Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 42
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 10:57

pabeu ha escrit:
pero tinc curiositat de quines situacions os han portat a prendre aquestes mesures. Si no és gaire molèstia, m'agradara que m'ho expliquessiu

Denúncies per copyright de molts animes, així que no ha quedat una altra alternativa que ocultar les descàrregues abans que ens tombin la web.

Raohken ha escrit:
Pues jo trobe un poc absurd tindre que parlá per parlá pa poder descarregar algun anime

Doncs és el que hi ha, com ha dit en Guiru a altre fil, tampoc és que us anem a obligar a fer 100 comentaris, no crec que deixar uns pocs comentaris et vagi a treure molt de temps i ajudes a donar-li vida al fòrum, però si tant d'esforç et sembla no et podem ajudar, perquè com s'ha comentat, no ens ha quedat una altra opció que implementar aquesta mesura, no és que s'hagi pres per gust.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 11:39

Visto la medida para los "nuevos usuarios", tengo un par de dudas:
1ª He visto a un par de usuarios registrados hace menos de 20 días y con menos de 5 mensajes/entradas/post. No sé si ya cumplen con los requisitos, pero me ha llamado la atención verlos por las secciones de descarga. Ojo, no tengo nada en contra con dichos usuarios, ni los conozco.
2ª Si X usuari@ tiene material disponible que en la web no se encuentra y quiera compartir con la comunidad, ¿tiene que cumplir con los requisitos? ¿Se hace una excepción? ¿Se le añade a un grupo de usario concreto?
PD: Pregunto por simple curiosidad, nada más.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 15:12

Steve Maister ha escrit:
Doncs és el que hi ha, com ha dit en Guiru a altre fil, tampoc és que us anem a obligar a fer 100 comentaris, no crec que deixar uns pocs comentaris et vagi a treure molt de temps i ajudes a donar-li vida al fòrum, però si tant d'esforç et sembla no et podem ajudar, perquè com s'ha comentat, no ens ha quedat una altra opció que implementar aquesta mesura, no és que s'hagi pres per gust.


Be, entenc els motius, intentare participar el que puga.. en lo senzill que es parlà a discord triant aon va cada cossa.. en aquestos forums es un laberint buscá si hi ha eixe tema obert o no, pero si que em sona que no fa molt de temps vau tindre un problema, que, o se vos van caure els DD o vos els tirarien per alguna denuncia, no se, pero si recorde que en un temps entraba i era molt dificil troba per a descarregar res. Us desitje molta sort i vos tinc que agrair molt les versions que no se d'aon habreu tret de Bola de Drac en Valenciá que ja pensaba que la gent de canal nou sels habien llevat a la tomba amb ells. GRACIES pel vostre treball ! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
ShinyaMurata2
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 17:16

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 17:25

Uep!

Bones a tothom!

Tot sigui per donar vida al fòrum, sa veritat és que jo entrava quan podia i no tenia molt de temps per postejar, però he vist els motius i si,m'ha semblat una mica egoista només baixant i compartint es material. es bona idea donar via al f`rum i agraïr a qui aporta es material i comentar una mica, encara que la vida familiar m'omple tota sa setmana.
Anirem fent

Gràcies
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 18:07

Bien, ya era hora esta medida, quitando sea cual sea la razon por la que al final habeis tenido que ceder, la cuestion esque anda que no se nota que habia mucha sanguijuela, este post muestra la evidencia con todos los registrados nuevos, eso de descargar por la cara sin registrarse o agradecer a la persona, siempre me ha parecido de cara dura.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 18:12

Que la gent es queixi per haver de donar les gràcies (per les coses que li interessen), diu molt del país que vivim.

Felicitats per la nova norma. Per fi una que té sentit.
 
Rebo
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 13:42

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 19:13

No hi ha cap forma d'asolir el rol una mica abans? Esque jo em vull descarregar un anime en català i em vec obligat a tindre que estar participant de forma constant al forum , quan tenim altres ocupacions i tenim temps per desconectar en contes de veure animes em de venir a parlar al forum
 
EvaF
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 19:24

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 19:30

Estaba utilizando el foro para redescubrir junto con mi hija las series que me gustaban tanto cuando era pequeña, especialmente Sailor Moon. Ella tiene 5 años y me gusta ver que no ha pasado de moda y que está tan enganchada como yo. Lamentablemente, con las nuevas normas del foro me es difícil acceder al contenido ya que no sé qué podría aportar yo respecto al tema más que agradeceros el trabajo que habéis hecho.
Espero poder participar de alguna forma para poder volver a disfrutar con mi hija de Sailor Moon
 
emucat
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 09:25

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 19:42

En aquest nou format tinc problemes per trobar els posts de les series que estava següint. És per qué no tinc permisos per veure'ls? Si és així, com puc contribuir en aquests posts si no puc ni veure'ls?
 
Avatar de l’usuari
GokuLuffy
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 19:54

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 20:15

Hola soc nou en el forum, feia molts anys que no entrava en la web i ara he volgut entrar per descarregar algunes series.
Intentaré participar per tenir accés. Moltes gràcies
 
Gongora121
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 21:05

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 21:15

Genial!
Com deia el poeta: Si potejem ben d'hora, però ben d'hora ben d'hora..podrem veure anime en català"
Moltes gràcies
 
mengu76
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 22:04

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 22:25

Bon dia, la veritat que fa anys que conec la pàgina, ja que m'agrada de tant en tant tornar a veure animes de quan era un xiquet. Una llàstima la nova mesura, però totalment comprensible
 
Drarec
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 21:38

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 23:35

Bé, suposo que és tant bon moment com un altre per presentar-me. :adeu:
Fa uns anys vaig descobrir aquesta gran pàgina buscant principalment algunes pel·lícules de juventud que passaven pel 3XL (Miyazaki, Ghost in the Shell, etc.). Després d'això ho vaig abandonar per seguir amb els estudis i perquè essencialment vaig passar a veure contingut en versió original (ja fos anglès o japonès) subtitolat. Ara fa 5 anys va nèixer el meu nebot i ja farà un any vaig pensar que era una llàstima en què s'havien convertit els dibuixos, i que més de la meitat no valia la pena en comparació amb aquells que veiem quan erem petits (incloent no només els nostres en català, sinó tots en general), així que vaig decidir tornar aquí i descarregar els primers arcs de one piece. Gràcies a això, el meu nebot disfruta molt jugant a "menjar fruites del diable", els valors d'amistat i companyerisme, a fer aventures i les seves samarretes del Luffy i en Zoro.
Dit això, entenc que s'hagin de prendre aquestes mesures, i si participar d'aquest fòrum ha de millorar la seva situació i contribuir-ne a la seva revitalització, benvingut sigui. No hi hauria cosa que m'agradés més que el meu nebot pogués seguir veient one piece en català, i les altres grans aportacions fetes pels membres d'aquesta pàgina, esclar. Només queda esperar a que algú es decideixi a tornar a importar i doblar anime i algun dia el meu nebot pugui seguir veient one piece o altres sèries en català en comptes d'haver de passar al japonès com hem hagut de fer tots nosaltres.
Gràcies per tot el que heu fet per la comunitat catalanoparlant que disfrutem d'aquests grans records d'infància per uns, i oportunitats perdudes per d'altres! ;-)
Ens veiem pels fòrums, ànims i endevant! :)
 
Inuyasha
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 23:35

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 23:37

Bona nit, entenc les mesures que heu pres, però personalment en el meu cas, m'heu esborrat el compte. Portava registrat des de feia gairebé 10 anys i seguia principalment el tema del detectiu conan per estar al dia de les novetats, tot i que mai n'he comentat res. Si us plau, podrieu donar-me accés al menys en aquell tema? Gràcies.
 
Kuro1687
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dl. 09 nov. 2020, 01:10

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 09 nov. 2020, 01:24

¡Hola!
Fa ja uns bons anys que era força habitual per aquesta pàgina per descarregar grans series com "el nan roig" o "Doctor Who". trobo que la mesura es força bona i mes tenint en compte els temps que corren que la majoria dels fórums de descarregues han hagut de tancar per coses com aquestes, i em fa pena que aquest també pugui arribar a desapareixer per coses similars, la veritat es que es dels pocs per no dir l´unic que encara dona el gust als fans que hem crescut amb l´anime en catalá poder continuar fent-ho, no puc, y en aportar gaire cosa, pero si que faré per estar actiu, comentar y donar gracies, especialment per poder recuperar una de les millors sitcoms catalanes "plats bruts" que ya fa anys que no ens donen l´oportunitat de poder veure-la en la nostra llengua.

sense mes, una salutació a tothom i ens llegim pel fórum.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 42

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants