Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
cricricri_ina
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 13:28
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

Dubtes Emule

dv. 20 nov. 2020, 10:46

Bon dia a tots!

No se molt bé si aquest post hauria d'anar en aquesta secció ho desconec si no es així ho sento i demano per anticipat que ho posin on correspongui.

El tema és que fa anys i panys que no uso el e-mule per a res. He instal·lat la versió de e-mule nova i resulta que quan afegeixo els links a emule del forum no s'em descarreguen les sèries ( es queden allá en vermell eternament) no se estic fent alguna cosa malament o si tinc el e-mule mal configurat. ¿Hi ha algún tipus de guía o algun post on es parli sobre el tema en plan consulta?

Salutacions i gràcies
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Dubtes Emule

dv. 20 nov. 2020, 17:27

Això deu ser perquè ningú no comparteix aquests arxius/no té fonts. Has de mirar a emule -> Tràfic -> categoría Fonts. si tens un arxiu en vermell et surt això 0/0/0, oi?
Com a mínim n'hi ha d'haver un 1 on surten els tres zeros. El nombre de la dreta indica que algun usuari té l'arxiu incomplet/una part. El del mig, el té complet, i el de l'esquerra é una part o complet, pero ja t'estàs baixant un altre arxiu d'aquell mateix usuari. I quan apareix un nombre entre (), és la gent de qui t'estàs descarregant un arxiu.
Jo mateix vaig fer un videotutorial de com configurar des de 0 l'emule amb fibra òptica. El fil és aquí.
I aquí, en aquesta mateixa secció de Servei Tècnic hi trobaràs guies.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
GreenSpamedSnake
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 09 gen. 2021, 13:02

Re: Dubtes Emule

dc. 03 març 2021, 13:06

Acabo de mirar el teu videotutorial i m'ha servit de molt.
Moltes gràcies!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Dubtes Emule

dc. 03 març 2021, 23:00

Me n'alegro, GreenSpamedSnake.
Imatge
 
sr_levi
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 18:00

Re: Dubtes Emule

dv. 18 juny 2021, 18:34

Personalment em va funcionar molt be una versio que corre (o corria) pel forum q es diu "emule catala", el millor es que et ve amb la llista de servidors que s'utilitza majoritariament al forum i te certes opcions preconfigurades. Si no el trobes puc mirar de pujar-lo pero no estic segur de si esta permes.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants