Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
mercipavo
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 19 gen. 2021, 02:48

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 10 feb. 2021, 02:57

Bona nit! ara ja entenc el q pasaba, m han passat l'enllaç per descarregar ranma i no em funcionaba. ara ja m'ha quedat clar. participarem i aixi entendre com funciona aixo. mai habia entrat a un forum, vaig molt perdut, pero mica en mica. suposso q rebre missatge quan pugui fer-ho. Gracies igualment pel treball q feu!
 
Avatar de l’usuari
Woundorf
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dv. 12 feb. 2021, 17:19

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 12 feb. 2021, 18:09

Hola! Igual que alguns altres, jo també era un visitant anònim ocasional fins ara però m'he registrat per poder tornar a accedir a les parts que han quedat restringides amb el canvi de normes. Sóc de comentar poc a internet en general, però faré un esforç i miraré de participar al fòrum de tant en tant. Salut a tothom!
 
Avatar de l’usuari
Revelz
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 12 feb. 2021, 20:43
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 12 feb. 2021, 21:03

Buenas, ayer encontré este foro y no daba con la forma de poder descargar el contenido, ahora ya sé por qué es jajaja
He estado viendo todos los animes que tenéis subidos y me ha traído muchos recuerdos de cuando me pasaba las tardes en el K3, me gustaría poder disfrutar de eso nuevamente y de algunos que quizás me perdí.
Gracias por mantener vivas todas estas obras.
 
Avatar de l’usuari
wakimoxi
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 07:25

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 13 feb. 2021, 07:33

Un altre que segueix aquesta pàgina desde fa uns quants anys i em sembla perfecte la nova política d'accés que s'ha adoptat. No consumeixo molt anime actual pero si que m'agraden els clàssics i sobretot en català ja que he crescut amb ells. Gràcies pel vostre treball dessinsteresat.
 
miguelsan
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 14 feb. 2021, 00:01

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 14 feb. 2021, 00:16

hola me acabo de registrar, me parece normal las medidas que se toman. Estoy en un foro de series nórdicas y viene siendo más o menos lo mismo.
Gracias por vuestro trabajo.
 
Avatar de l’usuari
pagesot
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 14 feb. 2021, 01:01
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 14 feb. 2021, 01:20

Hola a tothom!
Fa anys que faig servir aquesta pàgina per satisfer l'avorriment xD, i veient que ja no puc accedir als fils de DD m'he animat a registrar-me, però desprès he vist aquest post... Espero poder-hi accedir aviat xDD

Moltíssimes gràcies per haver mantingut aquesta zona del internet durant tots aquests anys. Sou grans!!
 
Avatar de l’usuari
Ed.
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 23:58

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 14 feb. 2021, 01:39

Hola a tots i a totes!
Jo també m'acabo de registrat al fòrum i sóc nou. Espero poder contribuir en el possible per fer que la comunitat creixi.
Gràcies als moderadors per la feinada!
 
Al.
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 23:54

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 14 feb. 2021, 18:03

Boneeees, jo també soc nou per aquí, trobo que té molt sentit el funcionament del fòrum i sembla molt complet és tota una curradaa!!!
 
jolspues
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 13 feb. 2021, 23:15

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 14 feb. 2021, 18:09

Bones a tothom!
He descobert aquesta web fa molt poc, ja que estic buscant contingut en català de la meva infància per puguer ensenyar a la meva filla!
Pel que he vist fins ara, heu fet una gran feina de divulgació i s'agraeix enormament l'enorme esforç!

Espero puguer participar activament ens els diferents fòrums!
 
Avatar de l’usuari
calibre33
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 09 feb. 2021, 20:09

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 14 feb. 2021, 18:12

Bones, estic buscant Evangelion en català. He trobat enllaços a Mega però estan caiguts i els enllaços d'Emule no tenen fonts... Em van passar un enllaç d'aquest forum però em diu que no tinc autorització per veure'l. Suposo que he necessito un mínim de missatges pel que veig. Salutacions
 
Midori
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 14 feb. 2021, 19:12

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 14 feb. 2021, 19:24

Hola! Trobo que feu una gran feina i considero que restringir l'accés és la millor manera per mantenir bé el fòrum. Espero poder veure els meus animes preferits ben aviat ^^
 
pelele82
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 14 feb. 2021, 14:42

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 15 feb. 2021, 13:27

Un nou benvingut per aquí, miraré a veure que puc aportar a la comunitat. Salut!
 
Avatar de l’usuari
Cleaux
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 14 des. 2020, 21:13

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 16 feb. 2021, 01:18

Em sumo al grupo de gent que feia temps que no es passava per aquí i es quedava confós amb els canvis jajajaja.
És una mesura perfectament raonable, tot sigui por mantenir la comunitat amb vida :)
 
oing
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 16 feb. 2021, 12:23

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 16 feb. 2021, 13:14

menys mal que he trobat aquest post, ja m'estava tornant boig.
malauradament no tinc res per compartir però procuraré aportar opinions :)
 
Avatar de l’usuari
Cheshsh
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 17 feb. 2021, 04:47

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 17 feb. 2021, 05:18

Hola! Mi catalán está un poco oxidado así que mejor escribo en castellano ^^u. Me he hecho esta cuenta para poder descargarme Sakura (y a ver si alguno más cae), así que aunque no suela hablar mucho en sitios así en general se intentará. Todo sea por recuperar un poco los recuerdos de la infancia. Muchas gracias por vuestro trabajo! :profident:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants