has de possar alguna excepció per segons quines coses baixes
 
Avatar de l’usuari
copon
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 01:13

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dt. 10 nov. 2020, 09:07

magiblot ha escrit:
Hi ha un programa que es diu SUPERAntiSpyware que permet realitzar un bon anàlisi del disc en cerca de virus. La versió gratuïta només és de prova, però permet fer l'anàlisi complet igualment. L'únic que no ofereix és la "protecció en temps real".


Afegeixo a la recomanació l'AdwCleaner, que t'escaneja el PC en busca d'adware maliciós. Molt útil per fer escanejades cada x setmanes.
Si necessites sí o sí un antivirus, un dels millors és el Nod32 (eset). És de pagament, pero es troben licències bastant econòmiques per internet.

I fuig d'antivirus "gratuïts", ja que ni són antivirus, ni són gratuïts ;)
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

dt. 10 nov. 2020, 13:03

Fa un fotimer d'anys feia servir el norton i el mcafee.
Després em vaig passar a l'avast però s'han tornat uns estafadors...
De tota manera, et recomano que facis servir l'avast per crear un bootdisc en dvd o usb,
i l'hi passis l'anti de tant en tant desde la BIOS, amb el disc dur apagat. :3
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Gongora121
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 21:05

Re: ¿Quin Antivirus Creieu Que Es Millor?

ds. 14 nov. 2020, 17:21

Sempre pots sortir de dubtes amb aquestes dues webs per enviar fitxers i veure si tenen virus

https://www.virustotal.com/gui/
https://virusscan.jotti.org/es-ES/scan-file

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants