Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

DeathNeos
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 15:35
Ubicació: Huesca
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 23 gen. 2024, 19:31

Aunque he visto que el foro está de capa caída, me sorprende que nada más posteara 4 mensajes y más todavía, que mi registro siga marcando hace cuanto me registré, me hace ilusión por esa parte y un poco de vergüenza lo poco que colaboré :(
Ultima Actualización 01/05/2006 --> Mi lista -2.654 GB
Imatge

04Pauter
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 12 oct. 2021, 19:30

dc. 24 gen. 2024, 12:53

xdisseny ha escrit:
Bones, no 'm'ha arribat cap mail per confirmar el meu correu, he posat vàries vegades que el reenvii i ni així... o sigui que no sé si ho tinc activat bé o no... algún administrador que em pugui ajudar? Merci

A mi em passava el mateix, des del Telegram el podran ajudar

Fenrir
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 12 nov. 2020, 12:56

dc. 24 gen. 2024, 14:45

Fa dies que intentaba veure uns posts i no em deixava i no sabia perque, ara que he vist aquest post, he vist el perquè. Em sembla bé que ara per veure tots els posts s’hagi de participar més sobint, però tinc una pregunta. Cuant s’ha de participar mes o menys per poder veure tot el contingut?

dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

dc. 24 gen. 2024, 16:34

Fenrir ha escrit:
Fa dies que intentaba veure uns posts i no em deixava i no sabia perque, ara que he vist aquest post, he vist el perquè. Em sembla bé que ara per veure tots els posts s’hagi de participar més sobint, però tinc una pregunta. Cuant s’ha de participar mes o menys per poder veure tot el contingut?

Guiru ha escrit:
Hola a tothom,
Per motius varis s'ha decidit que per accedir al contingut compartit pels nostres usuaris, els visitants s'hauran de registrar i fer un mínim de post per la part d'accés de no distribució.

El número de post per veure la par de compartició és ocult, ja que pot variar segons el que creguem els administradors.

Des de l'administració ens dol haver de posar aquestes mesures. Però esperem que sigui per millorar globalment tot el fòrum.

04Pauter
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 12 oct. 2021, 19:30

dj. 25 gen. 2024, 10:57

angelina98D ha escrit:
Hola! Em dic Daniela, i quasi que em fa il·lusió haver de formar part del fòrum :3
No sé ben bé com iniciar conversa, però aprofitaré per preguntar si algú sap si finalment doblaran més capítols de One Piece al català?

Salut!

No se sap res, però vull pensar que TV3 no reemetrà OP ara que tothom desitja tant els nous capítols per finalment no doblar res de nou, encara menys veient el gran èxit que ha tingut la reemissió

Sepia28
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: ds. 30 des. 2023, 21:08

dl. 29 gen. 2024, 00:12

04Pauter ha escrit:
angelina98D ha escrit:
Hola! Em dic Daniela, i quasi que em fa il·lusió haver de formar part del fòrum :3
No sé ben bé com iniciar conversa, però aprofitaré per preguntar si algú sap si finalment doblaran més capítols de One Piece al català?

Salut!

No se sap res, però vull pensar que TV3 no reemetrà OP ara que tothom desitja tant els nous capítols per finalment no doblar res de nou, encara menys veient el gran èxit que ha tingut la reemissió

Ara One Piece torna a estar de moda i s'hi han fet coses en catala com les pelicules. Si amb tot el Boom que té actualment One Piece només emeten els 516 episodis, es perdran l'oportunitat de sumar-se al carro i perdre força espectadors potencials.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants