Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
cebo96
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 15 gen. 2021, 10:55

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 15 gen. 2021, 11:13

Hola a tots, com comenta la majoria de gent en aquest post soc nou per aquí tot i utilitzar aquest lloc bastants cops. Mai m’he fet una conta perquè com no tinc molt de temps i mai he estat participant en un fòrum doncs no entenia el que passava. Pensava que el fòrum ja no funcionava, ja que utilitzava algunes vegades un Drive que es va crear amb molt animes en català i bona qualitat de vídeo. En la meva opinió es de les millors idees que he trobat per internet i gracies a aquest Drive vaig recordar molts animes mítics que ni recordava que existien. No se si podré tornar a accedir a aquest Drive però encara que no pugui, gracies per la iniciativa que s’ha fet.
 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 15 gen. 2021, 21:11

Hola. Jo, com l'anterior usuari també rondava per aquí des de feia temps però mai no m'havia registrat. Vull aprofitar aquest post per agraïr la tasca de tots aquells que heu anat pujant les series de la nostra infancia en l'idioma que les vam conéixer :)
 
ballu03
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 16 gen. 2021, 00:30

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 16 gen. 2021, 00:43

Guiru ha escrit:
Hola a tothom,
Per motius varis s'ha decidit que per accedir al contingut compartit pels nostres usuaris, els visitants s'hauran de registrar i fer un mínim de post per la part d'accés de no distribució.

El número de post per veure la par de compartició és ocult, ja que pot variar segons el que creguem els administradors.

Des de l'administració ens dol haver de posar aquestes mesures. Però esperem que sigui per millorar globalment tot el fòrum.


Hola, volia descarregar els episodis de one piece en català i em surt l'error d'acces, he fet varis comentaris pe'l fórum.
Agrairia que algun moderador m'activés la meva conta o que m'indiqui si encara em queden moltes publicacions per fer, ja que tots els forums que m'agraden per parlar tenen entrades molt antiges,,,
 
CarlotaCHLY
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 16 gen. 2021, 16:23

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 16 gen. 2021, 18:27

Hola a tothom, jo com molt havia passat per aquí abans però sempre sense registrar-me. Però la meva germana petita ha començat a mirar anime i m'he en recordat d'aquest lloc. Com amb la meva germana ens portem molt anys ella mai va arribar a veure aquest continguts per la tele i no coneixia la seva existència. Realment és d'agrair la tasca de conservació que feu. :D :D
 
Derechitop
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 11:30

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 17 gen. 2021, 16:36

Buenas tardes, estaría interesado en descargarme las películas de Detectiu Conan, cuantos mensajes son necesario para poder descargarla. Gracias a todos los que hacen posibles que los frikis puedan disfrutar de anime en catalán!!!!!
 
Avatar de l’usuari
Serf91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dg. 17 gen. 2021, 18:19

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 17 gen. 2021, 18:41

Bones a tota la comunitat que hi ha darrera aquest fantàstic fòrum, fa uns quants anys que el conec y m’ha encantat poder veure contingut de la infància i no tant infància en català, em dol i al mateix temps estic cofoi dels canvis de normativa, em dol ja que no sóc molt proactiu amb publicar, no tinc twitter, instagram, el facebook el tinc mort desde 2015 jjaj... en fi que animaré aquesta comunitat no sols pel contingut si no pel que es mereix tota aquesta feina
 
Jesu4Pro
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 06 gen. 2021, 18:15

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 17 gen. 2021, 19:40

Moltes gracias per fer aquest foro, es lo millor per trobar els animes que mes m'agraden en catala!
 
zeromax147
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 09:53

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 18 gen. 2021, 05:45

Bona nit a tothom.
Em sembla molt bé les noves normes de la comunitat. D'aquesta manera sempre podrem gaudïr de bon anime en català i de qualitat.
 
Gonzalo
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 18 gen. 2021, 12:41

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 18 gen. 2021, 20:49

Buenas, encontré el foro hace unos años y desde hace poco lo sigo, estoy haciéndome un pequeño videoclub para mis hijos con mis dibujos de la infancia. Gracias por seguir con esto. Hay mucha gente interesada en vuestr trabajo. Muchas gracias
 
ARNELIETOR
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 27 des. 2020, 03:12

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 19 gen. 2021, 19:55

¿Cómo se accede a la base de datos? No me aparecen los apartados de Descarga directa en el foro.
 
uricoro
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 19 gen. 2021, 20:10

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 19 gen. 2021, 20:19

Anys i anys seguint-vos, i sempre heu ofert posts de qualitat. Entesos amb el tema de les noves normes.
 
calcetines3
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 14:24

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 19 gen. 2021, 20:26

Hola!! Sóc nova i he pensat que estaria bé començar a participar al fòrum presentant-me una mica. M'encanta l'anime en general, però si és en català arriba al clímax. Vaig ser una gran seguidora de K3/3XL i em fa molta llàstima que ja no hi quedi res d'aquest gran món que van crear amb el doblatge en català. Gràcies a aquesta web/fòrum, he pogut trobar sèries que donava ja per impossibles (com ara Kare Kano, que des que la van treure de Youtube no l'he trobat enlloc...). Gràcies per compartir aquest material tan valiós. A reveure! :)
 
chorche1980
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 20 gen. 2021, 14:27

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 20 gen. 2021, 14:31

Me parece correcto la medida, ya que sino se llenaría de gente que solamente quiere el trabajo de los demás
 
Jm8919
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 20 gen. 2021, 23:42

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 21 gen. 2021, 00:04

Bona nit a tothom, us acabo de descobrir, i, res dir-vos que intentarè participar tot el que pugui encara que manqui el temps.
Dir que començo a fer colecció d'anime en Català pel meu fill i així gaudir de records meus de petit,
 
Rou21
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 21 gen. 2021, 13:18

Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 21 gen. 2021, 13:27

Bon dia,
Soc en Rou, i admiro la feina que heu realitzat. Moltes gràcies i espero poder veure one piece en català una altre vegada, doncs es la serie de la meva infància i trobo que el doblatje en català es boníssim!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants