Ja fa un més d'un any vaig fer un grup al telegram i el vaig postejar al subforum del offtopic, El post es va esborrar per la criba d'aquell subforum, per el que el torno a postejar aquí per a que no s'esborri. El link al canal es https://t.me/Animelliure o al propi telegram @Animelliure Es un canal public que pot entrar qui vulgui, com al fòrum
Hola, només vull comentar que molt bon treball amb el grup de telegram, encara que jo avisaría de forma més visible que s'han d'activar els comptes des d'allí. Ho dic perque vaig estar més d'un any intentant re-validar el meu compte del forum. Vaig provar a enviar mails i contactar per altres xarxes socials, pero ningú responía. Fins hi tot vaig provar creant-me un nou usuari i res. Finalment vaig trobar un fil a "forocoches" que parlava d'aquest grup i he pogut validar el compte.
Bona nit, a tothom que tingui problemes per rebre els mails de confirmació de registre o recuperació de password, podeu utilitzar el grup de Telegram. Allà us habilitaran l'usuari o us ajudaran a canviar la clau. Moltes gràcies.