Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 41
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 10 nov. 2020, 08:51

Doncs jo he hagut de fer-me compte nou perque no m'en recordo ni de l'usuari ni de la contrassenya de l'antic xD
Ara amb el PC nou que tinc espai de sobres al HDD per ficar-hi anime, em trobo amb això... xD
Jo volia descarregar l'Arale D:
oioio... D:
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
jangimper
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 15:33

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 10 nov. 2020, 14:01

Hola a tothom, em dic Jan.
M'agrada molt el anime i el manga i soc molt fan d'aquesta pàgina, així doncs us he de donar les gràcies per el treball que feu.
Abans d'aquestes noves mesures m'estava descarregant dr slump i m'he quedat a mitjes, jejeje
Estic dessitjant poder terminar-la i continuar amb altres, intentarem donar més vida al fòrum.

Salutacions ;-)
 
Alfons
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 16:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 10 nov. 2020, 16:29

Bé, si més no vaig aconseguir L'escurço negre abans de que prenguessiu la mesura, el cas es que com puc participar si no puc veure cap contingut per poder expressar algún tipus de comentari? no és per no seguir-ho pero no se com es podrá fer possible.
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 10 nov. 2020, 17:52

tato25 ha escrit:
1ª He visto a un par de usuarios registrados hace menos de 20 días y con menos de 5 mensajes/entradas/post. No sé si ya cumplen con los requisitos, pero me ha llamado la atención verlos por las secciones de descarga. Ojo, no tengo nada en contra con dichos usuarios, ni los conozco.
2ª Si X usuari@ tiene material disponible que en la web no se encuentra y quiera compartir con la comunidad, ¿tiene que cumplir con los requisitos? ¿Se hace una excepción? ¿Se le añade a un grupo de usario concreto?

1r La mesura es va aplicar un dia en concret, tot usuari anterior a la mesura amb missatges ja és usuari comú, ni que en tingués 1.
2n No, ara per ara no es fan excepcions per deixar de ser usuari nou, és molt senzill deixar de ser nou, ara mateix, així que tampoc costarà tant que tothom faci el mateix camí.

Inuyasha ha escrit:
Bona nit, entenc les mesures que heu pres, però personalment en el meu cas, m'heu esborrat el compte. Portava registrat des de feia gairebé 10 anys i seguia principalment el tema del detectiu conan per estar al dia de les novetats, tot i que mai n'he comentat res. Si us plau, podrieu donar-me accés al menys en aquell tema? Gràcies.

Ho sento, però s'ha decidit que no tindrem usuaris que no hagin participat ni una sola vegada.
És més, periòdicament s'anirà esborrant tot usuari amb més d'un mes d'antiguitat que no hagi escrit.

Sobre si podem donar-te accés a un tema concret, la resposta és no. I tampoc farem una excepció per deixar de ser usuari nou, ara mateix tothom ha de fer el mateix camí per arribar a ser usuari comú.

raulgm ha escrit:
Aclariu-me un tema... en aquest fòrum privat també hi han fils (un meu) amb un missatge del ADMIN indicant "esborrat per reclamació del hosting per drets d'autor..." (Amb altres paraules) aquests temes perquè estan tancats? Perquè n'hi d'altres amb contingut similar oberts? O es que encara no s'han re-obert tots?

Hem de re-fer el fil? O realment aquell contingut no te cabuda?

Et responc per privat.
 
Gerimedi
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 13:54

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 10 nov. 2020, 21:01

hola bones!! i ara que hi ha que fer per accedir a un forum en concret? quantes vegades hi ha que escriure?
 
daniix
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 18:38

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 10 nov. 2020, 21:05

Jo us coneixia per que vaig trobar que teniu un post amb tots els episodis de tintin... En vaig descarregar algun pel meu fill. Ara hi tornava :-)
Intentaré participar en la mesura que pugui.
 
Avatar de l’usuari
j121
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:33

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 11 nov. 2020, 00:32

Bon dia, soc en Jesús. M'he registrat perquè estic interessat a tornar a veure les sèries de la meva infantesa. Fa una pila d'anys que sé de l'existència d'aquest fòrum i mai en vaig decidir a registrar-me fins que vaig veure Evangelion a Netflix i em va cridar l'atenció que el doblatge en català no hi era disponible. Aleshores em vaig recordar que hi havia un lloc que es dedicava a difondre els animes que més estimem.
Així i tot m'agradaria donar les gràcies a totes les persones que duen a terme i continuen fent aquesta labor durant tots aquests anys.
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 11 nov. 2020, 10:07

Bones!! Em sembla bona idea el nou funcionament si així podem salvar tot el material del web. És molt necessari que conservem aquestes relíquies i que estiguin a l'abast de tothom per seguir amb el llegat del nostre amor pel manga, l'anime i la cultura japonesa en general. I més ara que ens trobem en un moment on el català està cada cop més crític i que passem per uns moments molt complicats en els que necessitem evadir-nos de la realitat amb art, cultura i entreteniment, que irònicament són les coses més menyspreades i oblidades ara.

Jo també tenia un usuari des de fa molts anys, però molts..., de quan mirava les sèries quan era adolescent. Després vaig deixar una mica de banda tot aquest món pels estudis i a principis d'aquest any la vaig recuperar per posar anime a les meves cosines petites quan tornaven de l'escola. I em va anar genial perquè de cop va arribar el confinament i l'anime a casa era cada dia, com quan jo era petit. Em va fer molta il·lusió veure com els hi va encantar i es van enganxar, això vol dir que les sèries es mantenen actuals! Però la setmana passada vaig entrar per seguir posant-los els episodis i no em deixava entrar amb el meu usuari ni veure els episodis. Es van emportat un bon disgust. I fins aquesta setmana no m'he assabentat del que passava. I sort que ho he fet, sinó no sé què faríem!

Però tinc un dubte: no tot està capat, no? Perquè hi ha sèries que sí que puc veure... Entenc que en deixeu algunes perquè la gent vegi que hi ha material però que per accedir a més contingut han de cumplir amb les noves normes. És així?

Encara no sé què puc comentar o aportar per cumplir amb la normativa, però moltes gràcies per la feinada!!!
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 11 nov. 2020, 11:30

Guiru ha escrit:
tato25 ha escrit:
1ª He visto a un par de usuarios registrados hace menos de 20 días y con menos de 5 mensajes/entradas/post. No sé si ya cumplen con los requisitos, pero me ha llamado la atención verlos por las secciones de descarga. Ojo, no tengo nada en contra con dichos usuarios, ni los conozco.
2ª Si X usuari@ tiene material disponible que en la web no se encuentra y quiera compartir con la comunidad, ¿tiene que cumplir con los requisitos? ¿Se hace una excepción? ¿Se le añade a un grupo de usario concreto?

1r La mesura es va aplicar un dia en concret, tot usuari anterior a la mesura amb missatges ja és usuari comú, ni que en tingués 1.
2n No, ara per ara no es fan excepcions per deixar de ser usuari nou, és molt senzill deixar de ser nou, ara mateix, així que tampoc costarà tant que tothom faci el mateix camí.

Inuyasha ha escrit:
Bona nit, entenc les mesures que heu pres, però personalment en el meu cas, m'heu esborrat el compte. Portava registrat des de feia gairebé 10 anys i seguia principalment el tema del detectiu conan per estar al dia de les novetats, tot i que mai n'he comentat res. Si us plau, podrieu donar-me accés al menys en aquell tema? Gràcies.

Ho sento, però s'ha decidit que no tindrem usuaris que no hagin participat ni una sola vegada.
És més, periòdicament s'anirà esborrant tot usuari amb més d'un mes d'antiguitat que no hagi escrit.

Sobre si podem donar-te accés a un tema concret, la resposta és no. I tampoc farem una excepció per deixar de ser usuari nou, ara mateix tothom ha de fer el mateix camí per arribar a ser usuari comú.

raulgm ha escrit:
Aclariu-me un tema... en aquest fòrum privat també hi han fils (un meu) amb un missatge del ADMIN indicant "esborrat per reclamació del hosting per drets d'autor..." (Amb altres paraules) aquests temes perquè estan tancats? Perquè n'hi d'altres amb contingut similar oberts? O es que encara no s'han re-obert tots?

Hem de re-fer el fil? O realment aquell contingut no te cabuda?

Et responc per privat.


"És més, periòdicament s'anirà esborrant tot usuari amb més d'un mes d'antiguitat que no hagi escrit."

Guiru, això vol dir que almenys hem de comentar algo un cop al mes? Fins i tot si fa anys que tenim compte i participem regularment?

Jo és que vaig a temporades: hi ha vegades que escric a diari durant setmanes i d'altres que ho faig un cop cada pocs mesos. Depen de l'ambient i drama que hi hagi al fòrum i ara està tot una mica parat...
 
Avatar de l’usuari
haek
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 09 nov. 2020, 18:27

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 11 nov. 2020, 12:30

Esta be la nova mesura, Tot sigui per a millorar.
Intentare ser més actiu que abans, per poder tenir accés a la gran col·lecció de coses que té aquest web per poder fer partícips als meus fills de les grans series e la meva infància
 
Avatar de l’usuari
mocdetitot
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 06:00

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 11 nov. 2020, 12:45

Doncs be, si no queda altre remei... participarem. Jo basicament entrava per poder obtenir contingut en catala pels meus fills doncs no en podem gaudir des de l'estranger. Tant de bo pugui tenir-hi access aviat de nou, els encanta els capitols de la Sakura en catala.
"Els humans viuen darrere de mascares" - Ai Haibara
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 11 nov. 2020, 12:51

thegarfel ha escrit:
"És més, periòdicament s'anirà esborrant tot usuari amb més d'un mes d'antiguitat que no hagi escrit."

Guiru, això vol dir que almenys hem de comentar algo un cop al mes? Fins i tot si fa anys que tenim compte i participem regularment?

Jo és que vaig a temporades: hi ha vegades que escric a diari durant setmanes i d'altres que ho faig un cop cada pocs mesos. Depen de l'ambient i drama que hi hagi al fòrum i ara està tot una mica parat...

No, vol dir que els no hagin escrit mai i tinguin mes d'un mes d'antiguitat s'esborraran. Si tens missatges escrits no et preocupis que no se t'esborrarà l'usuari amb la poda aquesta.
 
Steevy
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dc. 11 nov. 2020, 15:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 11 nov. 2020, 15:41

Hola, bon dia.
M'acabo de registrar perque he visitat durant molt de temps el forum.
Moltes gràcies per la vostra feina. :yeah: :yeah:
 
Steevy
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dc. 11 nov. 2020, 15:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 11 nov. 2020, 16:19

Una pregunta, hi ha buscador al forum?
Per trobar més ràpid el tema que interessa o paraules enn concret
és que no ho sé veure a simple vista hehehe
 
skandriu
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 21:00

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 11 nov. 2020, 16:22

Vaja, doncs ara m'heu fotut. Sóc de poques paraules però per tal de seguir el post de Mister Ajikko intentaré complir amb els mínims. Sigueu una mica benevolents. Moltíssimes gracies per la feina de tots aquests anys!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 41

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants