Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
JJCDoraemon
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 24 feb. 2021, 13:51
Contacta:

Re: Normativa de permanència al fòrum

dv. 26 març 2021, 12:14

Perfecto todo no solía interactuar pero si paso seguido por aquí
 
Avatar de l’usuari
Pupas
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 25 gen. 2021, 19:50

Re: Normativa de permanència al fòrum

dg. 11 des. 2022, 16:10

Jo tenia un compte de fa molts anys, però, vaig deixar d'entrar per temps i m'he hagut de fer un compte nou!, haig de dir que les noves mesures em semblen bé per donar activitat al fòrum i a la comunitat! Ja era actiu en el seu temps, intentarem tornar-ho a ser de nou!
;)
 
Avatar de l’usuari
Blanka9
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 25 abr. 2023, 12:32

Re: Normativa de permanència al fòrum

dt. 25 abr. 2023, 14:31

Ara entenc el que ha passat, que recordava haver-me registrat feia uns anys i no entenia perquè no em deixava iniciar sessió! Ara ja esta solucionat, em sembla bé ja visitaré més el forum, cap problema!
 
the Clow
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 08 oct. 2021, 19:44

Re: Normativa de permanència al fòrum

dc. 17 maig 2023, 14:39

Fet, tendré en compte le noves normes, jo supos com molts, amaba entrant però interactuaba poques vegades i així el forum tendrà mes vida
 
yoshimitsu69
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 01 ago. 2023, 22:46

Re: Normativa de permanència al fòrum

dc. 02 ago. 2023, 17:55

Perfecte, ho tindre en compte!
 
Avatar de l’usuari
DoraKram
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: ds. 29 jul. 2023, 19:16
Ubicació: Segle XXII

Re: Normativa de permanència al fòrum

dj. 03 ago. 2023, 22:47

Bona nit! D'acord, ho tindré en compte. Gràcies! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Normativa de permanència al fòrum

dt. 29 ago. 2023, 13:19

Una pregunta, si s'esborra un usuari del fòrum, què passa amb els missatges que pugui haver publicat fins aleshores? S'eliminen també o es queden per sempre al fòrum?

Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Normativa de permanència al fòrum

dt. 29 ago. 2023, 14:04

Normalment es queden. Hi ha una opció al esborrar un usuari per esborrar també tots els seus missatges, però per defecte està desactivada
 
Avatar de l’usuari
gial2008
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 29 jul. 2023, 06:47

Re: Normativa de permanència al fòrum

ds. 16 set. 2023, 22:41

Em sembla perfecte, gràcies per la informació.
 
Sepia28
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: ds. 30 des. 2023, 21:08

Re: Normativa de permanència al fòrum

dg. 31 des. 2023, 12:33

Tinc un dubte. Digue'm que si per foça externa no em puc conectar al forum durant 1 any hi ha la posibilitat de recuperar el compte?
Gracies!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Normativa de permanència al fòrum

dj. 25 gen. 2024, 00:26

Medida absurda y sin sentido, muchas veces he rebuscado mensajes para ver quien aporto vhs de audios de releases, y para pedirlos y sacarlos actualmente en mejor calidad sin compresion, y por culpa de eso no he podido contactar con esas personas... Esto parece sectalliure.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Normativa de permanència al fòrum

dj. 25 gen. 2024, 04:57

Sepia28 ha escrit:
Tinc un dubte. Digue'm que si per foça externa no em puc conectar al forum durant 1 any hi ha la posibilitat de recuperar el compte?
Gracies!

Suposo que si es desactiva l'usuari el hosting al no enviar emails, tindràs que contactar via Telegram, per la reactivació.

terminator ha escrit:
Medida absurda y sin sentido, muchas veces he rebuscado mensajes para ver quien aporto vhs de audios de releases, y para pedirlos y sacarlos actualmente en mejor calidad sin compresion, y por culpa de eso no he podido contactar con esas personas... Esto parece sectalliure.

Tienes la opción de contactar por email. Si no te aparece dime los usuarios y te puedo ayudar.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Normativa de permanència al fòrum

dj. 25 gen. 2024, 17:52

wachimiro ha escrit:
Sepia28 ha escrit:
Tinc un dubte. Digue'm que si per foça externa no em puc conectar al forum durant 1 any hi ha la posibilitat de recuperar el compte?
Gracies!

Suposo que si es desactiva l'usuari el hosting al no enviar emails, tindràs que contactar via Telegram, per la reactivació.

terminator ha escrit:
Medida absurda y sin sentido, muchas veces he rebuscado mensajes para ver quien aporto vhs de audios de releases, y para pedirlos y sacarlos actualmente en mejor calidad sin compresion, y por culpa de eso no he podido contactar con esas personas... Esto parece sectalliure.

Tienes la opción de contactar por email. Si no te aparece dime los usuarios y te puedo ayudar.


Gracias, cuando tenga tiempo de rebuscar te digo.
 
Avatar de l’usuari
TLW
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 10 març 2024, 20:44

Re: Normativa de permanència al fòrum

dj. 14 març 2024, 03:47

Acabo de llegir les normes de la comunitat i en semblà molt bé almenys que es posi com a mínim entra una vegada a l'any, i poder recuperar la conté amb el mateix aliàs i mail.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants