dt. 16 jul. 2024, 21:42
Hola a tothom,
En resposta al missatge instructiu, per tal de poder tenir accés al contingut, iniciaré amb aquest el meu primer missatge al fòrum.
Primer de tot, voldria agrair-vos enormement la gran feina que heu fet i esteu fent, sobretot, perquè gràcies a vosaltres tinc l'esperança de poder tornar a reviure els records de la meva infantesa. Encara recordo com si fos ahir quan sortia del col·legi i amb l'únic que pensava era en arribar a casa i poder mirar els capítols que emetien als migdies al K3 i més endavant si no recordo malament l'ordre, al super3 (normalment només tenies temps de veure'n màxim dos abans de tornar a la tarda cap a estudi).
Així que res, donar-vos altre cop les gràcies i espero que amb les aportacions futures que realitzaré, ajudi, ni que sigui en poca mesura a enriquir i a ajudar a preservar aquestes grans relíquies de l'època dorada del català, la qual no se si es tornarà a repetir mai amb aquella empenta (esperem que sí!!).
Aquests continguts van marcar un abans i un després, sense ells, molts pocs de nosaltres sabríem entendre les frases fetes i les paraules d'aquest català que utilitzaven els nostres padrins i padrines.