Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Resembra en Utorrent despres de formatejar PC

dg. 02 gen. 2022, 19:04

Això, busque ajuda per poder seguir compartint tots els capitols que vaig anar pujant a les diferents pàgines d'anime per torrent, ho tinc tot en el mateix lloc que ho tenia, pero se veu que com no vaig fer una copia dels arxius de la carpeta Utorrent dins de %AppData%, ara no se com posar l'ubicació de cada capitol per seguir compartint-los. Graxies!
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Resembra en Utorrent despres de formatejar PC

dl. 03 gen. 2022, 00:12

Pots descarregar l'arxiu .torrent o afegir el magnet de nou, utilitza una nova carpeta per a els nous arxius. Una vegada començat el nou torrent, tanca l'aplicació i substitueix els nous arxius per els anteriors complets i al obrir l'aplicació de nou et tendria que detectar les descàrregues al 100%. Pots utilitzar un router Asus per compartir torrents és la millor opció per compartir via torrent comparteix 24/7 sense necessitar un pc.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Resembra en Utorrent despres de formatejar PC

dl. 03 gen. 2022, 13:43

Potser prove com dius tu a vore si ho conseguisc, pero el que havia fet es pasar els capitols de a on els tenia (Copiant) a la carpeta de descarregues, després agarrant el magnet, un a un els anava comprovant i ja els anava tenint al 100%, de ahi, un a un lis cambiava l'ubicació a on estaven abans, substituint l'arxiu i aixina ja es quedaven compartint-se a on devien d'estar, però no se perque, es queden 12 compartint-se i els següents estan sempre buscant compis.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Resembra en Utorrent despres de formatejar PC

dt. 04 gen. 2022, 08:28

Els torrents i els arxius que tinguis al PC, han de tenir la mateixa estructura. És a dir, si al torrent creat originalment, l'arxiu era dins d'una carpeta, t'hauràs de crear aquesta carpeta i ficar l'arxiu amb el mateix nom que el que tenia un cop creat.
Per exemple:
Posem que tenim un episodi de bola de drac, i que aquest és dins d'una carpeta:
C:\Downloads\Anime\DB\Bola de drac 001.mkv


No és el matateix crear un torrent amb només l'mkv:
Bola de drac 001.mkv

que amb la carpeta "DB" + l'episodi:
DB\Bola de drac 001.mkv

que amb la capeta "Anime" + "DB" + l'episodi:
Anime\DB\Bola de drac 001.mkv

...
Per tant, a l'hora de tornar a compartit un torrent, has de mirar com es va crear originalment.
Si era aquest exemple:
DB\Bola de drac 001.mkv

I al teu ordinador ara l'episodi el tens renombrat com DB 001.mkv i és dins de la carpeta "Bola de drac", doncs primer hauràs de tornar a renombrar l'arxiu i ficar-lo dins de la carpeta DB, que l'hauràs de crear si no la tens. Després, un cop afegeixis el torrent, i dir-li la ruta, t'hauria de comprovar l'arxiu, series una font/seed complerta, i no t'hauria de cercar fonts/seeds com si te l'estiguessis descarregant.

PD: Per comprovar la ruta a l'hora d'afegir el torrent, has de seleccionar tal com ve al torrent. M'explico:
Tornem a agafar l'exemple d'abans:
DB\Bola de drac 001.mkv

Al teu PC, aquesta carpeta + l'arxiu ho tens a F:\les meves coses\descàrregues\anime\DB\Bola de drac 001.mkv
Doncs al clent torrent, la ruta que li has de dir és:
F:\les meves coses\descàrregues\anime

Perquè el torrent va se creat d'una carpeta+un arxiu.
Si el torrent fos creat d'un arxiu i prou, la ruta seria aquesta:
F:\les meves coses\descàrregues\anime\DB
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Resembra en Utorrent despres de formatejar PC

dc. 05 gen. 2022, 18:24

tato25 ha escrit:
Els torrents i els arxius que tinguis al PC, han de tenir la mateixa estructura. És a dir, si al torrent creat originalment, l'arxiu era dins d'una carpeta, t'hauràs de crear aquesta carpeta i ficar l'arxiu amb el mateix nom que el que tenia un cop creat.
Per exemple:
Posem que tenim un episodi de bola de drac, i que aquest és dins d'una carpeta:
C:\Downloads\Anime\DB\Bola de drac 001.mkv


No és el matateix crear un torrent amb només l'mkv:
Bola de drac 001.mkv

que amb la carpeta "DB" + l'episodi:
DB\Bola de drac 001.mkv

que amb la capeta "Anime" + "DB" + l'episodi:
Anime\DB\Bola de drac 001.mkv

...
Per tant, a l'hora de tornar a compartit un torrent, has de mirar com es va crear originalment.
Si era aquest exemple:
DB\Bola de drac 001.mkv

I al teu ordinador ara l'episodi el tens renombrat com DB 001.mkv i és dins de la carpeta "Bola de drac", doncs primer hauràs de tornar a renombrar l'arxiu i ficar-lo dins de la carpeta DB, que l'hauràs de crear si no la tens. Després, un cop afegeixis el torrent, i dir-li la ruta, t'hauria de comprovar l'arxiu, series una font/seed complerta, i no t'hauria de cercar fonts/seeds com si te l'estiguessis descarregant.

PD: Per comprovar la ruta a l'hora d'afegir el torrent, has de seleccionar tal com ve al torrent. M'explico:
Tornem a agafar l'exemple d'abans:
DB\Bola de drac 001.mkv

Al teu PC, aquesta carpeta + l'arxiu ho tens a F:\les meves coses\descàrregues\anime\DB\Bola de drac 001.mkv
Doncs al clent torrent, la ruta que li has de dir és:
F:\les meves coses\descàrregues\anime

Perquè el torrent va se creat d'una carpeta+un arxiu.
Si el torrent fos creat d'un arxiu i prou, la ruta seria aquesta:
F:\les meves coses\descàrregues\anime\DB


Tato, de veres que t'agraïsc molt la molestia que t'has pres en contextar, pero t'assegure que tots els capitols els tinc en la mateixa carpeta que els tenia, vaig fer una copia exacta de tot abans de formatejar (a excepció dels arxius d'Utorrent en %AppData% que no se'm va ocurrir) per tant si m'ha comprovat 12 capitols, deuria comprovar-me també tots els altres, no soc tan noob com per canviar-lis els noms una volta formatejat, totes les carpetes referents a l'anime i sobre tot les de les meues pujades estan al mateix lloc, la mateixa direcció entre carpetes i subcarpetes, i el disc dur amb la mateixa lletra, jo pense que deu de ser el programa Utorrent, però es que no recorde haver canviat mai la configuració, però em dona la impresió de que només em deixa compartir 12 arxius, en tindre ganes de calfar--me el cap altra volta, desinstalaré l'Utorrent i reinstalaré altra versió, o jugaré amb les configuracions, això si, qualsevol ajuda o cosa que se li ocurrisca a algú benvinguda serà, per que no m'agradaria tindre que crear torrents nous, a més en Nyaa perillaria de que em tiraren els capitols jajajaja.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Resembra en Utorrent despres de formatejar PC

dj. 06 gen. 2022, 00:17

Ho deia per això:
Raohken ha escrit:
però no se perque, es queden 12 compartint-se i els següents estan sempre buscant compis.

Quan busca compis, és perquè no el comparteixes sinó que te l'estàs descarrregant.
Per tant, repasa aquests torrents que busquen compis.
La unitat de disc dur poc importa. El que sí són els directoris i els arxius.
Si a les opcions, tinguessis limitat el nombre de torrents per compartir, per exemple 12, el nombre 13, es quedaria a la cua, (queued).
Va que et faré un vídeo a veure si trobem la solució.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Resembra en Utorrent despres de formatejar PC

dv. 07 gen. 2022, 10:42

Hola! Anava a vore hui el video, ja que estava liat en altra cosa, pero entre unes coses i altres, ahir vaig fer un torrent i em vaig fixar que eixia una direcció estranya, aixina que després vaig punxar en un arxiu torrent dels meus capitols, també eixia una direcció a dalt equivocada, la vaig corregir i de seguida es va posar a comprobar i compartir, aixina ho vaig anar fent amb tots i els he conseguit deixar compartint sense problemes, encara es un misteri per a mi el per què l'altre dia usant el magnet dels capis, i possant la direcció correcta només va comprovar 12 capitols i la resta com si no estigueren, i aixó que tots els tinc a la mateixa carpeta, però bueno, ara ja dona igual, ja els tinc tots compartint-los que és el que importa, Graxies Tato25 i Wachimiro per preocupar-vos! Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants