Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
unaunauna
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 27 des. 2020, 22:35

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 12 març 2021, 12:24

Molt agraït per les noves normes de la comunitat. Está clar que després de tants anys (Registrat des de el 2015 a l'antic forum) s'ha de posar un limit perqué tothom pugui disfrutat d'anime en català de qualitat.
Gràcies!
 
vmacia
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 12 març 2021, 23:51

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 13 març 2021, 00:03

muchas gracias, gracias a vosotros he disfrutado de series comoSakura y bola de drac z.
 
judit_333
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 09 des. 2020, 17:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 13 març 2021, 12:10

Hola m'agradaria poder contribuir a pujar capitols de series pero amb el nou funcionament no hi puc accedir.
 
Juliareisa
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 16 març 2021, 22:31

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 16 març 2021, 23:19

Bona nit, he fet el registre fa un moment i estic llegint les normes :) Moltes gracies
 
nandat0
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 17 març 2021, 01:37

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 17 març 2021, 02:03

Moltes gracies per la feina que feu aqui , jo tambe soc nou y estic ilusionat de saber que hi ha molta gent que preserva aquestas series en catala y com jo ha tingut part de la infancia amb ellas
 
darkalfa
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 17 març 2021, 19:48

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 17 març 2021, 19:53

Impresionant la feina que esteu fent. Us he trobat buscant El Petit Xef per podar-li posar al petit de casa. Espero poder deixar de ser un "nou registrat" ben aviat!
 
eloi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 19 març 2021, 19:06

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 19 març 2021, 23:13

Jo m'he registrat fa poc i ja he obert un fil de debat!

Amb moltes ganes de poder formar part d'un usuari registrat de ple dret!

Gràcies!!
 
M0rgan
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 23:51

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 22 març 2021, 01:52

Uep! Ara entenc la raó de no veure els anteriors fils. Incetivar a la participació sempre és bo.


Salut!
 
johnbcn
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 30 gen. 2021, 19:52

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 23 març 2021, 22:01

M'he tornat a registrar! feia temps que entraba a la web! Hola a tots!
 
guillemrodelas
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 26 març 2021, 22:48

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 26 març 2021, 23:19

Hola a tots. Faré uns quants comentaris, perquè vull tenir accés al contingut. M'havien dit que havia de pagar per tenir accés a una carpeta on hi ha molt anime en català. Em sembla just pagar per entrar-hi, és una feinada pujar-ho a internet i ho agreeixo molt. El què no entenc és perquè cal forçar els comentaris de la gent, quan, entenc, que l'objectiu d'una plataforma així, és que l'anime en català arribi a quanta gent millor i no que la gent comenti més o menys en un forum.

Suposo que deu tenir a veure amb la limitació d'usuaris que poden accedir a la carpeta on hi han els arxius, i cal fer un cribratge. No ho sé. Que no es molesti ningú eh, simplement, intento entendre-ho. I m'aniria saber quants comentaris he de fer més o menys, per saber si puc dedicar-hi el temps que cal, o no. Vaig bastant enfeinat. Si estem parlant de 30 missatges, per exemple, sentint-ho molt, no tinc aquest temps.
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 27 març 2021, 04:39

guillemrodelas ha escrit:
Hola a tots. Faré uns quants comentaris, perquè vull tenir accés al contingut. M'havien dit que havia de pagar per tenir accés a una carpeta on hi ha molt anime en català. Em sembla just pagar per entrar-hi, és una feinada pujar-ho a internet i ho agreeixo molt. El què no entenc és perquè cal forçar els comentaris de la gent, quan, entenc, que l'objectiu d'una plataforma així, és que l'anime en català arribi a quanta gent millor i no que la gent comenti més o menys en un forum.

Suposo que deu tenir a veure amb la limitació d'usuaris que poden accedir a la carpeta on hi han els arxius, i cal fer un cribratge. No ho sé. Que no es molesti ningú eh, simplement, intento entendre-ho. I m'aniria saber quants comentaris he de fer més o menys, per saber si puc dedicar-hi el temps que cal, o no. Vaig bastant enfeinat. Si estem parlant de 30 missatges, per exemple, sentint-ho molt, no tinc aquest temps.

No hi ha que pagar res aquí. Potser algú ha fet una copia i l'està venent, però no es l'original ni estarà actualitzada

La limitació es per fer un petit cribratge i evitar possibles denuncies de copyright. No son tants missatges. El nombre no es públic i pot variar, per això no està de més agrair quan veus alguna cosa que t'agrada
 
lopapa
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 12 març 2021, 16:37

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 27 març 2021, 09:35

Hola!
M'acabo de registrar per poder posar al petit de casa les series que van marcar al seu pare quan ell era petit i amb català.
Coincideixo amb el guillemrodelas, però tambè amb que s'ha de vigilar amb el copyright. Al final, l'objectiu final es la preservació del nostre idioma, en aquest cas, en series i animes.
Fins després!
 
Avatar de l’usuari
asd27
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 05 des. 2020, 16:51

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 27 març 2021, 09:49

No hace mucho que conozco vuestra web pero estoy encantado, menudo trabajo hacéis! :D
 
Avatar de l’usuari
Darley
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 11:59
Ubicació: BCN

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 27 març 2021, 15:28

Segurament no es el lloc correcte per dir-ho, però segurament ho llegirà algú dels administradors de la pàgina: potser que el login per accedir al fòrum no funciona amb el Microsoft Edge, o només es problema meu?
 
Avatar de l’usuari
Chenkaiser
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: ds. 27 març 2021, 13:07

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 27 març 2021, 16:40

Bona tarda a tothom!

Feia molt de temps que no entrava en aquest fòrum i m'he endut una bona sorpresa quan he vist que el meu antic usuari ja ni existia :ein:

M'he hagut de tornar a crear un de nou així que ja torno a ser per aqui xD

Un gust el tornar-vos a llegir!
Chenkaiser l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 28 març 2021, 17:55, en total s’ha editat 1 vegada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants