Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 24 jul. 2021, 03:44

Ostres! Havia llegit @Espermaperdut. ^^u
Imatge
 
Drix87
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 29 oct. 2020, 17:07

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 25 jul. 2021, 22:03

Jo intentaré ser més actiu al forum. Pero no entenc perqué hi ha series que si puc veure i d’altres que no
 
Alvaro2002
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 17:25

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 04 ago. 2021, 22:57

Es una pena ja que jo no tinc molt que aportar al fórum pero m'agradaria poder gaudir de tots els benefits que te ser un usuari registrat
 
EderClairAoki
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 26 juny 2021, 05:51

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 14 ago. 2021, 04:44

Buen trabajo muchas gracias
 
Avatar de l’usuari
dantezote
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 00:05
Ubicació: Ruines de Zanarkand
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 16 ago. 2021, 15:55

Bona tarda,

Entenc les mesures. Es per això que encara que sigui un usuari antic, ja no puc accedir a continguts com l'última release d'evangelion?

Si s'ha de col·laborar més, així serà. Moltes gràcies.
 
Avatar de l’usuari
ClickHere
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 19 maig 2021, 19:41

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 21 ago. 2021, 10:15

Me parece una buena medida, asi evitais que entren cierto tipo de gente indeseada al foro
Imatge
 
al6ert
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 28 ago. 2021, 20:54

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 01 set. 2021, 22:37

Bonas nois, acabo d'arribar, despres de molts problemas m'heu activat la comte
He entrar per poder veure les normes

Gracies per tot
 
Komando_F
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 24 ago. 2021, 20:50

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 02 set. 2021, 07:26

Bon dia! Soc Komando_F! Soc fan de l’anime desde fa anys! Aixi que en porto uns quants a l’esquena, i ara que naixerà el meu petit ho aprofitaré encara mes!
Moltes gràcies per deixar-me participar!
Salut! :profident: :yeah:
 
Avatar de l’usuari
GaGiLu
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 31 ago. 2021, 05:30
Ubicació: Melmac

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 17 set. 2021, 10:32

merci! aviam si arriba el moment! que vull poder posarli a la meva filla!!!

igualment moltes gracies!
 
addri
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 04 maig 2021, 22:41

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 18 set. 2021, 22:47

Quina pena, totes les meves series favorites les he descarregat d'aquesta web, he colaborat de primera mà en pujades anys enrerre i he donat a coneixer durant anys a molts usuaris que parlaven maravelles d'aquest lloc ; Aquesta web per a mi i molta gent del meu voltant ha sigut molt molt important.
Ara no tenim ganes de fer missatges inutils, tot son problemes, no podem veure res i tots els enllaços des d'on us conexia el public extern (com vaig arribar jo fa molts anys) son trencats u ocults.
Es antics usuaris es veuen massa incomodes, ja no entrem i el nous usuaris mai arribaran a coneixer per que val la pena aquest forum si enllaçen a links trencats u ocults. Despres d'esperar uns mesos i veure que tot segueix, ha arribat el moment de dir adeu.
EL meu primer i ultim missatge a aquest web es per donar les gracies a tots, sense vosaltres no hauria pogut recuperar una part important de la meva infantesa y de la gran cultura del doblatge catala al anime.( Traballo actualment en el doblatge catala fins i tot.)
Gracies a aquesta web i al seus usuaris, per el valor incalculable de poder omplir el forats de la nostalgia i que no es perdin tan maravellosos doblatges, per tants anys gaudint per aqui.
 
addri
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 04 maig 2021, 22:41

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 18 set. 2021, 22:50

5a30i5lnlw ha escrit:
No entenc per què us aïlleu més.
Els admins ja sabeu que la gran majoria d'usuaris són passius (jo inclòs, i de molts anys perquè quedi clar). S'agraeix la col·laboració comunitaria i moltes vegades un es planteja si ajudar en el futur també, però no doneu cap raonament al post principal i sembla que el post va dirigit a gent que ja sabia del què parlàveu, en comptes d'usuaris nous.

Internet no es suposa que es això. Potser no he aportat aquí però sí en un altre lloc d'internet, i això és el que s'espera que tothom ho tingui present (o al menys jo ho espero), que tothom inverteixi esforç en el que trobi convenient. Però si us sumeu a dificultar l'accés al contingut, fent que no es pugui ni veure què hi ha per baixar-se, quin es l'al·licient, doncs, per saber si val la pena registrar-se?

No sé si per temes legals, que ho entenc, però repetint, com que no argumenteu explícitament, potser el que cal és aplicar l'esforç en buscar vies per tal d'evadir-los. Hi ha projectes avui dia que troben a l'alça com el projecte Gemini (gemini.circumlunar.space) amb navegadors propis com Lagrange, per tal de retornar al què era una internet on el contingut s'aporta sense esperar res a canvi. Per desgràcia, ja sabeu que vivim en una era on grans tecnològiques acaparen la gran majoria d'usuaris, que aporten contingut en ells, molts sense ser conscients que col·laboren perquè continuin generant ingressos mentre dificulten l'internet accesible que molts notem que es va perdent cada vegada més.

I alguns diran, "hem d'acabar amb l'spam, la toxicitat, l'abús de la infraestructura...". I tant que sí, però aquest no és el camí. El camí correcte sería que els Estats continuin l'esforç d'implementar un accés complementari, com ja fan amb el dnie i les firmes digitals, però a l'hora de donar identificadors, i hi ha formes de fer-ho sense haver de donar la teva identitat, com es fa amb el projecte privacypass.

És una pena i em sembla que no faré l'esforç de postejar el que considero "contingut superflu", més que aquest missatge per tal de veure si em doneu "el pase". No vull ser un altre aportant fum als forums perquè és el que espero d'ells també, anar directe a baixar-se X cosa, i no continuar perdent més temps, que qualsevol que navega molt ja sap que lo pitjor que pot trobar-se es això que esteu fent.

Això si no és, que aporteu un argument per tal d'entendre aquesta decissió, si no ja sabeu que vivint en el món que vivim, més val assumir que és per intencions d'interés propio-econòmiques.

Resultat per la meva part: baixar-me el que necessitava del nyaa, encara que sigui possiblement pitjor qualitat, i au.


no ho podries explicar millor, una pena.
 
Al_undra
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 18 feb. 2021, 16:05

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 21 set. 2021, 16:05

Ara veig les mesures, feia dies que pensava que ja no hi havia descarregues.
L'altre dia vaig trobar la versió de musculman en valencià que vaig baixar aquí ja fa molts anys, entenc les mesures si fa que el web continue.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 22 set. 2021, 10:16

addri ha escrit:
Quina pena, totes les meves series favorites les he descarregat d'aquesta web, he colaborat de primera mà en pujades anys enrerre i he donat a coneixer durant anys a molts usuaris que parlaven maravelles d'aquest lloc ; Aquesta web per a mi i molta gent del meu voltant ha sigut molt molt important.
Ara no tenim ganes de fer missatges inutils, tot son problemes, no podem veure res i tots els enllaços des d'on us conexia el public extern (com vaig arribar jo fa molts anys) son trencats u ocults.
Es antics usuaris es veuen massa incomodes, ja no entrem i el nous usuaris mai arribaran a coneixer per que val la pena aquest forum si enllaçen a links trencats u ocults. Despres d'esperar uns mesos i veure que tot segueix, ha arribat el moment de dir adeu.
EL meu primer i ultim missatge a aquest web es per donar les gracies a tots, sense vosaltres no hauria pogut recuperar una part important de la meva infantesa y de la gran cultura del doblatge catala al anime.( Traballo actualment en el doblatge catala fins i tot.)
Gracies a aquesta web i al seus usuaris, per el valor incalculable de poder omplir el forats de la nostalgia i que no es perdin tan maravellosos doblatges, per tants anys gaudint per aqui.


No habia otro remedio, era o tener mensajes como dices, o eliminar la web para siempre... Estaban denunciando las descargas ilegales, teneis que entender que a estas alturas tener un foro con descargas ya no es tan sencillo, y si es publico menos aun... Si no fuese por esta medida animelliure habria cerrado ya.
 
CFB
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 24 set. 2021, 15:57

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 27 set. 2021, 10:47

Tenía una cuenta en el foro por allá en 2019 y la perdí. Decidí registrarme de nuevo y veo que hay problemas con ese proceso también. Como sea, entiendo la medida de ocultar ciertos temas, sobre todo los de descarga. Últimamente muchos foros han adoptado medidas de ese estilo, si no es que se van a privados directamente.

Los crawlers de enlaces están asediando cada vez más a las descargas directas, y más si es contenido asiático.
 
Avatar de l’usuari
jonamakina
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 09 des. 2020, 18:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 01 oct. 2021, 18:16

Soy nuevo en el foro y he creado un tema el cuál me ha contestado el compañero terminator pero no puedo ni contestarle en mi propio tema... solo aquí me ha ofrecido escribir.

Intentaté participar en el foro todo lo que pueda para adquirir los privilegios. ¡Saludos!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants