Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Protoss
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 308
Membre des de: dv. 15 oct. 2004, 00:59
Ubicació: Barnacity
Contacta:

Configurar compte de correu al Thunderbird

dl. 25 jul. 2005, 20:39

Mai he utilitzat cap programa de gestió de correu electrònic, i com que m'agrada tant el Firefox, he decidit donar-li una oportunitat al Thunderbird. El problema és que quan vull crear un nou compte, hi ha camps que no sé amb què omplir-los, i que són els següents:

- Nom de servidor d'entrada: La meva intenció és afegir un compte de hotmail i un de gmail, però no sé els seus respectius noms de servidor d'entrada...

- Nom de servidor de sortida: Ídem que a l'anterior.

La veritat és que sempre he evitat aquests tipus de programes perquè mai he sabut configurar-los correctament i mai aconsegueixo accedir al meu compte, a veure si em podeu donar un cop de mà.

Gràcies!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 21:57

Bé, això no és gaire difícil, tan sols has de saber el POP3 (Servidor d'entrada, que és per poder rebre els mails) i l'SMTP (Servidor de sortida, per poder enviar mails).

Segons tinc entès, hotmail fa temps que cobra per aquest servei.
Per gmail el que has de fer primer de tot, abans de configurar el thunderbird, has de configurar el teu compte de correu per poder rebre els missatges. El que has de fer és una vegada hagis entrat al teu correu, és anar a configuració-reenviament i configuració POP, i aquí a la secció POP, selecciona habilitar POP per tots els missatge o bé a partir d'ara, segons el que t'interessi més. Llavors si vols que et faci una copia o no, això segons el que tu creguis.
Ara passarem a configurar el thunderbird
El que et demana
POP3: pop.gmail.com Port: 995
SMTP: smtp.gmail.com Port: 465
Recorda de configurar els ports.

Per si et surt cap dubte, aquí tens un manual on ho explica millor
Manual configurar thunderbird GMail

Dwwws :adeu:
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants