Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 18 maig 2021, 01:31

Steve Maister ha escrit:
Irsss ha escrit:
tot i aixi no se com ho faran per aceptar-ho, i com ho sabrem. A mi i crec que a més gent ens agradaría saber-ho, peró encara no hi ha noticies!

Però si tu vas deixar de ser una nova usuària fa mesos, Irsss... Pots veure les seccions de descàrrega? Doncs ja està, ja "estàs acceptada", no sé què més esperes que t'ofereixi el fòrum xD

Ja s'ha dit unes quantes vegades, només cal participar una miqueta per deixar de ser un nou usuari i ja. No es tracta de que ens caigueu bé ni res per l'estil per ser "acceptats".



Ja ho pensaba, pero no hem deixa veure sailor moon perque tota l’estona surt (el video encara s’esta processant) o.o’ jajaja bueno ja mirare que pasa! Mersii de totes maneres.
Irsss l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 18 maig 2021, 01:38, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 18 maig 2021, 01:35

Irsss ha escrit:
pero no hem deixa veure sailor moon o.o’ jajaja bueno ja mirare que pasa! Mersii de totes maneres!


Segueix les instruccions d'aquest fil i ahí podràs descarregar-la sense problemes, per exemple ^^u : viewtopic.php?f=11&t=22889
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 18 maig 2021, 01:38

Steve Maister ha escrit:
Irsss ha escrit:
pero no hem deixa veure sailor moon o.o’ jajaja bueno ja mirare que pasa! Mersii de totes maneres!


Segueix les instruccions d'aquest fil i ahí podràs descarregar-la sense problemes, per exemple ^^u : viewtopic.php?f=11&t=22889


Perfecte! Mersi
 
juancava
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 19 maig 2021, 20:08

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 19 maig 2021, 20:40

Hola, moltes gràcies per tota la feina que feu. Sóc nou usuari, de normal, quan vull veure alguna sèrie entre a anidb i tire de subtítols en anglès, sense calfar-me el cap. Però ara resulta que vaig a ser pare, i vist els dibuixos que n'hi han hui en dia, vaig a intentar descarregar bones sèries en català per a veure si el meu fill té una infància com déu mana...
Així que res, espere començar a participar "activament" en els fòrums per veure si puc continuar baixant sèries que en la web pública no estàn acabades.
 
Avatar de l’usuari
Agathor
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 22 maig 2021, 00:13

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 22 maig 2021, 00:30

Hola! és un plaer ser part d'aquesta comunitat i voldria agrair a tots els usuaris que la fan possible. Gràcies a vosaltres puc gaudir de les sèries de la infància!
 
gunner15
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 22 maig 2021, 13:39

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 22 maig 2021, 13:50

Bona tarda,

soc nou en aquesta pagina. Em sembla molt be aquesta mesura. Intentaré participar tot el que pugui sempre. Moltes gràcies per a tota la feina que feu.

Salut
 
Sally
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 22 maig 2021, 22:28

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 22 maig 2021, 22:36

Bones,
jo i la meva parella (que rondem els 30 anys) vam descobrir aquesta pàgina farà un parell d'anys i ens va encantar poder gaudir un altre cop de les series de la infància amb català. Agraïm a tots els que teniu el coneixement i que amb esforç i dedicació vau facilitar que gent com nosaltres tinguessim accès a un munt d'anime. Entenem la nova mesura, i esprem que aquesta pàgina duri moooolt anys.
 
mado90
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 24 maig 2021, 01:51

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 24 maig 2021, 01:59

Hola, he llegado de rebote a este foro, y me gustaría compartir algunos anime que tengo en google drive, pero no se el funcionamiento del foro.
Un saludo y gracias por aceptarme
 
Wade
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 25 maig 2021, 14:39

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 25 maig 2021, 15:04

Hola a tothom, revisito el fórum des dels temps de l'emule. Mola vore que encara funciona i es manté actiu. Salutacions!
 
nel93
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 26 maig 2021, 00:17

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 29 maig 2021, 17:08

Hola! Feia temps que no venia al forum i m'he trobat amb la nova restricció, a mi també em sembla bé i espero poder seguir formant part de la familia.
 
Queen_NAG
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 03 juny 2021, 20:34

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 03 juny 2021, 20:54

Guiru ha escrit:
Hola a tothom,
Per motius varis s'ha decidit que per accedir al contingut compartit pels nostres usuaris, els visitants s'hauran de registrar i fer un mínim de post per la part d'accés de no distribució.

El número de post per veure la par de compartició és ocult, ja que pot variar segons el que creguem els administradors.

Des de l'administració ens dol haver de posar aquestes mesures. Però esperem que sigui per millorar globalment tot el fòrum.


Bona tarda, ara entenc per que hem surt:

0 - Cannot open file for writing log
No pots visitar aquesta pàgina a causa de:

un marcador / favorit caducat
Un motor de cerca que té un llistat caducat per aquest lloc
Una direcció mal escrita
No tens accés a aquesta pàgina
No s'ha trobat el recurs demanat.
S'ha produït un error mentre es processava la teva sol·licitud.
Si us plau, prova amb alguna de les pàgines següents: "Pàgina principal

Si la dificultat persisteix, si us plau, contacta amb l'administrador/a de sistema d'aquest lloc i explica l'error de més avall..

Cannot open file for writing log

He intentat enviar un missatge directe però tampoc m'ho ha permès
 
tenachi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 04 juny 2021, 21:34

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 04 juny 2021, 21:48

Ok, ja m'ho semblava. Doncs anem-hi!
 
Kaito-kun
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 08 juny 2021, 03:10

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 08 juny 2021, 03:36

Oh, esto explica muchas cosas xD
La restricción tiene sentido, así que intentaré participar lo que más pueda :D (aunque no sé hablar catalán)
¡Mucho gusto a todos!
 
davidfmo
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 10 juny 2021, 22:56

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 10 juny 2021, 23:04

Hola a tothom!

Tot i ser nou usuari em sembla una bona iniciativa per ser tots una mica més proactius!

Ens anem llegint pel forum :-)
 
zoraks
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 13 juny 2021, 09:11

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 13 juny 2021, 09:26

Hola,

Nou usuari tambe, tot i que de mes jove solia passejar bastant per aqui...
Ara torno per (com a dit algu per aqui dalt ja) al ser pare a veure si torbo algo que li pugui posar en catala, perque el que fan avui per el super 3...meh

Intentare participar amb algo mes si trobo on aportar...

Zoraks

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants