Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

cpu6502
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 19 jul. 2024, 21:32

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 19 jul. 2024, 21:47

Molt bones, sóc nou (ja tinc uns "anyets' a l'esquena) al webforum.
Des que vaig veure Akira emès per TV2 al programa metròpolis em vaig enganxar com un boig a Tota animació Japó .
Per desgràcia la vida se'm va complicar molt i vaig tenir que deixar el vici per prioritats més bàsiques.

Ara , deprés de molts anys , vaig començar a trobar moltes sèries preservades per cracks com vosaltres i se'm van tornar a il·luminar els ulls de la il·lusió al trobar-les.

No he utilitzat el vostre Drive per res, però em sabria molt de greu que es pugui arribar a perdre aquests tresors sigui la llengua que sigui i vui colaborar en aconseguir l'espai per preservarles.

No em conecto molt sovint al Telegram i els foros se'm fan feixucs , però tractaré de colaborar fins allà on pugui ser.

Una abraçada per tots els que feu aquesta feina

torres777
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 19 jul. 2024, 21:51

dv. 19 jul. 2024, 21:57

Bé, jo també m'he registrat precissament per en Doraemon, ja que a diferència d'altres animes on hi ha un munt de versions molt facils de trobar, aquesta tot i la seva longevitat i popularitat tot el que he trobat es remonta a inicis de la década passada, amb els enllaços més que caiguts evidentment.

frodolinador
Usuari
Usuari
Membre des de: ds. 20 jul. 2024, 18:22

ds. 20 jul. 2024, 18:25

Hey heeey! jo m'he registrat per poder veure la película estampida de one piece. Porto una bona viciada a sobre ejjeje i ara em toca aquesta película per poder seguir després amb wano! Merci a tots

EnGispi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 21 jul. 2024, 13:04

dg. 21 jul. 2024, 15:20

Bon dia a tothom, jo també sóc nou. En realitat, havia tingut un usuari aquí fa molts anys que vaig abandonar quan vaig passar a mirar només anime nou de fansubs. Però ara em torna a interessar tenir accés a material doblat per als fills.

En els darrers anys havia provat un parell de vegades de registrar-me al fòrum però sempre arribava al punt d'activar el compte i no rebia els correus d'activació. Suposo que es deu haver arreglat el problema recentment. Gràcies!

ney22
Usuari
Usuari
Membre des de: dl. 22 jul. 2024, 09:06

dl. 22 jul. 2024, 09:21

Bon dia,
m'he registrat després d'haver parlat amb un amic sobre l'anime, en concret sobre què guanya l'anime que és doblat en català: per exemple, no és comparable InuYasha quan escoltes "Seu gosset" o els "et mataré" de l'Urameshi a YuYu Hakusho. És molt d'agrair aquest projecte, crec que deixa viure tota una època... gràcies!!

Tocklen
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 02 abr. 2024, 12:56

dj. 25 jul. 2024, 05:32

Me parece bien como seguridad y para evitar cotillas...

JaviUchiha
Usuari
Usuari
Membre des de: dj. 01 ago. 2024, 16:37

dj. 01 ago. 2024, 17:03

Me parece bien por la seguridad, yo me he registrado para ver shin chan jajaja

iluCAT
Usuari
Usuari
Membre des de: dl. 05 ago. 2024, 13:11

dl. 05 ago. 2024, 13:15

Bon dia
un altre nou, que feia anys tenia compte i es va perdre (a saber quin email i registre tenia fa en els inicis del lloc xD).
Anirem buscant pel foro, ja que hi ha moltíssima cosa que, obviament, ha canviat en aquest temps :)

Petonpaco
Usuari
Usuari
Membre des de: dl. 05 ago. 2024, 19:54

dl. 05 ago. 2024, 20:04

Doncs molt be me pareix, jo soc nou i em pareix molt be per a evitar bots. I clar que donarem les gracies per el treball.

pauesparrec2
Usuari
Usuari
Membre des de: dj. 08 ago. 2024, 16:35

dj. 08 ago. 2024, 16:45

Hola! M'he registrat per buscar material de run=dim, ja que de petit havia vist algun capítol i havia oblidat tota la informació d'aquest anime, i avui justament he trobat el títol i he acabat aquí. Gràcies per la feina!

Artemis91
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 18 ago. 2024, 12:51

dg. 18 ago. 2024, 12:55

Aquí un nou usuari, no soc gaire actiu en xarxes, pero moltes gracies per la vostra feina!
Aqui podeu veure algunes de les meves creacions en 3d
https://www.instagram.com/dlart91/

Mariano234_
Usuari
Usuari
Membre des de: dc. 21 ago. 2024, 13:39

dc. 21 ago. 2024, 13:43

Em sembla bona idea per tenir un mínim de criteri a l'hora de saber qui és al forum o no i que després tot això no sigui un descontrol.

K livros
Usuari
Usuari
Membre des de: dc. 21 ago. 2024, 19:02

dc. 21 ago. 2024, 19:11

hola! Avui m'he registrat després de trobar l'url, he vingut aquí a veure programes en català, com doraemon.

vmacia83
Usuari
Usuari
Membre des de: dg. 25 ago. 2024, 23:29

dg. 25 ago. 2024, 23:35

Buenas, aunque esta cuenta es nueva, ya tenia una con otro mail, pero no se porque no podía acceder, pero bueno, después de 3 añitos ya estoy de vuelta, y con ganas de ver algo de anime en catalán.

lr42
Usuari
Usuari
Membre des de: dv. 10 feb. 2023, 22:01

dl. 26 ago. 2024, 17:19

Intentarem contribuir, fa patxoca també de tant en tant veure comunitats de tota la vida en fòrums :goma:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants