Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Kyusha
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 11 oct. 2024, 20:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 11 oct. 2024, 21:09

Bona tarda, aquí un gallec, enhorabona per la preservació de l'anime en la vostra llengua.
 
Neka D.
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 12 oct. 2024, 10:44

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 12 oct. 2024, 11:12

Bon dia, fa molts anys que vaig utilitzant aquest forum per trobar contingut en català però mai m'havia animat a crear un usuari. Espero poder estar a l'alçada per poder accedir al drive amb els animes de la meva infància.
Gràcies per la feina que feu i ajudar a que no es perdin totes aquestes joies
 
Avatar de l’usuari
Assidefok
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 30 nov. 2022, 19:26

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 14 oct. 2024, 12:52

Bon dia,

A veure si faig els post necessaris per poder accedir al drive ^.^. Per cert la feina top per mantenir l’anime en català, tant l’actual con el de l’infància.
 
kvd
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 17 oct. 2024, 14:14

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 17 oct. 2024, 14:22

Bon dia,
Ja feia temps que rondava registrat, però dec haver perdut la compte per inactivitat. Així que san tornem-hi.

Gràcies pel vostre treball.
 
Khentar
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 18 oct. 2024, 21:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 18 oct. 2024, 21:24

Bones! per aquí un de Lleida! ;)

Interessat en trobar material en català, que sempre m'ha semblat molt complicat, suposo que perquè no he trobat els llocs adequats...

Moltes gràcies! ;)
 
Dazmar
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 20 oct. 2024, 12:18

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 20 oct. 2024, 12:30

Hola a tothom. La veritat és que tinc molt poca idea de com funciona aquesta pàgina/fòrum en general. M'ha portat aquí adonar-me que trobar sèries com Doraemon en català avui dia és gairebé impossible, només es pot trobar en espanyol. Una llàstima, perquè la veritat és que es gaudia molt en català. Fa especial ràbia tenint en compte que l'emetien molt pel canal Super3 i mai vaig pensar a ser previsora i descarregar-los en aquell moment. No saps el que tens fins que ho perds. Però bé, espero poder trobar-los aquí.
 
Bambooran
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 21 oct. 2024, 00:16

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 21 oct. 2024, 00:25

Entec que potser no es vulgui donar accés immediat a qualsevol que es registri de nou, però no acabo de trobar el propòsit a fer que es requereixin posts per tal de desbloquejar-ho. No tinc massa res a aportar, especialment quan se'm bloqueja l'accés a tot recurs que em sembla em podria resultar útil. I tampoc em sembla ètic començar a fer spam en fils sobre els que hi tinc 0 interès. Algún consell sobre com procedir?
Gràcies.
 
marc85
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 21 oct. 2024, 22:11

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 21 oct. 2024, 22:20

Hola a tothom,
Feia tempsque havia xafardejat una mica per la pàgina però no m'hi he registrat fins avui.
Amb ganes d'aconseguir material en català i també de compartir-ne, si és possible.
Pel que m'ha semblat entendre, per accedir al contingut del drive has de fer un número concret de posts, m'agradaria saber si hi ha algun llistat de tot el contingut del drive, per fer-me una idea del que em podria interessar i del que podria aportar?
Salutacions i gràcies!
Moltes gràcies! ;)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants