Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Elber
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 431
Membre des de: dv. 18 feb. 2005, 22:02

Pasar a format DVD

dl. 25 jul. 2005, 23:18

Algú sap COM i amb quin programa es poden pasar arxius "normals" de video (es a dir arxius amb format mkv, avi...) a format DVD?? ( de manera q el DVD sigui compatible amb els reproductors habituals). O sigui l'acció contraria a "ripejar".

PD: No sé si m'explico ^^u
 
Lord Vegeta

dl. 25 jul. 2005, 23:28

Amb el dvdmaestro per exemple. No se si hi ha algun programa especific per passar directament a .vob , pero potser crear menus i tot lo demes i el programa et passa els mpg a vob :yeah: (els videos han de ser mpg)

PD: Hi ha altres programes com el tmpgenc dvd author :adeu:
 
Avatar de l’usuari
eugeni128
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1571
Membre des de: dv. 10 set. 2004, 00:42
Ubicació: Sant Esteve Sesrovires (BCN)
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 23:37

Jo una vegada vaig fer servir el Nero Vision Express 2 i era molt simple, aixo si la calitat final no em va convençer gaire..

:adeu:
Imatge
 
son_goku

dl. 25 jul. 2005, 23:41

prueba el easyx video converter
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 23:45

Lord Vegeta ha escrit:
Amb el dvdmaestro per exemple. No se si hi ha algun programa especific per passar directament a .vob , pero potser crear menus i tot lo demes i el programa et passa els mpg a vob :yeah: (els videos han de ser mpg)

PD: Hi ha altres programes com el tmpgenc dvd author :adeu:


i com es converteix a de mpg a avi?
Imatge
 
Lord Vegeta

dt. 26 jul. 2005, 00:06

oriolfp ha escrit:
i com es converteix a de mpg a avi?

Amb el virtualdub... ^^u
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dt. 26 jul. 2005, 00:22

Prova el Sony DVD Architect!

A mi em va de conya i es poden fer un merde de coses!

L'única cosa que no permet és tenir diversos videos en un mateix fitxer, m'explico millor, lo k no fa es lo del boto angle del dvd que et permet canviar entre diversos videos amb el mateix audio, weno una flipada que només fa el DVD maestro, pro amb el Sony DVD Architect he tingut moltes coses millors no es gaire dificil de fer anar i permet molts tipus de fitxer.

Prova a veure k!
Imatge
 
WoKa

dt. 26 jul. 2005, 08:47

Aquí hi ha una mini-manual...bé, de fet va ser una resposta en un post que és va fer servir com a tal :P

http://web.animelliure.org/MostrarManua ... d_manual=6



El tema del multiàngle és més complicat...per exemple, tot i que el DVDMaestro ho permet, els videos han de tenir el mateix bitrate, la mateixa estructura GOP, la mateixa duració, etc...
El Sonic Scenarist utilitza un sistema que permet el multiàngle i a més poden ser arxius força diferents, amb el que facilita la preparació d'aquests.
 
dogsout

dv. 29 jul. 2005, 15:39

Jo utilitzo el tmpgenc per pasar de .avi a .mpg i amb el TMPGenc DVD Author ho paso a format DVD i nomes em keda grabaro amb el mateix DVD Author o amb el nero com a DVD de video. Sino pots anar a www.videosmanuales.com i alla trobaras com es pot fer tambe (jo o e tret d'alla, encara k hi ha moltes maneres :D )

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants