Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Fenrir
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 12 nov. 2020, 12:56

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 24 gen. 2024, 14:45

Fa dies que intentaba veure uns posts i no em deixava i no sabia perque, ara que he vist aquest post, he vist el perquè. Em sembla bé que ara per veure tots els posts s’hagi de participar més sobint, però tinc una pregunta. Cuant s’ha de participar mes o menys per poder veure tot el contingut?
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 24 gen. 2024, 16:34

Fenrir ha escrit:
Fa dies que intentaba veure uns posts i no em deixava i no sabia perque, ara que he vist aquest post, he vist el perquè. Em sembla bé que ara per veure tots els posts s’hagi de participar més sobint, però tinc una pregunta. Cuant s’ha de participar mes o menys per poder veure tot el contingut?


Guiru ha escrit:
Hola a tothom,
Per motius varis s'ha decidit que per accedir al contingut compartit pels nostres usuaris, els visitants s'hauran de registrar i fer un mínim de post per la part d'accés de no distribució.

El número de post per veure la par de compartició és ocult, ja que pot variar segons el que creguem els administradors.

Des de l'administració ens dol haver de posar aquestes mesures. Però esperem que sigui per millorar globalment tot el fòrum.
 
Avatar de l’usuari
04Pauter
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 12 oct. 2021, 19:30

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 25 gen. 2024, 10:57

angelina98D ha escrit:
Hola! Em dic Daniela, i quasi que em fa il·lusió haver de formar part del fòrum :3
No sé ben bé com iniciar conversa, però aprofitaré per preguntar si algú sap si finalment doblaran més capítols de One Piece al català?

Salut!

No se sap res, però vull pensar que TV3 no reemetrà OP ara que tothom desitja tant els nous capítols per finalment no doblar res de nou, encara menys veient el gran èxit que ha tingut la reemissió
 
Sepia28
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: ds. 30 des. 2023, 21:08

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 29 gen. 2024, 00:12

04Pauter ha escrit:
angelina98D ha escrit:
Hola! Em dic Daniela, i quasi que em fa il·lusió haver de formar part del fòrum :3
No sé ben bé com iniciar conversa, però aprofitaré per preguntar si algú sap si finalment doblaran més capítols de One Piece al català?

Salut!

No se sap res, però vull pensar que TV3 no reemetrà OP ara que tothom desitja tant els nous capítols per finalment no doblar res de nou, encara menys veient el gran èxit que ha tingut la reemissió


Ara One Piece torna a estar de moda i s'hi han fet coses en catala com les pelicules. Si amb tot el Boom que té actualment One Piece només emeten els 516 episodis, es perdran l'oportunitat de sumar-se al carro i perdre força espectadors potencials.
 
kratos_gbm
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 28 jul. 2023, 23:44

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 22 feb. 2024, 22:36

Gracies per la renovacio!
 
srgank67
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 29 feb. 2024, 08:41

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 29 feb. 2024, 15:00

Bona tarde! Acabo de descobrir aquest forum i estic rememorant series dels 90 en català com feia temps que no feia. Gràcies per la feinada que feu! Espero poder compartir tot el que tinc per aqui properament
 
Avatar de l’usuari
Yirvasu
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dt. 12 març 2024, 22:30

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 15 març 2024, 17:18

Bona vesprada, entenc la decisió, serà bo per la salut del foro, m'he passat molt de temps buscant en l'internet sèries de la meua infantesa, fa uns dies vaig descobrir el foro ja que sembla que té molta reputació. Sobretot m'agrada poder gaudir de diversos doblatges, el català no es el meu idioma principal però el puc entendre molt bé. El treball que feu ens ajuda molt a persones que busquen tornar a gaudir de sèries que veien de petits, us agraïsc molt, ja que sé molt bé per experiència que muntar aquestes sèries, sincronitzar subtítols i àudio es un treball molt tediós, moltes gràcies pel vostre treball desinteressat.
Dar a conocer y compartir
 
eloikenobi06
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 06 jul. 2021, 20:01

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 16 març 2024, 20:34

Bon dia, sóc l'Eloi i porto bastant temps veient anime en català, pero he vist que per poder veure tots els episodis del detectiu conan remasteritzats entre d'altres he d'accedir al fòrum, on crec que allà hi ha els links. Perquè els episodis del 24 al 310 no estan al drive, i només he trobat la versió no remasteritzada al telegram.
PD: Moltes gràcies per mantenir l'anime en català a l'abast de tothom.
 
Avatar de l’usuari
viktorsson
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 22 feb. 2021, 15:31

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 17 març 2024, 09:49

Em sembla bé la decisió. Així el fòrum no mor
 
Besson
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 12:34

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 17 març 2024, 17:42

Fa temps que sóc per aqui però mai he escrit, venia a veure contingut que de petit m'encantava i volia tornar-lo a veure gràcies a tothom qui fa possible aquesta feina sou unes besties. Gràcies també a la comunitat que segueix cada dia millorant. SOU ELS MILLORS!
 
Avatar de l’usuari
Dranix
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 16 març 2024, 00:13

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 20 març 2024, 00:39

Me registré hace poco y comento ahora porque... Bueno, es que hace eones que no soy activo en foros xD Aun así, intentaré comentar cosas con un mínimo de utilidad en los temas que vea interesantes. Menciono esto porque hace tiempo que recuerdo descargar desde este foro alguna serie sin necesidad si quiera de registrarme, pero viendo que habéis cambiado las normas para intentar mejorar la actividad, cosa que en cierto modo entiendo, no me quiero limitar a decir "gracias" en cada tema nuevo hasta llegar a un número X de comentarios que me habilite el acceso a las descargas como si fuese alguna clase de robot.

Dicho esto, agradecer la labor que hacéis con los montajes donde lográis obtener la mejor calidad de vídeo y audio y en varias ocasiones os molestáis en subirlos en múltiples idiomas. A pesar de ser consciente de que este foro nace para contenido principalmente en catalán, en lo personal lo que me interesa son las subidas con audio en castellano ya que soy de esos extraños seres que, aunque no tiene problemas en ver también anime en japonés subtitulado, si existe una opción con voces en mi lengua pues la prefiero salvo casos excepcionales donde hayan hecho un buen destrozo. Sin embargo, aunque lo que me interese sean los animes en castellano, dentro de lo que me permite la cantidad de almacenamiento de la que dispongo, siempre tiendo a conservar las versiones con múltiples pistas de audio pues pienso que cuantas más opciones abarques, más facilitas su conservación al expandir el abanico de posibles personas interesadas.
 
Avatar de l’usuari
Belgarion
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 19 març 2024, 21:44

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 20 març 2024, 16:55

m'alegra que hi hagi un fòrum on es puguin preservar aquestes sèries tan especials i que han estat part de la nostra infància. Igual que em passa amb la lectura, al gaudir d'una sèrie en un idioma determinat, s'estableix una mena de vincle i no m'imagino veient-la en cap altre idioma. Crec que van fer un treball de doblatge fantàstic que no es pot perdre en l'oblit.
 
Avatar de l’usuari
Assidefok
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 30 nov. 2022, 19:26

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 29 març 2024, 09:41

Bon dia,

M'alegra motl veure que encara es possible obtenir aquest tipus de material de la nostre infància. Gràcies per la vostre fiena :D
 
ConcoPanereta
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 07 abr. 2024, 12:36

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 08 abr. 2024, 20:10

Holaa!

M'he registrat al fòrum ja que volia tornar a veure alguna sèrie, sobretot Slam Dunk, Haikyu i Yu Yu Hakusho. Volia saber si aquestes sèries les teniu disponibles amb subtítols amb català, ja que la meva parella té una discapacitat auditiva i li és més fàcil entendre llegint els subtítols.

Moltes gràcies per la vostra feina, l'anime en català sempre serà una bona eina de normalització lingüsitica!
 
ConcoPanereta
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 07 abr. 2024, 12:36

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 09 abr. 2024, 17:29

Sóc nou al fòrum i a la pàgina web, i no sé on es poden descarregar els animes? algú em pot guiar?
em podrieu dir si també existeixen els subtítols en català?

moltes gràcies

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants