Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 10 maig 2021, 20:28

Bona tarda! Em sembla be la vostre idea, d’aquesta manera podem parlar amb tota la comunitat! Aixi tambe ens podem recomenar nous animes i colaborar en pujar de nous.
 
JofreX
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 11 maig 2021, 01:27

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 11 maig 2021, 01:33

Bones! Significa llavors que necessitem aprovació per a accedir als arxius? Tinc un seedbox i m'agradaria posar-me com a seed a tot el que pogués perquè no es perdi l'anime en català, gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 11 maig 2021, 11:11

Atlantis89 ha escrit:
Hola a tots com puc accedir per veure el contingut de series de anime ? no ho trobo enlloc per aqui aviam si algú mho pot explicar :D montes gracies.


Hola! Has de ser un usuari actiu, és a dir, has de deixar de ser un nou usuari. Aixó es fa participant en el foru.
Espero que t’hagi servit d’ajuda;)
 
destroyk
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 11 maig 2021, 15:51

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 11 maig 2021, 15:58

Hola a tots, jo també portava temps descarregant sense ser un usuari registrat i actiu, bona iniciativa. Gràcies per la bona feina!
 
Avatar de l’usuari
crinapsis
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 11 maig 2021, 20:38

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 11 maig 2021, 20:47

Bona tarda a tothom,

Haig de dir que teniu capítols de El petit xef (el gran sushi o Mr. Ajikko) amb l'audio exclusivament en japonès.

Al principi em pensava que es tractava d'algun capítol censurat (per ves a saber quina raó) però a mesura que anava veient capítols cada cop em trobava amb més capítols en japonès però al final, vaig arribar a un capítol que sí recordava d'haver-lo vist en català (aix... la memòria infantil), així que realment són capítols que sí van ser doblats al català.

Seria d'agraïr que poguessiu posar el doblatge en català.

I ja que estic tant xerraire, sí recomano la sèrie, no per veure-la d'una tirada però sí un capítol al dia, fa venir gana i ganes de provar coses innovadores a la cuina.

Salut i gràcies
 
Drizzt114
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 12 maig 2021, 17:24

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 12 maig 2021, 17:30

Hola,
Ostres no em sembla del tot malament la mesura pero es podrias haver avisat els meus fills porten uns dies sense veure bola de drac per aixo.
 
Avatar de l’usuari
Buran
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 12 maig 2021, 22:58

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 12 maig 2021, 23:19

Hola tothom, és la primera vegada que entro en aquesta pàgina i m’he donat d’alta. Jo que ja tinc una edad, he recordat els bons moments que he passat amb totes les series anime. Bola de Drac, Musculman, el Doctor Slum, la petita Polon, Càpita Harlock ... en fin una mica “Old school”.
Només felicitar-vos de la tasca que esteu fent
 
Avatar de l’usuari
Matorix_v
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 259
Membre des de: ds. 12 juny 2004, 16:53
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 13 maig 2021, 11:52

Bones, entenc aquesta decisió ja que hi haurá gent que hagi fet un mal us i abusat. Grácies!!
Imatge
 
Kadeos
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 19 gen. 2021, 14:09

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 13 maig 2021, 16:24

Bona tarda, era un usuari de la versió antiga del fòrum i després d'un temps sense conectar-me, ara s'ha de tenir més participació per part dels usuaris per poder accedir al contingut.

La veritat es que no hem sembla del tot malament una mica més de participació per part dels usuaris.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 14 maig 2021, 18:20

Bones normes. Totes són totalment comprensibles i crec que fins i tot sense llegir-les, és bastant bàsic les regles d'aquest fòrum. A vegades em costa el no escriure tan sols "Gràcies" i haver de posar-li algun contingut quan no sé que escriure a la banda perquè no em esborrin el comentari per poc contingut i que la persona vegi que estic agraïda. De tota manera, són bones normes que mantenen així de "net" i disfrutable aquest fòrum. :cor:
 
ToshEclips
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 10 maig 2021, 15:55

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 14 maig 2021, 19:02

Bones!
Aqui un fan de One Piece
Salut
 
Atlantis89
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 12 gen. 2021, 03:37

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 15 maig 2021, 12:04

Irsss ha escrit:
Atlantis89 ha escrit:
Hola a tots com puc accedir per veure el contingut de series de anime ? no ho trobo enlloc per aqui aviam si algú mho pot explicar :D montes gracies.


Hola! Has de ser un usuari actiu, és a dir, has de deixar de ser un nou usuari. Aixó es fa participant en el foru.
Espero que t’hagi servit d’ajuda;)


Genial moltes gracies :D
 
Cyri4n
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 17 maig 2021, 12:13

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 17 maig 2021, 12:30

Hola,
Jo m'he registrat avui, no soc cap bot, simplement m'agradaria poder descarregar-me el Dr Slump per veure'l amb el meu fill que ja s'ha fet més gran. Espero que els admin m'aceptin.
Moltes gracies
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 17 maig 2021, 23:20

Cyri4n ha escrit:
Hola,
Jo m'he registrat avui, no soc cap bot, simplement m'agradaria poder descarregar-me el Dr Slump per veure'l amb el meu fill que ja s'ha fet més gran. Espero que els admin m'aceptin.
Moltes gracies


Primer hauras de participar en el forum per poder ser aceptat, tot i aixi no se com ho faran per aceptar-ho, i com ho sabrem. A mi i crec que a més gent ens agradaría saber-ho, peró encara no hi ha noticies!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 18 maig 2021, 01:29

Irsss ha escrit:
tot i aixi no se com ho faran per aceptar-ho, i com ho sabrem. A mi i crec que a més gent ens agradaría saber-ho, peró encara no hi ha noticies!

Però si tu vas deixar de ser una nova usuària fa mesos, Irsss... Pots veure les seccions de descàrrega? Doncs ja està, ja "estàs acceptada", no sé què més esperes que t'ofereixi el fòrum per a que pensis que no ho estàs xD

Ja s'ha dit unes quantes vegades, només cal participar una miqueta per deixar de ser un nou usuari i ja. No es tracta de que ens caigueu bé ni res per l'estil per ser "acceptats".
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants