Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
druydas
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 19 des. 2022, 17:16

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 10 març 2023, 16:44

Bona tarda,
He estat molts anys sense entrar al forum i tenia el compte cancel·lat. L'he hagut de fer de nou i vaig estar uns dies intentant activar el compte, després de intentar-ho amb diferents adreces de correu, vaig llegir què teniu problemes amb els mails del servidor i que per fer activacions o canvis de password el millor era descarregar Telegram i unir-se al grup que teniu. Allà m'heu ressolt el problema ràpidament.
Intentaré fer alguns posts per a poder descarregar correctament contingut en català pels meus fills.
Moltes gràcies per tota la feina que feu.
 
javiermajo
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 11 oct. 2022, 01:05

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 13 març 2023, 13:45

Hola,bon dia, em sembla genial que hi hagi algun tipus de control i certs requeriments per poder accedir als continguts compartits.Jo no soc garire de frecuentar els forums d'aquests tipus ni quan als anys 90 estaven de moda no per res si no per que em semblava una formula un pel caotica i desordenada de gestionar una comunitat pero si que entenc que es un eina que ben utilitzada pot ser de gran utilitats.Per cert soc un usuari que esta dedican el seu temps lliure a crear una biblioteca de continguts en català i l'anime es tot un mon que ara començo a coneixer,jo soc de la generacio del tomatic i vaig creixer com molts altres fent fotocopies del goku al col·legi i veient la Arale.Espero poder sumar en aquesta comunitat,gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Trambo
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 25 març 2023, 23:30

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 26 març 2023, 16:46

Bona tarda, Déu nidor com a canviat el fòrum amb els anys, ja està bé que es creïn mides més ajustades per als nous usuaris la única pena és no poder recordar l'antic usuari. XD
 
Avatar de l’usuari
toniddp
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 30 març 2023, 16:49
Ubicació: Yachi Pirineu

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 03 abr. 2023, 05:53

Bon dia, aquí estem de nou després d'uns quants anys, agrair la comunicació per a poder entrar al fòrum de nou, ☺️
 
Moe
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 03 abr. 2023, 12:36

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 03 abr. 2023, 13:02

Bon dia,
Llegint aquest post he comprovat que havíem d'adreçar-nos a Telegram. Tot molt ràpid.

Motes gràcies per la feina que feu!
 
Krhis
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 12 des. 2022, 22:17

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 09 abr. 2023, 21:27

Bon dia, moltes gràcies a tots els que heu escrit que ens hem d'adreçar a telegram per activar el compte, ha sigut tot molt ràpid (res, cosa de segons, i jo esperant desde l'any passat l'email xD)

Moltes gràcies per la feina que feu els admins
 
Perrito123
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 20 abr. 2023, 00:46

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 20 abr. 2023, 01:26

Espero que pugui cumplir amb aquesta requeriments perque es important tenor la nostra comunitat activa
 
AtaruSan
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 01 oct. 2022, 13:35

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 22 abr. 2023, 13:36

Bon dia,

Gràcies als vostres comentaris, al final he pogut activar el compte d'usuari, ja que em quedava esperant que m'arribàs l'email de confirmació.... i al final vaig llegir que s'havia de demanar per Telegram en aquest cas, i així ha estat, de manera molt amable i súper ràpid, m'han pogut activar el compte.

Gràcies per la vostra ajuda.
 
Mochi
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 23 abr. 2023, 22:31

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 24 abr. 2023, 16:30

Aprofito per donar gràcies als comentaris sobre com activar i demanar ajuda pel grup de telegram. Amb moltes ganes de reviure clàssics amb el meu nen petit. Ahir va descobrir en Doraemon a Boing en castellà, em vaig posar a buscar alternatives en català i em vaig trobar el trist panorama actual. Tots aquests anys pensant que encara estaria al super 3 o a la carta :(. Moltes gràcies per la feina!
 
JonnyWalker
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 28 abr. 2023, 18:48

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 29 abr. 2023, 19:34

Gràcies per haver activat el meu compte a Telegram, feia molt de temps que no visita el forum i mai m'havia registrat. Volia fer-vos una pregunta, avans hi havia una versió de Ranma a 720p de molt bona qualitat pero ara no la trobo enlloc. Ha estat esborrada?
 
marc_bunikerrim
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 03 maig 2023, 22:57

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 03 maig 2023, 23:34

Hola bona nit! Moltes gràcies per haver-me activat el compte per Telegram, ha estat molt ràpid.
 
SirJuan
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 08 maig 2023, 00:58

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 10 maig 2023, 02:42

Merci per la activació! Sort que vaig llegir aquí el tema del grup de Telegram.
 
Avatar de l’usuari
digital524
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 17 maig 2023, 12:07

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 17 maig 2023, 18:34

Hola a tots! Gràcies per l'activació del compte :)
 
parotris
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 17 maig 2023, 00:40

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 19 maig 2023, 13:23

Hola a todos, gracias por aceptarme en vuestra comunidad y por activarme el usuario.

Me quedo por aquí leyendo todo lo que pueda ;)

Un saludo.
 
Xenius132
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 20 maig 2023, 12:41

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 26 maig 2023, 19:39

Bona tarda a tots. Gràcies per activar el compte.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants