Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
HollowRoxas
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 09 ago. 2020, 05:19
Contacta:

[Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dt. 25 ago. 2020, 12:22

Bones, la cosa es que tinc uns audios en AAC ripejats de netflix desde el navegador del anime Hi Score Girl. La meva intenció era fer una release amb els Blu ray japonesos pero trobo que a la versió en blu ray els capítols duren uns tres minuts menys en comparació amb els que es troben a Netflix, pel que hauria de resincronitzar els audios un per un per tal de que encaixin el millor possible.

El meu dubte es com podría editar els audios sense que aquests perdin qualitat o que no es percebi en lo posible aquesta perdua?
Se que amb Audacity es pot fer però no se si hi han programas millors i com hauria de exportar exactament l'audio un cop editat per que no perdi qualitat.

Sóc pràcticament nou en tot això pel que qualsevol cosa per petita que sigui em servirà d'ajut, us deixo el media info d'un dels audios.

General
Nombre completo : D:\Backup\Audio\Hi.Score.Girl\Hi.Score.Girl.S01E01.WEBRip.Netflix.es-ES.aac
Formato : MPEG-4
Formato del perfil : Base Media / Version 2
ID códec : mp42 (isom/iso2/dash/iso6)
Tamaño de archivo : 23,5 MiB
Duración : 25 min 5 s
Modo de tasa de bits : Variable
Tasa de bits general : 131 kb/s
Fecha de codificación : UTC 2019-12-24 11:34:41
Fecha de etiquetado : UTC 2019-12-24 11:34:41
FileExtension_Invalid : braw mov mp4 m4v m4a m4b m4p m4r 3ga 3gpa 3gpp 3gp 3gpp2 3g2 k3g jpm jpx mqv ismv isma ismt f4a f4b f4v

Audio
ID : 1
Formato : AAC LC SBR
Formato/Info : Advanced Audio Codec Low Complexity with Spectral Band Replication
Nombre comercial : HE-AAC
Ajustes del formato : Explicit
ID códec : mp4a-40-2
Duración : 25 min 5 s
Tipo de tasa de bits : Variable
Tasa de bits : 132 kb/s
Tasa de bits máxima : 198 kb/s
Canal(es) : 2 canales
Channel layout : L R
Velocidad de muestreo : 48,0 kHz
Velocidad de fotogramas : 23,438 FPS (2048 SPF)
Modo de compresión : Con pérdida
Tamaño de pista : 23,0 MiB (98%)
Fecha de codificación : UTC 2019-12-24 11:34:41
Fecha de etiquetado : UTC 2019-12-24 11:34:41

Moltes gracies,
Salutacions!
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dt. 25 ago. 2020, 13:16

Tendrias que cambiar los fps del video, no hay que tocar el audio para nada. De todos modos, no es tan facil a veces como tengo un audio, lo meto. Netflix tiende a hacer liadas aunque la serie sea suya.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: [Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dt. 25 ago. 2020, 13:59

Si vols els àudios de Netflix, demana-me'ls, que jo els sé baixar sense haver de gravar.

Per altra banda, per no perdre qualitat, s'haurien de posar a AC3 384kbps (si parlem dels meus) i fer-ho amb un programa tipo BeHappy.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dt. 25 ago. 2020, 15:47

delete
 
Avatar de l’usuari
HollowRoxas
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 09 ago. 2020, 05:19
Contacta:

Re: [Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dv. 28 ago. 2020, 08:17

Adrià ha escrit:
Si vols els àudios de Netflix, demana-me'ls, que jo els sé baixar sense haver de gravar.

Per altra banda, per no perdre qualitat, s'haurien de posar a AC3 384kbps (si parlem dels meus) i fer-ho amb un programa tipo BeHappy.

Els àudios no els he gravat, els he baixat directament, el que passa és que amb el meu mètode aquesta és la màxima qualitat que puc treure, si tu me'ls pots baixar amb més qualitat, t'ho agrairia.

D'altra banda el que necessito exactament és retallar-los sense perdre qualitat, el problema que tinc és que els episodis de l'edició blu ray duren 23:40 mentre que els del Netflix en duren 25:05.

Si o si he de retallar els àudios, per que en els episodis dels blu ray s'han escurçat o eliminat trossos de vídeo i he de retallar aquests trossos en els àudios per tal que quedin iguals que els àudios japonesos de les raw, la cosa és que sé que amb Audacity es pot fer per que he estat fent proves però no sé si hi ha algun programa millor i no sé com exportar-lo exactament un cop acabat per que l'àudio no perdi qualitat o en cas de perdre'n que no es noti gaire.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: [Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dv. 28 ago. 2020, 17:06

Ho exportes a WAV i després ho passes a AC3 384kbps.

He mirat el MediaInfo i has baixat la qualitat bona (t'havia entès malament). L'àudio, tot i ser 128kbps, és molt bo ja que és HE-AAC (el HEVC dels àudios).

Tot i això, sobre la durada, assegura't. Netflix quan distribueix alguna cosa, posa el típic blupper d'Una sèrie original de Netflix al principi i final i també posa els crèdits de doblatge que poden arribar a durar 2 minuts.
 
Avatar de l’usuari
HollowRoxas
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 09 ago. 2020, 05:19
Contacta:

Re: [Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dc. 02 set. 2020, 02:20

Adrià ha escrit:
Ho exportes a WAV i després ho passes a AC3 384kbps.

He mirat el MediaInfo i has baixat la qualitat bona (t'havia entès malament). L'àudio, tot i ser 128kbps, és molt bo ja que és HE-AAC (el HEVC dels àudios).

Tot i això, sobre la durada, assegura't. Netflix quan distribueix alguna cosa, posa el típic blupper d'Una sèrie original de Netflix al principi i final i també posa els crèdits de doblatge que poden arribar a durar 2 minuts.

El wav el passo a AC3 amb el BeHappy oi?

Genial, fins ara pensaba que no eren molt bons i no sabia si buscar altres audios, ara em quedo més tranquil.

Sí, els vaig estar mirant i eren exactament iguals que els de Netflix sols que moltes parts estaban retallades, com una petita publi al acabar el opening o algunes escenes en les que no es mostraba res gaire important, coses del final, etc. Em va semblar estrany ja que mai he vist res similar amb cap altre serie.

Moltes gracies per tot, més o menys o tinc tot clar ara, aniré fent probes a veure que.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dc. 02 set. 2020, 20:44

HollowRoxas ha escrit:
El wav el passo a AC3 amb el BeHappy oi?

Sí.

HollowRoxas ha escrit:
Sí, els vaig estar mirant i eren exactament iguals que els de Netflix sols que moltes parts estaban retallades, com una petita publi al acabar el opening o algunes escenes en les que no es mostraba res gaire important, coses del final, etc. Em va semblar estrany ja que mai he vist res similar amb cap altre serie.

Moltes gracies per tot, més o menys o tinc tot clar ara, aniré fent probes a veure que.

Be, si les diferencies son per aixo no hauries d'alterar la velocitat de l'audio, simplement sincronitzarlo afegint les parts que falten del japones.

Per a comprobar si l'audio es bo usa Spek i mira les freqüencies, si esta ben descarregat haurien de sortir pics de fins a 20 kHz o mes.
 
Avatar de l’usuari
HollowRoxas
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 09 ago. 2020, 05:19
Contacta:

Re: [Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dv. 04 set. 2020, 03:33

fabrebatalla18 ha escrit:
HollowRoxas ha escrit:
El wav el passo a AC3 amb el BeHappy oi?

Sí.

HollowRoxas ha escrit:
Sí, els vaig estar mirant i eren exactament iguals que els de Netflix sols que moltes parts estaban retallades, com una petita publi al acabar el opening o algunes escenes en les que no es mostraba res gaire important, coses del final, etc. Em va semblar estrany ja que mai he vist res similar amb cap altre serie.

Moltes gracies per tot, més o menys o tinc tot clar ara, aniré fent probes a veure que.

Be, si les diferencies son per aixo no hauries d'alterar la velocitat de l'audio, simplement sincronitzarlo afegint les parts que falten del japones.

Per a comprobar si l'audio es bo usa Spek i mira les freqüencies, si esta ben descarregat haurien de sortir pics de fins a 20 kHz o mes.

És al revés, l'àudio el vull posar en el japonès al qual l'hi falten parts, pel que hauria de retallar les parts que falten del japonès en aquest de Netflix per tal que quedi igual de curt que el japonès.

Sobre el Spek, me l'acabo de baixar ara mateix i no entenc ven bé com saber si estan ben descarregats o no, adjunto foto dels resultats a veure com ho veus tu, moltes gràcies per tot.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dv. 04 set. 2020, 04:29

HollowRoxas ha escrit:
És al revés, l'àudio el vull posar en el japonès al qual l'hi falten parts, pel que hauria de retallar les parts que falten del japonès en aquest de Netflix per tal que quedi igual de curt que el japonès.

Sobre el Spek, me l'acabo de baixar ara mateix i no entenc ven bé com saber si estan ben descarregats o no, adjunto foto dels resultats a veure com ho veus tu, moltes gràcies per tot.

Imatge


En Fabre es refereix als números de l'esquerre, que són les freqüències, és a dir com més alt arriba més freqüència. En Fabre deia que haurien de sortir fins 20 kHz i el teu arriba fins als 22 kHz més o menys. No sé si això vol dir que són els bons, ja t'ho confirmarà ell.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Dubte] Editar audio sense perdre qualitat

dv. 04 set. 2020, 05:59

HollowRoxas ha escrit:
És al revés, l'àudio el vull posar en el japonès al qual l'hi falten parts, pel que hauria de retallar les parts que falten del japonès en aquest de Netflix per tal que quedi igual de curt que el japonès.

Bé, la cosa és que l'edició que has de fer es tallar i moure l'audio, però no has de modificar-li la velocitat ni els "fps".

HollowRoxas ha escrit:
Sobre el Spek, me l'acabo de baixar ara mateix i no entenc ven bé com saber si estan ben descarregats o no, adjunto foto dels resultats a veure com ho veus tu, moltes gràcies per tot.

Sí, sembla que està tot correcte.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants