Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
5a30i5lnlw
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 21:24

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 15 juny 2021, 14:51

No entenc per què us aïlleu més.
Els admins ja sabeu que la gran majoria d'usuaris són passius (jo inclòs, i de molts anys perquè quedi clar). S'agraeix la col·laboració comunitaria i moltes vegades un es planteja si ajudar en el futur també, però no doneu cap raonament al post principal i sembla que el post va dirigit a gent que ja sabia del què parlàveu, en comptes d'usuaris nous.

Internet no es suposa que es això. Potser no he aportat aquí però sí en un altre lloc d'internet, i això és el que s'espera que tothom ho tingui present (o al menys jo ho espero), que tothom inverteixi esforç en el que trobi convenient. Però si us sumeu a dificultar l'accés al contingut, fent que no es pugui ni veure què hi ha per baixar-se, quin es l'al·licient, doncs, per saber si val la pena registrar-se?

No sé si per temes legals, que ho entenc, però repetint, com que no argumenteu explícitament, potser el que cal és aplicar l'esforç en buscar vies per tal d'evadir-los. Hi ha projectes avui dia que troben a l'alça com el projecte Gemini (gemini.circumlunar.space) amb navegadors propis com Lagrange, per tal de retornar al què era una internet on el contingut s'aporta sense esperar res a canvi. Per desgràcia, ja sabeu que vivim en una era on grans tecnològiques acaparen la gran majoria d'usuaris, que aporten contingut en ells, molts sense ser conscients que col·laboren perquè continuin generant ingressos mentre dificulten l'internet accesible que molts notem que es va perdent cada vegada més.

I alguns diran, "hem d'acabar amb l'spam, la toxicitat, l'abús de la infraestructura...". I tant que sí, però aquest no és el camí. El camí correcte sería que els Estats continuin l'esforç d'implementar un accés complementari, com ja fan amb el dnie i les firmes digitals, però a l'hora de donar identificadors, i hi ha formes de fer-ho sense haver de donar la teva identitat, com es fa amb el projecte privacypass.

És una pena i em sembla que no faré l'esforç de postejar el que considero "contingut superflu", més que aquest missatge per tal de veure si em doneu "el pase". No vull ser un altre aportant fum als forums perquè és el que espero d'ells també, anar directe a baixar-se X cosa, i no continuar perdent més temps, que qualsevol que navega molt ja sap que lo pitjor que pot trobar-se es això que esteu fent.

Això si no és, que aporteu un argument per tal d'entendre aquesta decissió, si no ja sabeu que vivint en el món que vivim, més val assumir que és per intencions d'interés propio-econòmiques.

Resultat per la meva part: baixar-me el que necessitava del nyaa, encara que sigui possiblement pitjor qualitat, i au.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 15 juny 2021, 18:28

5a30i5lnlw entenc el teu punt de vista, i el comparteixo. El requisit de tenir que enviar un mínim de missatges és per evitar problemes legals. Ja hem tingut alguns avisos per oferir accés fàcil. Hi han altres mètodes que es podrien haver utilitzat, però per ara és queda com està.
Pots visitar anidd.space pass: animelliure per tenir el que busques. Hi han webs com trobanime on pots trobar força cosa sense molèsties.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
5a30i5lnlw
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 21:24

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 16 juny 2021, 19:20

Bé, sí què hi farem... doncs moltes gràcies per contestar, i per descomptat, per aportar feliçitat allà on calgui, encara que sigui indirectament. Tot el suport. Ànims doncs i bon estiu :)
 
Crmm
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 17 juny 2021, 09:53

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 17 juny 2021, 20:09

hola buenas, despues de mucho tiempe me decido a registrarme ,aunque ya conocia la pagina,intentare participar lo q pueda , un saludo a todos.
 
sr_levi
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 18:00

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 18 juny 2021, 18:06

Hola, sense anim de polemitzar ha estat una mica decepcionant aquesta mesura. Espero que tingueu rao i sigui a fi de be.

De tota manera, podeu clarificar quants posts son necessaris?
Gracies!
 
adehache
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 07 feb. 2021, 12:25

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 25 juny 2021, 21:23

Mesura totalment fora de lloc.
No tots tenim el temps per col·laborar de la forma que ens agradaria. Ara resulta que tinc que entrar X vegades i deixar qualsevol resposta encara que l'aportació sigui "de relleno".
Doncs res, gracies per tot el fet fins ara.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 26 juny 2021, 01:38

adehache ha escrit:
Mesura totalment fora de lloc.
No tots tenim el temps per col·laborar de la forma que ens agradaria. Ara resulta que tinc que entrar X vegades i deixar qualsevol resposta encara que l'aportació sigui "de relleno".
Doncs res, gracies per tot el fet fins ara.


Antes de decir la primera chorrada que se te ocurra e inventarte cosas informate anda.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 26 juny 2021, 02:08

adehache ha escrit:
Mesura totalment fora de lloc.
No tots tenim el temps per col·laborar de la forma que ens agradaria. Ara resulta que tinc que entrar X vegades i deixar qualsevol resposta encara que l'aportació sigui "de relleno".
Doncs res, gracies per tot el fet fins ara.

Tanca al sortir
 
adehache
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 07 feb. 2021, 12:25

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 26 juny 2021, 12:16

terminator ha escrit:
adehache ha escrit:
Mesura totalment fora de lloc.
No tots tenim el temps per col·laborar de la forma que ens agradaria. Ara resulta que tinc que entrar X vegades i deixar qualsevol resposta encara que l'aportació sigui "de relleno".
Doncs res, gracies per tot el fet fins ara.


Antes de decir la primera chorrada que se te ocurra e inventarte cosas informate anda.


Així si que us vindrà gent si... ^^
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 26 juny 2021, 14:28

adehache ha escrit:
terminator ha escrit:
adehache ha escrit:
Mesura totalment fora de lloc.
No tots tenim el temps per col·laborar de la forma que ens agradaria. Ara resulta que tinc que entrar X vegades i deixar qualsevol resposta encara que l'aportació sigui "de relleno".
Doncs res, gracies per tot el fet fins ara.


Antes de decir la primera chorrada que se te ocurra e inventarte cosas informate anda.


Així si que us vindrà gent si... ^^


XDDD Gente como tu no hace falta que se pasen, que solo vienen a descargar y encima se quejan de lo mala que es la vida por poner 10 o 15 post. Como dije antes informate antes de echar mierda a la gente que se curra el trabajo de esta web y el contenido, nadie te dice que tengas que entrar x veces, simplemente hacer un numero determinado de post y luego ya tendras acceso sin limites ni entrar x veces.

Me parece una falta de respeto total quejarse por algo asi cuando nosotros hacemos estas cosas que tiene un enorme trabajo sin esperar nada a cambio, asi que cierra al salir como te han dicho.
 
MANOLETPF
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 27 juny 2021, 09:14

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 27 juny 2021, 09:34

Bon dia. Sóc en Manolet i sóc fan del manga i l'anime. M'agrada tot el q vaig veure de petit a Tv3 (Dragon ball, Dr. Slump, Cinturó negre, etc.). No sé exactament com funciona aquest forum, com puc começar a veure les series?
 
Edete
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 27 juny 2021, 11:51

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 27 juny 2021, 12:08

Hola a tos i totes!

Estic totalment d'acord amb la decisió dels administrador/es amb les normes de participació del forum.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 27 juny 2021, 16:28

adehache ha escrit:
Així si que us vindrà gent si... ^^


Si la gente que tiene que venir, es como tú que no venga. Me parece de un desconsiderado decir que te molesta, registrarte en el foro y tener que hablar para obtener una cantidad muy alta de anime en catalán. Sin tener en cuenta el dinero que se gasta la gente en comprar material, para traeros series, como terminator, que compró los box de Yu Yu Hakusho de Selecta vision, para que los tengas gratuitos. Jordi-sansa que compró los box japoneses de cinturó negre (que en ese momento no existian los rips de los blu-rays en internet y los que ahora existen son gracias a el) o adehache, que viene aquí de gratis y dice que el no va a invertir tiempo en registrarse y participar, por que el es muy importante.

MANOLETPF ha escrit:
Bon dia. Sóc en Manolet i sóc fan del manga i l'anime. M'agrada tot el q vaig veure de petit a Tv3 (Dragon ball, Dr. Slump, Cinturó negre, etc.). No sé exactament com funciona aquest forum, com puc começar a veure les series?


Buenas, basta con participar, no hay una cantidad de mensajes fijos, ya que la validación es manual. Pero supongo que si participas con unos 5 mensajes que aporten un mínimo de mensaje y contexto bastaría.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 27 juny 2021, 18:06

Aun entendiendo la medida, cualquiera sin estar registrado puede entrar aquí. No sé cuánto está de actualizada respecto al foro, y seguro que habrán aportes sin fuentes, pero quizás con otros suene la flauta; buscar su anime favorito, elegir versión, (si hay más de una) y descargárselo vía emule principalmente. :xiulant:
Imatge
 
Esmaperdut
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 16 maig 2021, 20:51

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 01 jul. 2021, 20:56

Doncs sense conèixer el motiu de fons que porta al canvi de normes, si que queda clar que això portarà a algú a col·laborar més, però també portarà a molta gent a consumir menys contingut en català (el que compartiu).

Gràcies igualment per la feina que heu fet i seguiu fent.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants