Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Darth Miau
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 17 feb. 2021, 22:26

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 17 feb. 2021, 22:33

Una pena haha però s'entén, just m'he registrat per poder veure Evangelion.
 
Al_undra
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 18 feb. 2021, 16:05

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 18 feb. 2021, 16:07

Totes les mesures per a mantindre viva aquesta página serán ben recibides, després de tant de any gaudint, que menys!
 
Jagar1980
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 19 feb. 2021, 01:05

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 19 feb. 2021, 01:14

Bona nit a tothom.

Acabo d´entrar amb un compte nou ja que l´antic veig que ja no es válid. Es una Llastima ja que jo era dels antics.
Es cert que no interactuaba gaire al forum, pero espero que en aquesta ocassió no em caduqui el compte.

Un salut a tothom.
 
davalc1979
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 19 feb. 2021, 23:07

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 19 feb. 2021, 23:25

Hola, aquest es el meu primer post, i us he d'agrair la feina que heu fet, amb aquest lloc web. A partir d'ara faré servir aquesta pàgina amb molta asiduïtat, me la va recomenar un amic. I ara haig de veure com fer el que ell fa, que te una unitat compartida de google drive on pot veure la base de dades d'anime.
Bueno de moment vaig a seguir investigant.
Gràcies un altre cop.
 
Avatar de l’usuari
josep_esc_26
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 20 feb. 2021, 12:34

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 20 feb. 2021, 13:08

Steve Maister ha escrit:
No, no significa això, no estàs obligat a compartir. Però sí a participar al fòrum (i no valdran missatges amb un simple "gràcies", han de tenir una mica de contingut, ja que els moderadors validarem els missatges), quan portis X missatges deixaràs de ser un "nou registrat", i ja podràs veure tot el contigut d'Animelliure amb normalitat :adeu:


Vaig una mica tard xd, però gràcies per la informació. Sempre m'he conectat com a no registrat i avui estava patint una mica fins que he trobat aquest forum. Moltes gràcies per el treball que feu!!! ^-^
 
eddinesaid
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dv. 19 feb. 2021, 20:26

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 20 feb. 2021, 18:26

Hola!

Bueno, començo a entendre una mica tot aixo! Gracies haig de dir. Tot i que soc un negat amb la tecnologia.

Hi he entes que els nou enregistrats tenim que participar en les converses del Forum?

Gracies.
 
JoelGogar
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 21 feb. 2021, 16:42

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 21 feb. 2021, 16:47

eddinesaid ha escrit:
Hola!

Bueno, començo a entendre una mica tot aixo! Gracies haig de dir. Tot i que soc un negat amb la tecnologia.

Hi he entes que els nou enregistrats tenim que participar en les converses del Forum?

Gracies.

Jo també estic igual, no sé ben bé com funciona
 
Avatar de l’usuari
viktorsson
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 22 feb. 2021, 15:31

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 22 feb. 2021, 15:35

Jo la veritat portava com 15-16 anys registrat fàcilment i per mandra o ves a saber què sempre entrava com a convidat. Ara he registrat un nou usuari i entraré sempre amb el meu usuari. Salutacions a tothom!
 
tomasforteza_91
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dc. 03 feb. 2021, 10:49

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 24 feb. 2021, 11:26

Simplement agraïr als moderadors el poder tenir aquesta pàgina on tots els amants de les series en català podem gaudir de les series que varem disfrutar en la nostra infancia. M'agradaria saber si totes les series requereixen el mateix mínim de posts, es a dir, que per veure tot el contingut del forum hem de comentar X vegades o, per unes s'ha de comentar més i per altres menys. Gràcies
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 24 feb. 2021, 11:54

Tot el contingut requereix el mateix nombre de missatges, quan arribis a aquest mínim podràs accedir a tots els fils :adeu:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
JJCDoraemon
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 24 feb. 2021, 13:51
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 24 feb. 2021, 14:38

Que tal, pues hace tiempo que no pasaba por el foro y me encontré con la nueva regla batalle para encontrar este post que me explicara lo que pasaba, daba vueltas a este foro de vez en cuando por series que están en español, yo de catalán no entiendo nada uso el traductor para todo en el foro, entonces no se bien como podre cumplir los requisitos al no comprender bien casi nada y no poder seguir debidamente las conversaciones, yo solo quería seguir viendo kochikame mientras seguimos en encierro :(
 
eddinesaid
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dv. 19 feb. 2021, 20:26

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 24 feb. 2021, 16:06

Steve Maister ha escrit:
Tot el contingut requereix el mateix nombre de missatges, quan arribis a aquest mínim podràs accedir a tots els fils :adeu:


Hola, quin es el 'mateix nombre' de missatges? El mateix numero volies dir? I si es aixi, quin es aquest numero? Pero que dificil es tot, oi?

Gracies
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 24 feb. 2021, 16:49

eddinesaid ha escrit:
Hola, quin es el 'mateix nombre' de missatges? El mateix numero volies dir? I si es aixi, quin es aquest numero? Pero que dificil es tot, oi?

Si. Però no sé a què ve la pregunta per la teva part si ja pots veure tot el contingut :pregunta:

I no, no es dirà la quantitat exacta de missatges que calen, per això no s'ha dit abans ;)
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
tomasforteza_91
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dc. 03 feb. 2021, 10:49

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 25 feb. 2021, 09:37

Moltes gràcies @Steve Maister!! Esper que entre tots cuide'm aquest fòrum i podem gaudir durant molts anys les sèries!!
 
Electroplay
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 26 feb. 2021, 22:02

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 26 feb. 2021, 22:08

Entenc que les noves mesures són per a mantindre al forum amb gent activa. Jo feia molts anys venia regularment a aquesta pàgina. Ara començaré de nou i tractaré de ser més actiu. Salutacions i moltes gràcies a tots el que feu l'esforç per a mantindre viva la pàgina!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants