Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Kyusha
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 11 oct. 2024, 20:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 11 oct. 2024, 21:09

Bona tarda, aquí un gallec, enhorabona per la preservació de l'anime en la vostra llengua.

Neka D.
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 12 oct. 2024, 10:44

ds. 12 oct. 2024, 11:12

Bon dia, fa molts anys que vaig utilitzant aquest forum per trobar contingut en català però mai m'havia animat a crear un usuari. Espero poder estar a l'alçada per poder accedir al drive amb els animes de la meva infància.
Gràcies per la feina que feu i ajudar a que no es perdin totes aquestes joies

Assidefok
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 30 nov. 2022, 19:26

dl. 14 oct. 2024, 12:52

Bon dia,

A veure si faig els post necessaris per poder accedir al drive ^.^. Per cert la feina top per mantenir l’anime en català, tant l’actual con el de l’infància.

kvd
Usuari
Usuari
Membre des de: dj. 17 oct. 2024, 14:14

dj. 17 oct. 2024, 14:22

Bon dia,
Ja feia temps que rondava registrat, però dec haver perdut la compte per inactivitat. Així que san tornem-hi.

Gràcies pel vostre treball.

Khentar
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 18 oct. 2024, 21:20

dv. 18 oct. 2024, 21:24

Bones! per aquí un de Lleida! ;)

Interessat en trobar material en català, que sempre m'ha semblat molt complicat, suposo que perquè no he trobat els llocs adequats...

Moltes gràcies! ;)

Dazmar
Usuari
Usuari
Membre des de: dg. 20 oct. 2024, 12:18

dg. 20 oct. 2024, 12:30

Hola a tothom. La veritat és que tinc molt poca idea de com funciona aquesta pàgina/fòrum en general. M'ha portat aquí adonar-me que trobar sèries com Doraemon en català avui dia és gairebé impossible, només es pot trobar en espanyol. Una llàstima, perquè la veritat és que es gaudia molt en català. Fa especial ràbia tenint en compte que l'emetien molt pel canal Super3 i mai vaig pensar a ser previsora i descarregar-los en aquell moment. No saps el que tens fins que ho perds. Però bé, espero poder trobar-los aquí.

Bambooran
Usuari
Usuari
Membre des de: dl. 21 oct. 2024, 00:16

dl. 21 oct. 2024, 00:25

Entec que potser no es vulgui donar accés immediat a qualsevol que es registri de nou, però no acabo de trobar el propòsit a fer que es requereixin posts per tal de desbloquejar-ho. No tinc massa res a aportar, especialment quan se'm bloqueja l'accés a tot recurs que em sembla em podria resultar útil. I tampoc em sembla ètic començar a fer spam en fils sobre els que hi tinc 0 interès. Algún consell sobre com procedir?
Gràcies.

marc85
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 21 oct. 2024, 22:11

dl. 21 oct. 2024, 22:20

Hola a tothom,
Feia tempsque havia xafardejat una mica per la pàgina però no m'hi he registrat fins avui.
Amb ganes d'aconseguir material en català i també de compartir-ne, si és possible.
Pel que m'ha semblat entendre, per accedir al contingut del drive has de fer un número concret de posts, m'agradaria saber si hi ha algun llistat de tot el contingut del drive, per fer-me una idea del que em podria interessar i del que podria aportar?
Salutacions i gràcies!
Moltes gràcies! ;)

David981
Usuari
Usuari
Membre des de: dc. 23 oct. 2024, 19:59

dc. 23 oct. 2024, 20:09

Hola buenas tardes, de suerte he encontrado este foro de anime y me registré porque soy un apasionado de dragón ball,musculman.... Por fin puedo seguir las series que veía de pequeño tanto en catalán como valenciano.

patofet
Usuari
Usuari
Membre des de: dl. 28 oct. 2024, 23:31

dt. 29 oct. 2024, 08:51

Bones! M’acabo de registrar fa poc i he vist aquest fil. Entenc perfectament la necessitat de posar certes limitacions, sobretot per protegir el contingut i assegurar que es comparteix dins de la comunitat de forma respectuosa. Sempre fa una mica de llàstima quan s’han de posar restriccions, però crec que ajuda a mantenir un entorn més segur i agradable per tots els que hi som.
Dit això, estic molt content de poder formar part d'Animelliure! Espero aportar el meu granet de sorra amb bon rotllo i compartir amb tots vosaltres aquesta passió per l’anime en català, gràcies per l'esforç i la feina que feu!

aidanjackson
Usuari
Usuari
Membre des de: dt. 29 oct. 2024, 22:19

dt. 29 oct. 2024, 23:14

Sincerament, no tinc gaire cosa a dir en els fils, sobretot si no puc veure els recursos que m'interessen.
Igualment, moltes gràcies per conservar l'anime en català.

diego6667
Usuari
Usuari
Membre des de: dj. 31 oct. 2024, 20:15

dj. 31 oct. 2024, 20:17

Bona tarda, estic fent un post per descarregar un enllac. salutacions

Tolo
Usuari
Usuari
Membre des de: ds. 02 nov. 2024, 10:22

ds. 02 nov. 2024, 10:28

Bon dia! Des de Mallorca moltes ganes de veure anime i compartir amb tots opinions i dubtes. Moltes gracis per mantenir es forum!

JordisTale
Usuari
Usuari
Membre des de: ds. 02 nov. 2024, 23:19

ds. 02 nov. 2024, 23:33

Bona nit!
Com totes i tots aquí, vaig créixer amb les sèries del Club Super 3 i del 3XL, i evidentment van marcar la meva vida.
La meva parella actual és llatinoamericana, crescuda aquí però que va tornar durant bastants anys al seu país. Curiosament, una de les coses que més nostàlgia i sentiment de pertinença li desperten són totes aquestes sèries que va gaudir durant la seva infantesa i adolescència. Per això estic aquí, per poder-les recuperar i viure-les plegats.

Gràcies perquè la vostra feina (que m'imagino és ingent) va més enllà de la simple nostàlgia, i en molts casos toca més endins del que us podeu imaginar.

julsjuliette17
Usuari
Usuari
Membre des de: ds. 24 ago. 2024, 13:10

dl. 04 nov. 2024, 22:07

Guiru ha escrit:
Hola a tothom,
Per motius varis s'ha decidit que per accedir al contingut compartit pels nostres usuaris, els visitants s'hauran de registrar i fer un mínim de post per la part d'accés de no distribució.

El número de post per veure la par de compartició és ocult, ja que pot variar segons el que creguem els administradors.

Des de l'administració ens dol haver de posar aquestes mesures. Però esperem que sigui per millorar globalment tot el fòrum.

Hola! m'agradaria tenir accés al drive, podries enviar-me el link?, és per ús personal, gràcies!!!! :wub:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants