Anime i manga en català

Silverback
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 18 juny 2022, 10:50

[MEGA] (LAMU) Urusei Yatsura 2022 [01/46][Comedia Romantica][WebRip][1080p][sub-català]

dc. 06 nov. 2024, 23:20

Imatge

SINOPSIS
La història comença quan uns dimonis decideixen conquerir la Terra. La filla del seu rei, la Lamu, repta un humà, l'Ataru, que l'atrapi en deu dies: si ho aconsegueix, els deixaran en pau, i si no... els humans seran els seus esclaus. Finalment, l'Ataru ho aconsegueix, però una confusió fa que la Lamu cregui que li demana que es casi amb ella i queden promesos. I aquí comencen els problemes.

Ningú no dona importància al fet que la Lamu volgués esclavitzar-los, perquè tots queden captivats per la seva bellesa. La Terra s'omple d'aliens amics i enemics de la Lamu, com la Ran, la Benten, l'Oyuki, la Kurama o el Rei, que se sumen als amics de la parella, com el Megane, el Mendo, la Shinobu, la Sakura, el Cherry, la Ryuunosuke, els professors, la família de la Lamu...

Enllaços Sub-cat:

Urusei Yatsura S01E01:
Amor jove a la fuga / Entre la espasa i la paret
Silverback l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 23 nov. 2024, 19:03, en total s’ha editat 1 vegada.

dedofugaz
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 15 abr. 2024, 16:20

Re: [MEGA] (LAMU) Urusei Yatsura 2022 [01/46][Comedia Romantica][WebRip][1080p][sub-català]

dv. 08 nov. 2024, 16:12

Gràcies per pujar-la! Ja tinc ganes de veure-la! Per ara he descarregat el primer capítol i quan pugui me'l miro bé :D
Una coseta per això per a futures pujades/edició (per aquest jo com a mínim m'ho canviaré amb l'mxtoolnix) sent l'àudio en japonés podríes indicar-ho com a tal a futures pujades? Ara mateix té l'etiqueta d'àudio en català i llavors les plataformes no activen els subs per defecte... Gràcies maco!

Silverback
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 18 juny 2022, 10:50

Re: [MEGA] (LAMU) Urusei Yatsura 2022 [01/46][Comedia Romantica][WebRip][1080p][sub-català]

ds. 23 nov. 2024, 19:04

Arreglat! No m'hi havia ni fixat. Ja està l'àudio etiquetat com a Japonès.

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1986
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dg. 24 nov. 2024, 10:38

Gracies per aportar coses noves :).
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants