Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Dubte: Com editar l'audio d'un video sense haver de fer recoding de video

dt. 19 gen. 2021, 10:41

tato25 ha escrit:
Si tens cap dubte, em pots enviar un mp, i si sé la resposta, no tinc cap problema en agafar i posar-me a fer un videotutorial.
I t'entenc. Quan molts anys enrere buscava informació/tutorials de fer això o allò altre, sempre hi havia algú que et saltava i et deia: "això ja s'ha explicat 1.000 vegades", i comprenc que pot cansar trobar-te sempre el mateix missatge preguntant el mateix dia rere dia. Però a l'hora, si per aquell temps, al fòrum/web que sigui, s'haguessin molestat en crear una secció d'ajut, i deixar ben clar que en aquella secció trobaríeu X material, la gent, tret d'algú espontani, sabria on buscar. Cal aclarir, que molts d'aquells tutorials, anaven a l'idea. És a dir, ja es donava per fet que tenies certs coneixements. I això a mi, que era un novell, em tocava molt la pera, perquè aparexia de nou el personatge d'abans, dient-te: "busca-ho per la xarxa".
A veure, no estic dient que t'ho donin tot mastegat, però si diguem que el tutorial era de nivell avançat, a la mateixa secció no trobaves la introducció o nivel básic d'aquella matèria en concret.
Sí, sembla que la gent és garrepa amb compartir el coneixement que han adquirit. I per això, jo miro d'explicar-ho d'una forma senzilla i clara, (com dic sempre n'hi ha més gent que en sap més que jo), i si això serveix per fer-vos una idea, doncs missió complerta.
A més, també els mètodes van canviant, però l'important és tenir la base/un mínim de coneixement per iniciar-te.
PD: Un bon pirata sempre ha de dur penjat el lloro a l'espatlla. :profident:


Totalment d'acord.
De totes formes, és difícil mantenir ja sigui un fil com un fòrum complet moderat i ordenat.
Si un se n'oblida un parell de setmanes, després pot ser tot un suplici diria jo haha. Al final és com una comunitat de veïns... s'ha de posar molt esforç i molts cops tenir paciència tot hi que pot haver cops que a un se li acabi.
Bueno la idea queda aquí...potser es pot tirar cap endavant i altre gent s'afegeix. Com més coneixement compartit, més gent també que s'animi a fer releases de series.
En uns dies a veure si puc acabar aquest "mini projecte" d'audio.

PD: Vaig trobar el tresor que buscava i el tinc actualitzat a 2020, si t'interesa et puc donar el mapa per privat :bleh:

Salutacions!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Dubte: Com editar l'audio d'un video sense haver de fer recoding de video

dt. 19 gen. 2021, 20:15

Tranquil que amb el tresor que tinc i per l'ús que li dono, ja em va bé. Igualment se t'agraeix el gest de l'oferiment.
Que vagi bé.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants