Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dc. 08 set. 2010, 19:22

Ens trobem al server irc.animelliure.net (encara no funciona aquest, feu servir l'altre) (port per defecte 6667) també accessible des de irc.rizon.net
Canal: #Animelliure

Consell: el xat també pot ser com una mena de msn, que hi hagi gent dins no vol dir que hi estiguin sempre (estan away = ausents). Sovint la gent deixa l'IRC obert sempre (com l'eMule o similars), és fàcil acostumar-se i si ho fem, entre tots formem una 'pinya' i no deixem el canal amb pocs usuaris.

Introducció/Explicació/Discurs
Click per llegir!!!
Després del fracàs del canal situat a una altre xarxa (no ens hauríem d'haver mogut mai de Rizon) i de jo com a Founder, em decidit reactivar el canal d'Animelliure. Dic que no ens hauríem d'haver mogut mai de Rizon ja que és una xarxa amb milers d'usuaris (i no és bo dividir i fer xarxes petites al IRC) i és on estan tots els canals de comunitats d'Anime i Manga (tant nacionals com internacionals). I dic també fracàs de jo mateix com a Founder ja que a la meva universitat tinc el IRC capat des de IRCap, eMule... i això no em permetia connectar-me tant com volia i ni molt menys les 24h. Degut a això últim, hem decidit que en Maki es farà "càrrec" del canal com a founder i com a persona amb màxim "poder" dins d'aquest :) .

Aquest canal ens ha portat molts i molts bons moments i de passada, ens dona la possibilitat de poder xerrar amb l'altre persona en temps real i evitar els temes-xat del fòrum i els MP's (missatges privats) de jo contesto, tu contestes, jo contesto, tu contestes, jo contesto, tu contestes i així fins tenir la bústia plena.

A la xarxa on estem actualment (Rizon), com he dit abans, no només hi ha el nostre canal (#animelliure) sinó també la majoria de canals de comunitats d'Anime i Manga (nacionals i internacionals). Així que, podeu explorar aquest món i conèixer molta gent nova amb gustos ben diferents! (Tot això d'entrar a varis canals i tal està explicat en els manuals de més avall).

Cada opinió de qualsevol usuari del canal té el mateix valor i el xat ha de servir per coneixen's millor i passar una bona estona entre tots. Encara que, sempre hi ha algun usuari problemàtic (normalment hi ha molt bon rollo) i per això es fa necessària l'existència de moderadors del canal (actualment els moderadors del fòrum i poder algú més si és necessari). Els moderadors del canal configuren aquest per el seu bon funcionament i poden expulsar un usuari si és convenient.

Dit tot això, sé que hi haurà molts que els hi sonarà tot a xino però, cap problema, després d'aquest discurset, trobareu varis tutorials per a principiants per animar-vos a entrar al xat d'Animelliure.

-------------------------------
Per connectar-vos al IRC teniu molts programes, com el mIRC, el qual podeu aconseguir aquí­:

Imatge
http://www.mirc.com/

junt amb el seu complement indispensable:
Imatge
l'IRCap: http://www.ircap.com/ (Manual del l'IRcap, registrar-se el nick, etc fet per Kero)
o si el voleu l'IRCap en Català:
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Ircap

-------------------------------
Imatge
També podeu fer servir el webxat de Rizon:
http://qchat.rizon.net/?&channels=%23animelliure (Mini-Manual fet per Kero)

-------------------------------
Imatge
Manual IRC amb eMule (fet per Elwe)
-------------------------------
Imatge
Pels que facin servir Linux teniu el KVirc:
http://www.kvirc.net/

-------------------------------
Imatge Imatge
Pels que useu Firefox aquí teniu un bon Complements per entrar al xat
http://chatzilla.hacksrus.com/ o https://addons.mozilla.org/es-ES/firefox/addon/16/ (Manual fet per wachimiro)




Qualsevol dubte que tingueu sobre l'IRC el podeu comentar en aquest tema, al mateix temps, si hi ha algun problema o avís pel que fa el xat, també l'anunciarem aquí.

Com veieu, fins i tot pels usuaris que sempre teniu l'eMule encès, podeu utilitzar aquest per connectar-vos al xat i deixar-lo també sempre obert, per tant, no teniu excusa :profident:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dj. 09 set. 2010, 16:27

També podries posar que existeix el ChatZilla, una extensió del Firefox que va força bé :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dj. 09 set. 2010, 16:47

Cert, no m'enrecordava de l'extensió; ja està posada :profident:

Tenim el mIRC amb l'IRcap, el Kvirc per Linux, el webxat, el chatzilla pel Firefox o el propi eMule... qui no entra al xat és perquè no vol! Així que animeu-vos gent a està per allà quan estigueu connectats. També podem anar posant per aquí alguna anècdota divertida del canal :xiulant:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dv. 10 set. 2010, 04:05

Uff fa una eternitat que no entro en un chat fara mes de 8 anys mes o menys ^^u ja ni m'enrecordaba de com funcionava aixo del irc.

Per si algu vol fer servir el ChatZilla (es pot baixar aqui=ChatZilla), el que es te que fer una vegada instal·lat el plugin es:

1: Chatzilla/preferences/Startup - On posa Auto-conect URL posar: irc://irc.rizon.net i acceptar

2:Tancar en Chatzilla i tornar-lo a obrir

3:Al tornar-lo a obrir s'haura conectat a irc.rizon.net, tornem a Chatzilla/preferences Pero ara haura sortit a l'esquerra el canar irc.rizon.net cliquem a sobre i anem a List/Auto-perform/add i posem /join #Animelliure i acceptar. Despres al Quadre de sota on posa nicknamelist cliquem sobre add posem el nick, acceptem tanquem de nou el ChatZilla i al tornar-lo a obrir ja estarem conectats al canal #animelliure.net amb el nostre nick.

4: Per acavar nomes queda un petit detall, ja que de manera standard el Chatzilla no mostra els accents, eixis que la manera de canviar-ho es Chatzilla/preferences/Global Settings/General al quadre character setting substituir el que posa per UTF-8 i acceptar.
wachimiro l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 20 set. 2010, 22:00, en total s’ha editat 1 vegada.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dg. 12 set. 2010, 00:05

Ostres quins v/bells temps el xat d'animelliure!!

Per cert el chatzilla va molt bé!! gràcies pel manual wachimiro!
 
Avatar de l’usuari
Sake
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 208
Membre des de: ds. 07 maig 2005, 15:57
Ubicació: Dins un got

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dg. 12 set. 2010, 22:05

Jajaja brutal, kero! M'ha fet molta gracia el missatge, doncs nois jo crec que m'hi passare sovint per alli! Un petó macus!
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dg. 12 set. 2010, 22:13

Sakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee a mi en Kero també em fa mobbing pq entri al xat... xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dg. 12 set. 2010, 22:36

Mobbing, jo? :xiulant: . Sake m'alegro molt del que dius :)

Per cert, això dels anuncis globals em sembla que no va gaire bé i no ho veu massa gent. Ara que hi han hagut respostes noves se m'ha il·luminat el subfòrum d'Anime i Manga (quan el post no és originari d'allà) i crec que el post en si no s'ha il·luminat. Abans al fòrum vell, els avisos globals es fotien al índex del fòrum, aquells si que era impossible no veure'ls xD. I a sobre tampoc surt el post com a Darrera entrada.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dt. 14 set. 2010, 20:34

A veure si la gent s'anima i fa una mica de pinya.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dt. 14 set. 2010, 23:03

Lizarus cada cop som més :). La cosa va agafant forma! I és que el xat és una bona dosis de vida per la comunitat.

Per cert, vinc a dir que en bit amb una mica de programació m'ha ajudat amb la firma així que, qui vulgui se la pot posar. S'actualitza al instant :bleh:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dt. 14 set. 2010, 23:15

jeje, me uno a la piña xD :yeah: :adeu:
ImatgeImatge
 
PILILOIDE
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dc. 15 set. 2010, 17:56

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dv. 17 set. 2010, 16:12

ESTE ES EL XAT?????? pos k pocas entradas ^^u
 
Avatar de l’usuari
Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dv. 17 set. 2010, 16:19

T'has llegit el primer missatge on el Kero explica com connectar-se al IRC?
 
PILILOIDE
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dc. 15 set. 2010, 17:56

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dv. 17 set. 2010, 16:28

no em feu cas vosaltres k avegades kuan estic enfadat o alguna cosa em dona per fotre

aixi k vos o paseu be :yeah: :bleh: ^^u
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: IRC (xat) d'Animelliure - Tutorials IRCap, webxat, eMule...

dv. 17 set. 2010, 16:47

Jajaja, que divertit.

A mi també em passa.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants