Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

sergibonell
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 04 abr. 2021, 18:58

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 15 set. 2024, 21:05

Bones! Finalment he recordat el meu ususari per accedir al fòrum, estava buscant la sèrie de Dragon Quest en català, a veure si la trobo!

xplister
Usuari
Usuari
Membre des de: dg. 15 set. 2024, 21:53

dg. 15 set. 2024, 21:57

Buenas, me alegra que siga este foro activo (y de paso he recuperado mi cuenta :P)

elkaneta
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 20 set. 2024, 17:46

dv. 20 set. 2024, 17:50

Ei!! Hola a tothom!!! Es un plaer estar per aquí amb tota aquesta meravellosa comunitat. Salutacions!!

RiogaChan
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 11 ago. 2024, 19:54

ds. 21 set. 2024, 22:44

Bon Dia,
Volia mirar quines series hi havia, però no aconsegueixo accedir ... o no en se.
Entenc que he de fer activitat per poder-hi accedir, però quina mena d'activitat i on ?
Suposo que no es el primer cop que algú ho pregunta, però ara no ho se trobar.
Molt agraït pel vostre ajut.

xocmetal
Usuari
Usuari
Membre des de: dv. 17 nov. 2023, 18:02

dg. 22 set. 2024, 13:32

Hola,
Vaig perdre el antic usuari, llastima, a veure si em poso al dia amb els últims animes.
Gràcies per la bona feina!

TimeDevourer
Usuari
Usuari
Membre des de: ds. 28 set. 2024, 17:12

ds. 28 set. 2024, 17:20

Nem a veure si trobo alguna cosa de les tortugues ninja en català pels meus fills, ja tinc descarregades unes poques sèries en català (bola de drac, dr. Slump, musculman o fly) però em demanen aquesta i m'agradaria possar els capítols clàssics i en català.

Cristian7
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 26 set. 2024, 18:29

dc. 02 oct. 2024, 10:21

Hola a tothom.
L'altre dia em vaig registrar perquè estava buscant capítols de Doraemon per a veure amb el meu cosí menut. Especialment, m'interessen els de 1979, que em porten molts bons records de quan era menut. Abans crec que tenien més encant els que estaven dibuixats a mà.
Pel que fa a les normes del fòrum, em semblen molt raonables. És important mantenir una bona comunitat i assegurar que tothom contribuïx d'alguna manera...
Una salutació i espere poder aportar el meu granet d'arena.

Llumi
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 03 oct. 2024, 19:32

dv. 04 oct. 2024, 09:21

Quina llàstima haver perdut el meu compte històric dels 2000 però tornem a estar aquí més actius que mai.

Salutacions a tothom i ens llegim pel fòrum!

Santillaneta
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 04 oct. 2024, 19:59

dv. 04 oct. 2024, 20:13

Hola a tots , primer que res moltissimes gracies , ja feia anys que no entrava al forum , i de fet , ja havia perdut conter , password i de tot ... ens fem majors i es el q passa ... Vinc per aci , perque m'han recomanat One Piece , i calr , la voldra vore en Catala ... soc de Valencia , i he crescut veient bola de drac en catala , de fet tinc la coleccio d'un usuari al q estare eternament agrait per colocar inclos escenes censurades en japones! ... dit aço , estare escrivint per aci uns dies , fins que els admins tinguen a be donarme l'oportunitat d'accedir al post de Redyck , que em sembla espectacular ...

Albarilla
Usuari
Usuari
Membre des de: dv. 04 oct. 2024, 20:58

dv. 04 oct. 2024, 21:44

Hola a tots!!
Avui estat buscant informació de la programació que van donar als anys 90 al canal 33 anomenada Manga! presentat per Oscar Valiente i he trobat aquest fòrum, que per ser catalana ja val no conèixer-lo d'abans. Ha estat tot un descobriment i molta nostàlgia. Espero poder contribuir d'alguna manera perquè tots seguim gaudint de l'anime en català.
Una salutació a tots!

Nem_sbd
Usuari
Usuari
Membre des de: dg. 06 oct. 2024, 09:20

dg. 06 oct. 2024, 09:31

Bon dia. He arribat al fòrum gràcies a un conegut que m'ha dit que aquí potser hi podria trobar la sèrie "Ah my goodess". Fa molts anys que en vaig veure els 3 primers capítols i voldria veure els altres dos que es doblar. Espero rebre aviat la autorització per a visualitzar els enllaços. Penso que s'ha fet molt bona feina per aquí.
Salut!

dhk21
Usuari
Usuari
Membre des de: dl. 07 oct. 2024, 19:33

dl. 07 oct. 2024, 19:49

Hola a tothom!!

Ja coneixia el fòrum, però ja feia temps que no entrava i encara no m'havia animat a registrar-me. Gracies per tota la feina que feu, salutacions!

86itsuki
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 07 oct. 2024, 13:44

dt. 08 oct. 2024, 16:39

Hola! Com podria fer-me usuari verificat per a poder veure els fils? moltes gràcies!

enaitz
Usuari
Usuari
Membre des de: dc. 09 oct. 2024, 01:36

dc. 09 oct. 2024, 01:50

Hola! M'he registrat avui mateix, és un forum molt útil gràcies a totes per la feina!!

Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 115
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

dc. 09 oct. 2024, 13:44

enaitz ha escrit:
Hola! M'he registrat avui mateix, és un forum molt útil gràcies a totes per la feina!!

Benvingut! És genial veure noves persones entrar al fòrum, pots preguntar qualsevol dubte que tinguis :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants