Moderadors: Moderadors, Webmaster
Fenrir ha escrit:Fa dies que intentaba veure uns posts i no em deixava i no sabia perque, ara que he vist aquest post, he vist el perquè. Em sembla bé que ara per veure tots els posts s’hagi de participar més sobint, però tinc una pregunta. Cuant s’ha de participar mes o menys per poder veure tot el contingut?
Guiru ha escrit:Hola a tothom,
Per motius varis s'ha decidit que per accedir al contingut compartit pels nostres usuaris, els visitants s'hauran de registrar i fer un mínim de post per la part d'accés de no distribució.
El número de post per veure la par de compartició és ocult, ja que pot variar segons el que creguem els administradors.
Des de l'administració ens dol haver de posar aquestes mesures. Però esperem que sigui per millorar globalment tot el fòrum.
angelina98D ha escrit:Hola! Em dic Daniela, i quasi que em fa il·lusió haver de formar part del fòrum :3
No sé ben bé com iniciar conversa, però aprofitaré per preguntar si algú sap si finalment doblaran més capítols de One Piece al català?
Salut!
04Pauter ha escrit:angelina98D ha escrit:Hola! Em dic Daniela, i quasi que em fa il·lusió haver de formar part del fòrum :3
No sé ben bé com iniciar conversa, però aprofitaré per preguntar si algú sap si finalment doblaran més capítols de One Piece al català?
Salut!
No se sap res, però vull pensar que TV3 no reemetrà OP ara que tothom desitja tant els nous capítols per finalment no doblar res de nou, encara menys veient el gran èxit que ha tingut la reemissió