Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

problema con xvid

dt. 26 jul. 2005, 13:23

wenas, aze algun tiempo me fije que cuando pongo vistas en miniatura, los videos en xvid no se me ven, como si no tubiera el codec (pero si k lo tengo)
y esto ocasiona una lentitud descojonante.

alguien puede probar de poner un video en xvid en vista miniatura aver si le sale en miniatura?? y a quien le vaya, me puede decir la version de codec k tiene para descargarmela??

alguien sabe k puede ser??

puede ser la version del codec?? (antes no me pasaba) formatee pk ya me lo pedia a gritos y aun me lo hace ^^u )

HELP :plora:
 
son_goku

dt. 26 jul. 2005, 13:54

prueba a reproducirlo con el vlc media player
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 26 jul. 2005, 14:13

son_goku, diria que no has llegit res de res del missatge :P

Jo ho sento però vaig amb linux, però a mi en linux les miniatures s'em veuen sense problema.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 26 jul. 2005, 14:22

Mad93 ha escrit:
son_goku, diria que no has llegit res de res del missatge :P

Jo ho sento però vaig amb linux, però a mi en linux les miniatures s'em veuen sense problema.



A mi em sembla que el vlc media player incorpora tots els codecs de video i audio...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 26 jul. 2005, 14:57

No diu pas que no vegi correctament els videos, sinó les miniatures que fa el windows al obrir una carpeta amb videos. No té res a veure amb el VLC penso jo.

Altrament això del Xvid em sona que en Petisó va comentar alguna cosa sobre les miniatures, quan es va parlar de desactivar que es mostrin al registre de windows.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
son_goku

dt. 26 jul. 2005, 15:13

ups lo siento interpreté el mensaje como q se referia q solo podia ver los videos en pantalla completa, y se refiere a las vistas en miniutara, de todas formas si se refiere a eso q pruebe poniendole a esos videos el vlc como reproductor automatico al abrirlos entonces alomejor tb se le veran en vistas en miniatura, espero haberlo entendido bien ahora.... ^^u ^^u
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dt. 26 jul. 2005, 18:32

Ostres .... jo es ke tot aixo de les miniatures ho tinc desactivat al maxim possible, ... ho odio ... ja ke entres en una carpeta plena de pelis de 600MB .... i el pobre HD no respira xDDD

Putu W$.....

Les k no puc desactivar son les miniatures ket surten a l'eskerra de l'explorador quan selecciones un video.

Vistes en miniatura .... kaka ... merda .... mengen recursos i total solament veus la 1a imatge ....... ^^u
 
son_goku

dt. 26 jul. 2005, 18:42

XcRaSh ha escrit:
Ostres .... jo es ke tot aixo de les miniatures ho tinc desactivat al maxim possible, ... ho odio ... ja ke entres en una carpeta plena de pelis de 600MB .... i el pobre HD no respira xDDD

Putu W$.....

Les k no puc desactivar son les miniatures ket surten a l'eskerra de l'explorador quan selecciones un video.

Vistes en miniatura .... kaka ... merda .... mengen recursos i total solament veus la 1a imatge ....... ^^u


toda la razón
 
4catalonia

dc. 27 jul. 2005, 11:56

Jo tinc el XviD xvidcore-1.1.0-beta2 i tot se'm veu de conya (les miniatures tb clar), no tinc cap problema :no:

Aprofitant l'avinentesa, a veure els que dieu que teniu deshabilitades les vistes en miniatura de les carpetes, això a quin cony de lloc de windows s'ha d'anar per no haber-ho de fer a cada carpeta, o només es pot fer pel registre com diu en mad?¿ :blink: I si us molesten les imatges de l'esquerra amagueu el recuadre en qüestió i ja està (amb un cop n'hi ha prou no és com els vistes en miniatura), al cap i a la fi jo no el faig servir mai pq només et diu la mida del fitxer i poca cosa més i això ho pots esbrinar només posant'he a sobre de l'arxiu :adeu:
 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 14:51

y el xvidcore 1.1.0-beta 2 es para windows? :blink: me lo he bajado y son archivos sueltos sin ningun exe

es eso?

si es eso, como lo instalo? :huh:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 16:50

Aquí està ja compilada http://koepi.org/xvid.shtml
Però primer prova l'estable, per si un cas ja et va bé.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 18:19

gracias :yeah:


:adeu:
 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 18:23

pues va a ser k sige sin ir :(

en fin, da iwal :jiji:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants