Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Tracker majomo

dl. 25 jul. 2005, 11:24

Doncs una altra vegada, que no em actualitza les dades en el tracker:

Quan em loguejo:

Has descarregat un total de 9969 MB i n'has pujat 10892 MB.


I quan vaig al tracker:

Descarregat 8.7 GB || Enviat 9.1 GB || Rati 1.047


Aviam si es pot arreglar, gràcies :yeah:

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
MaTriX
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 927
Membre des de: dl. 06 des. 2004, 22:16
Ubicació: Terrassa City
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 11:37

El que es edivent que el tracker falla moltissim ^^u a vegades se li en va l'olla i no descarrega re i et surt algun error... ^^u pero també el fotut es que al Frozen ya no podem posar res per que el nostre tracker n compleix les regles ^^u ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 11:48

A veure no hi ha cap error enlloc, i no entenc això que dius de que el tracker falla matrix....

A veure, oriolfp, la primera dada que et mostra, en megabytes, és la quantitat de dades descarregades des de la teva ip, i l'altre és la quantitat de dades descarregades des de la la teva conta, que no és el mateix. Si algun dia t'has deixat de loguejar per exemple, farà això, les dades no coincidiran.

Altament, en comptes de dir que falla més que una escopeta de fira matrix, ajudaria que diguèssis en què falla.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 11:52

Gràcies per respondre tan ràpid :yeah:

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
MaTriX
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 927
Membre des de: dl. 06 des. 2004, 22:16
Ubicació: Terrassa City
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 11:54

Doncs per més que puji sempre hi ha un rati de 1.052 o similiar :D aixo fa que la gent li costi descarregar el capitul...i ademes no superem el rati per fer servir o publicar el tracker a Frozen ;)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 12:00

MaTriX ha escrit:
Doncs per més que puji sempre hi ha un rati de 1.052 o similiar :D aixo fa que la gent li costi descarregar el capitul...i ademes no superem el rati per fer servir o publicar el tracker a Frozen ;)


Serà lo que et passa a mi, més adalt ho diu el mad, que no s'actualitza, no puja.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 12:05

Això del rati aquest.... el tracker no controla el que fa el teu client, si el teu client no et deixa enviar a més rati, doncs és això, el teu client, no pas el tracker, el tracker només posa en contacte entre si els clients i fa estadístiques. Si ho he entés malament explica-ho una mica més detalladament si us plau. Però ja et dic que jo he tingut ratis de 8 i cap problema.

El tema de fl és senzillament que no volen trackers amb rati, ni que sigui 0.01 així que en aquest tema no s'hi pot fer res.

Altra cosa... pq el tracker sàpiga qui sou (si teniu ip dinàmica o heu loguejat des d'un altre lloc) PRIMER s'ha de loguejar a la web i llavors encendre el client de bt, si ho feu al revés no sabrà qui sou i no es sumarà a la vostra conta.

Volia afegir, que si aneu a la part del tracker, hi surt a dalt top10 i el vostre nick, si hi feu un click surtirà detalladament que esteu enviant i descarregant, si no surt allí és que no s'està comptant a la vostra compta i haurieu de tancar i tornar a obrir el vostre cllient.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 12:16

Gràcies per l'info del tracker :yeah:

:adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants