Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Jorc0
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 10 feb. 2020, 15:26

[ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dg. 12 abr. 2020, 19:49

Algú té algun tutorial o alguna cosa per l'estil que pugui ajudar-me a configurar l'emule?
No trobo enlloc cap explicació que em serveixi, i tots els tutorials que he seguit fins ara no em serveixen.

Salutacions i gràcies
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dt. 14 abr. 2020, 20:20

Bàsicament necessites a la secció de Servidors (o Xarxes al aMule), tenir una llista de servidors i a la secció de Kad (o Kademlia) una llista de nodes. Si això ho tens bé, l'icona de sota d'una bolla blava hauria de tenir dues fletxes verdes, si són grogues vol dir que alguna d'aquestes dues coses no la tens bé.

Pot ser que trigui uns minuts a canviar a verd, perquè triga a connectar-se quan l'acabes d'obrir.

Després a l'hora de compartir és preferible que tinguis material compartit tú també, això acostuma a donar-te prioritat a l'hora de descarregar dels altres.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dt. 14 abr. 2020, 21:08

Jo t'acabo de fer un videotutorial, Jorc0
https://yadi.sk/i/nDQ06-yDDKsMYQ Ja no disponible.
tato25 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 12 nov. 2020, 05:06, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dc. 15 abr. 2020, 18:54

M'he vist bona part del vídeo (coses de la quarentena :b) i t'he pillat la url dels filtres.

Sobre el que comentes al final tu mateix ho veus, una de les aventatges que per mi té és per l'uploader, tens molt més control de la pujada:

  • Donar prioritat a les parts que més fan falta
  • Controlar a qui envies (si hi conèixes gent que comparteix més li pots donar prioritat afegint-los com amics)
  • Saps (més o manco) quanta gent s'ha descarregat el fitxer i quantes fan de font; et permet en cert moment deixar de compartir si has de pujar una altra cosa i no tens espai, per exemple.
  • Fer d'uploader és molt més fàcil que amb torrent (de fet hi ha gent que comparteix fitxers sense voler) i això fa que duri més temps viu un arxiu.

En la meva opinió és una llàstima que ja gairebé no s'actualitzi perquè les línies d'internet que tenim avui en dia no són les que teniem fa 10 anys.

L'aMule he vist que la darrera versió és de 2016.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Jorc0
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 10 feb. 2020, 15:26

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dv. 17 abr. 2020, 04:10

tato25 ha escrit:
Jo t'acabo de fer un videotutorial, Jorc0
https://yadi.sk/i/nDQ06-yDDKsMYQ


Moltissimes gràcies, ara mateix vaig a mirar-lo i a veure si em serveix.

Tema a part, en quant a seguretat, l'emule... que?
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dv. 17 abr. 2020, 10:02

Fent servir l'opció d'ofuscació, no hauries de tenir cap problema.
Imatge
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dj. 23 abr. 2020, 19:35

Moltes gràcies tato25 per aquest tutorial, molt entenedor.
Lo de obrir els ports ho sabia, a més cada router és diferent, lo de la ip estàtica no ho sabia. He après moltes coses noves.
Tot i així, sempre em dóna error a "Comprobar Puertos", i això que en el Firewall de Windows el tinc afegit.
No sé què més pot fallar....
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dj. 23 abr. 2020, 20:38

Pot ser que el firewall de windows et bloquegi l'emule. Mira de configurar-lo perquè permeti conexions de l'emule.
Això et podria ajudar.
Imatge
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dj. 23 abr. 2020, 21:22

Tampoc funciona...
Tan en les entrades com en les sortides están els ports i el programa posats, i segueix donant error de comprovació.
La única pista que sé és: que quan tenia ADSL mai em passava això i sense gaires configuracions funcionava, i des que vaig instal·lar fibra l'any passat, un desastre.

EDITO:
Gràcies igualment, però ho deixo córrer. M'ha començat començat a caure internet i tots els dipostitius que hi tenia, gràcies a déu unn reset per restaurar de fàbrica ho ha arreglat.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dv. 24 abr. 2020, 09:54

Deshabilitant el firewall, et dóna error? T'ha posat la ip estàtica?
Imatge
 
axt3rix
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 119
Membre des de: ds. 05 nov. 2005, 22:23

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dv. 24 abr. 2020, 11:43

david80scat ha escrit:
Tampoc funciona...
Tan en les entrades com en les sortides están els ports i el programa posats, i segueix donant error de comprovació.
La única pista que sé és: que quan tenia ADSL mai em passava això i sense gaires configuracions funcionava, i des que vaig instal·lar fibra l'any passat, un desastre.

EDITO:
Gràcies igualment, però ho deixo córrer. M'ha començat començat a caure internet i tots els dipostitius que hi tenia, gràcies a déu unn reset per restaurar de fàbrica ho ha arreglat.

Igual tienes una compañia de fibra que te aplica CG-NAT y no puedes abrir puertos, ya que compartes una IP pública con varios usuarios. Para poder abrir los puertos, y que funcione, tu router tiene que tener una IP pública. Métete en la configuración del router y en el apartado WAN, a ver qué IP te dice que tienes asignada.

De todas formas en la pestaña Servidor del eMule, en la columna de la derecha te aparece como conectado al servidor y con ID alta?
 
Steevy
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dc. 11 nov. 2020, 15:20

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dc. 11 nov. 2020, 16:22

Algun lloc per descarregar unn emule bo?
és que el meu es tanca de cop al obrir-lo i no sé perque i ara no en tinc

moltes gràcies per tot
 
Avatar de l’usuari
itoh
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 25 oct. 2020, 21:42

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dc. 11 nov. 2020, 21:37

yo utilizando kde plasma siempre se cerraba cuando hacia el hash al completa un archivo, cambie a gnome y no me volvio a fallar.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [ALTRES][ed2k] Ajuda amb l'emule

dj. 12 nov. 2020, 00:25

Steevy ha escrit:
Algun lloc per descarregar unn emule bo?

Jo faig servir un mod d'emule, una modificació per entendre'ns, aquesta. És la versió portàtil, és a dir, no cal instal·lar-lo. És descomprimir i executar. El vídeo tutorial que hi ha uns missatges abans ja no existeix, però en podria fer un altre.
Això sí, seria utilitzant una versió per a Windows. Per Linux o Mac, hi ha l'amule.
Miraria de tractar com obtenir la nostra IP, com obrir ports, com posar l'IP estàtica/privada y configurar bàsicament l'emule.
PD: Ara m'hi poso.
Vídeotutorial
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants