Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 41
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 05 nov. 2020, 19:43

Hola a tothom,
Per motius varis s'ha decidit que per accedir al contingut compartit pels nostres usuaris, els visitants s'hauran de registrar i fer un mínim de post per la part d'accés de no distribució.

El número de post per veure la par de compartició és ocult, ja que pot variar segons el que creguem els administradors.

Des de l'administració ens dol haver de posar aquestes mesures. Però esperem que sigui per millorar globalment tot el fòrum.
 
Avatar de l’usuari
Alefriskis
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 00:19

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 05 nov. 2020, 21:12

Això vol dir que, si no tinc res a compartir... no hi faig res en aquest fòrum? Puc donar les gràcies i estar agraït a tots els usuais per oferir la possibilitat de trobar sèries de la meva infància, però no posseeixo ni els coneixements ni tinc el temps per general el contingut que es comparteix aquí.

Quin tipus de post hauria de fer llavors? Entenc el que dius i com funcionen els fòrums, però vaja, que tampoc és gaire user friendly, qualsevol persona que vingui a parar aqui i no trobi aquest post que jo acabo de veure no sabrà perquè li surten errors de permís de visualització. Almenys trobo que seria adient dir quelcom més a part de "No teniu autorització per llegir aquest fòrum."

Just em vaig enregistrar ahir i estava content per la troballa, però ara estic una mica perdut.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 05 nov. 2020, 21:27

No, no significa això, no estàs obligat a compartir. Però sí a participar al fòrum (i no valdran missatges amb un simple "gràcies", han de tenir una mica de contingut, ja que els moderadors validarem els missatges), quan portis X missatges deixaràs de ser un "nou registrat", i ja podràs veure tot el contigut d'Animelliure amb normalitat :adeu:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Alefriskis
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 00:19

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 05 nov. 2020, 21:40

D'acrod, aixi s'enten millor!
I clar, si comento hi posaré ganes hehe, lo de donar les graciés era bàsic, per entendrens. Opinions, respostes, contructivitat, suport i propostes es la idea (demanar no perque ja em semblaria lleig...)

Salutacions! :yeah:
 
ryanshinobu
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 23:07

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 05 nov. 2020, 23:20

Bona nit, gent! Justament avui hem acabat amb la meva parella Sailor Moon R i ens disposavem a començar la saga següent. Ja fa anys que gaudim del contingut d'aquesta web però no hi haviem participat mai. En tot cas, la vostra proposa em sembla perfecta i segurament necessària. Us donem les gràcies pel contingut i esperem poder seguir gaudint-ne ^^
 
DarkMalware
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 06 nov. 2020, 08:48

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 06 nov. 2020, 08:54

Hem sembla bona idea, porto anys visitant la pàgina amb el compte de la meva germana i per fi, he decidit registrar-me.
 
Avatar de l’usuari
Ayuha81
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 22:01

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 06 nov. 2020, 09:01

Bon dia, abans de tot donar les gracies per la feina que feu. Soc un amant del anime i el manga i vaig descobrir aquest forum fa poc. Trobar-me series de la meva infantesa m'ha portat molts records. Agraeixo totes les aportacions de la gent que fa a aquest forum. Salutacions per tothom, ens veiem per aqui.
 
masitus
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 06 nov. 2020, 10:01

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 06 nov. 2020, 10:12

bon dia, em presento . Sóc en Max i sóc fan de dragon ball.No sé quants posts he de fer per poder veire en quin forum podria descarregar DD dragon ball z català.
Gràcies
 
Carli
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 06 nov. 2020, 11:07

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 06 nov. 2020, 11:35

Bon dia a tots, em sembla molt be que hagueu implementat algo aixi, d'aquesta manera els fòrums seran mes actius . Fa anys que visito aquesta web i m'agradaria donar les gracies a tots i totes les persones que han fet posible una web aixi i agrair els que han aportat alguna serie , sigui actual o de fa anys aquesta web. He pogut tornar a veure series com ara Bola de drac e Inuyasha entre altres series que mirava quan era petita. Moltes gracies a tots i ja ens veurem per la web.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 06 nov. 2020, 13:18

Guiru ha escrit:
Des de l'administració ens dol haver de posar aquestes mesures. Però esperem que sigui per millorar globalment tot el fòrum.

Doncs hi ha molts usuaris que ho celebrarem, ja era hora!
 
Avatar de l’usuari
Kurama7
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 100
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 15:16

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 00:28

Hola a tothom! Desde fa poc que he descobert aquesta web i, com molta gent de la meva edat, poded gaudir de les sèries que començaven a pujar el cap a principis dels 90....i amb català. No té preu tota aquesta feinada! Moltes gràcies i quan pugui veure el contingut (no sé exactament com s’ha de fer) buscaré cinturó negre, la Ginger era la millor :)
 
chibigt
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 00:23

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 00:30

Hola.
La nova mesura esta be, aixii es pot controlar als usuaris nous que no siguin bots o un altra cosa.
 
Avatar de l’usuari
Melicar
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 09:26
Ubicació: Iluro.

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 09:49

Saludos y buenos dias a todos. Encantado de ser un nuevo miembro. La verdad es que casi todo el anime que he visto ha sido en catalán y esta página es única para disfrutar de él.
Hacéis un trabajo estupendo. Larga y próspera vida.
 
Avatar de l’usuari
otero
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 10:16

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 10:26

Hola Buenas, llevaba tiempo cotilleando la pagina sin registrarme, asique nada, llego el momento jajajaja Gran trabajo
 
blacknes
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 10:53

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 10:26

Hacia tiempo que no me pasaba por el foro. Las veces que me he pasado ha sido como no registrado.
Por eso la sorpresa de los otros dias de lo del registro y todo lo demas. Pero si eso ayuda a preservar el foro, entonces es una buena medida.
blacknes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 07 nov. 2020, 11:19, en total s’ha editat 1 vegada.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 41

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants