dc. 27 nov. 2024, 18:47
Bona tarda a tots/es!
Fa mes de 15 anys que conec aquesta pagina web, a la qual es cert que fa un bon temps que no hi accedeixo, pero tinc molts bons records d'ella, fins i tot crec que encara conservo totes la sagues de bola de drac, one piece i algunes altres series que he descarregat d'aqui.
Ara m'he trobat amb que m'han demanat una serie que no tenia i m'he trobat amb aquest "nou" requisit d'haver-se de registrar, es curios perque crec recordar que fa molts anys vaig tenir-hi un compte i vaig participar, suposo que amb el temps d'iactivitat els comptes es deuen esborrar, pero de totes formes fa un temps que vaig perdre el meu correu, aixi que tampoc l'hagues pogut recuperar.
En qualsevol cas, m'ha alegrat molt veure que encara hi ha activitat i aqui estic de nou!
Fa molts anys era un gran mantenidor d'una bona col·leccio d'anime, tant en catala com en japones subtitulat, entre d'altres coses.
I si ben es cert que porto un bon temps una mica desconnectat d'aquest mon (a causa dels serveis de streaming, no es que hagi deixat de cosnumir continguts, jeje), estic començant a estar fins al cap d'amunt de la politica que aquests serveis estan imposant, aixi que tinc en ment muntar-me un servidor privat pel meu propi us, el qual tambe utilitzare per p2p.
Si tinc exit (i temps, que sempre en vaig bastant just), ja us ho fare saber compartint els meus continguts o fent de seeder de continguts descarregats.
Gracies als que heu mantingut aquest lloc i salutacions!