Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

VirtualDubmod

ds. 16 jul. 2005, 22:33

Tinc un problema amb el virtual dub , sempre que vull eliminar una pista de audio o afergirni una li dono a "direct stram copy" fa el proses i tal tot correcte pero quan el reprodueixo l'audio es desfasa un webo.

no se que pot ser si el meu pc o que...

venga geracies i dew :adeu:
Risck l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 24 jul. 2005, 10:08, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

ds. 16 jul. 2005, 22:56

cuan obres el video amb el vd, et surt un missatje q diue algo de "VBR audio stream detected"??

Si es aixi, sempre q et surti akest missatje has de donar a NO,, pq si dius q Si, l'audio es desfasara.


Si akest no es el problema... ja no sabria dir-te...
Imatge
 
suburu
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 595
Membre des de: dv. 19 des. 2003, 11:25
Ubicació: Perdio por el mundo

dl. 18 jul. 2005, 14:35

Si te sale lo de kenshinbh dile que no y si no te sale y se te desincroniza, hay un sitio que pone interleaving audio o algo así y le tienes que poner la desincronización que hay para que lo corrija.
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dj. 21 jul. 2005, 04:47

El problema amb l'audio a VBR amb els avis és molt greu, i el k passa és k els .avi de microsoft son de l'any de la kika per això ara hi ha el .ogm i el .mkv k tenen moltes més coses i estan més currats.

En definitiva tot això son contenidors que tenen el video i l'audio i el k fan és ajuntar-lo.

Mira la llargada de l'audio i si és igual k la llargada del video és un problema del teu pc segurament.

Si creus k és el teu pc, et recomano k desinstalis tots els codecs i instalis només els necessaris per exemple amb un ffdshow ja en faries prou.

Jo he tingut molt males experiències amb els codecs i la veritat es k és un mon k kanvia tant k kuan aprens kom va ja t'han canviat la versió.

Weno res mes ns veiem!! :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dv. 22 jul. 2005, 21:54

wenas, a veura aixo que diu kenshinbh si que o pregunta a vegades, el problema esta que si dic NO quan vaig a guardarlo "save as" dons que no es guarda, la barra de proses esta quieta, le deixat mitja hora i res...

suburu lo qu deices no lo e visto por las opciones...


Morest tu que codecs me recomiendas?

venga dew :adeu:
Imatge
 
son_goku

ds. 23 jul. 2005, 01:09

prueba a guardarlo como wav y pasarlo a mp3 cn el dbpoweramp, y si no extraelo añadelo di NO, guardalo como wav y pasalo a mp3.

a mi en algunas releases me ha funcionado asi, suerte
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

ds. 23 jul. 2005, 18:18

Doncs mira com a codecs, la veritat es k no n'hi ha cap que m'acabi de fer el pes, jo stic sempre instalant i desinstalant, pero n'hi ha un que m'ha agradat força que és el "codec pack elisoft".

Té opcions per desactivar els codecs, per exemple pots treure tots els descodificadors de mpeg4 i no veuras divx ni xvid. Té molts filtres i tal, a més només instala al system lo k és realment necessari aixi si el borres no queden rastres :yeah:

Sobre el problema que tens amb l'audio doncs et dic com en son_goku agafa l'audio el demux a streams -> stream list selecciones l'audio i fas demux i ja tindras l'mp3 tot solet, amb compresio amb mp3, despres agafes algun programa d'audio n'hi ha molts jo faig servir força el goldwave que no és la joia pro esta prou b i recodifiques l'audio a bitrate constant k no et donarà problemes per exemple a 192 kbps o lo que vegis tu (mira quan ocupa no et passis!!) i despres elimines la pista a streams i afegeixes l'mp3 o wav que hagis fet.

Un apunt, que sigui .mp3 o .wav no importa massa ja que pots tenir un .wav que realment estigui comprimit amb mp3.

Et recomano que instalis algun codec si vols comprimir en mp3 pk per defecte no podras comprimir a més de 56kbps

No si si ajudo gaire pro a veure si ho soluciones!!

ns veiem!! :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

ds. 23 jul. 2005, 21:45

vale, una pregunta en el GoldWave com el poso a constant vitare? esque no no ho veig (no entenc gaire sobre aquests temes la veritat).

i no et preocupis que si m'ajudes home..

dew i gracias
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants