Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 41
 
josechuferkun
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dj. 25 ago. 2011, 14:11

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 11:02

Hola buenos días, acabo de ver este tema, espero cumplir con las nuevas condiciones para poder disfrutar de todo el contenido que ofrece esta página. Un saludo y gracias por la explicación.
 
Adri4molina
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 11:03

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 11:14

Bon dia,
Fa temps que visito el forum com a no registrat i amb aquestes noves circumstàncies aprofito per registrar-me i agrair la feina de tota la gent que fa que poguem gaudir de grans series de la infància.
Una salutació a tots.
 
Avatar de l’usuari
srpeixe
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 11:27

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 11:37

Un gallego por aquí. Llego de rebote buscando algo específico y veo que justo ayer capasteis el tema para nuevos usuarios xD. En realidad es una medida lógica y la acato, faltaría más. Entiendo el catalán perfectamente así que participaré en el foro aunque sea posteando en castellano ya que una cosa es entender una lengua y otra escribirla correctamente, mal que me pese. Un saludo, nos leemos!
 
Avatar de l’usuari
Darley
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 11:59
Ubicació: BCN

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 12:08

Bon dia,
Tinc una consulta: a més d'aquestes noves normes, he feu neteja de la base de dades d'usuaris? Perque màgicament ha desaparegut el meu usuari (creat al juliol de 2014), i ara m'ha deixat crear aquest amb exactament les mateixes dades, i ho trobo una mica estrany; es veritat que sempre, encara que registrat, he visitat aquest forum en silenci, pero tècnicament no em sento un usuari "nou", no sé si m'explico.
 
themik
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 12:07

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 12:12

A colaborar se ha dicho! :)
 
Chemanovik
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 14:30

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 14:52

Buenas tardes,

Pues hoy he encontrado este foro y me ha parecido muy interesante, estaremos por aqui dando una vueltecita ;)

Saludos!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 15:02

Darley ha escrit:
he feu neteja de la base de dades d'usuaris? Perque màgicament ha desaparegut el meu usuari (creat al juliol de 2014), i ara m'ha deixat crear aquest amb exactament les mateixes dades, i ho trobo una mica estrany; es veritat que sempre, encara que registrat, he visitat aquest forum en silenci, pero tècnicament no em sento un usuari "nou", no sé si m'explico.

Sí, s'han eliminat centenars d'usuaris que no han postejat cap comentari des d'abans d'octubre d'aquest any. Com ja vaig comentar, el requisit per deixar de ser un "nou usuari" s'estableix pel nombre de comentaris, i no pel temps des que es van registrar, per això s'ha fet la poda.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
opuk
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 15:18

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 15:32

Hola a tots! Si ha d'ajudar a que no s'esborrin els enllaços em sembla bé :) M'he registrat amb la intenció de descarregar Maison Ikkoku però ja veig que de moment no puc, he vist la sèrie per Youtube però m'agradaria tenir-la descarregada.

Ahir mateix vaig començar After the Rain en Prime Video, de moment només n'he vist 3 capítols, però no pinta malament...

Ens llegim ;)
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 16:50

Pues jo trobe un poc absurd tindre que parlá per parlá pa poder descarregar algun anime, de veritat que agraixc molt el treball que feu desde fa tant de temp en animelliure, pero jo per situacions personals m'estimaria mes fer de llavor d'algun anime, també podria parlá al foro alguns asuntes pero esque en aquestos casos a vegades no se mol be aon dir cada cosa (algo paregut em pasa en "Uni..xxxxx" les ix per no nombrar el lloc). si vos val puc fer de llavor encantat, mentres no m'obligueu a utilitzar moltisimes Gb.. xD.
 
Avatar de l’usuari
pabeu
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 17:41

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 17:59

Molt bon dia. No tinc problemes en participar a l'activitat del forum, pero tinc curiositat de quines situacions os han portat a prendre aquestes mesures. Si no és gaire molèstia, m'agradara que m'ho expliquessiu per aqui o per missatge privat, qualsevol cosa val.
 
Gaidenbcn
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 09 juny 2016, 21:40

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 20:59

Eiii doncs m sembla genial perque fa anys que entro... i si podem ajudar d alguna manera doncs benvinguda sigui!!! Ja anie postejant mes sovint. Per cert moltes felicitats per la feina que feu!!! :)
 
Avatar de l’usuari
Petri
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 21:01
Ubicació: Llegint el PetriFax.

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 22:18

Em sembla petrigenial aquest nou funcionament. Segueixo el fórum des de fa temps com a usuari no registrat i sempre he pensat que la part de no distribució mereixia tenir més nombre de temes i de missatges, cosa que segur que ocorreix amb les noves normes, ja que s'incentiva el seu ús. Per part meva, intentaré aportar el meu granet de sorra en el que pugui. :yeah:

I ja aprofito per donar les gràcies a tots els usuaris que durant molt de temps han aportat contingut d’anime en català. Per a molta gent no té preu poder tornar a veure sèries de la nostra infantesa impossibles de veure avui dia d’alguna altra manera (i en qualitat HD :profident:). Gràcias de tot cor :) .
 
LaLlegenda
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 14:52
Ubicació: salt

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 22:50

Bones,

Jo utilitzava molt la pagina per descarregar-me molts animes de la infància, veig que si vull seguir fent-ho no hi ha cap més remei que participar de alguna manera en aquest projecte.
 
Dragonagui
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 19:42

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 07 nov. 2020, 23:06

Buenas, aquí, practicando... el dejar mensajes. En mi primer mensaje no tenia tampoco mucho tiempo y estaba bastante cansada para dedicar un momento mas grato a .... ¿escribir? ... y... me encontré de repente con que no podia ver el contenido.... Hoy... ya enterada....y con mas tiempo ( hoy dia libre).... pues os dejo un ¿saludo? mas.... ¿saludo? XD. Ah... ! acabo de localizar ....los .. las ... caritas... :xiulant: :profident: ^^u
Ando buscando series de antaño y quizá nuevas ( segun me llamen la atención ) y en esta pagina.. pues sí, se encuentran muchas cosas y se agradece. :)
Espero que sigais muchos años mas. :yeah: :profident:
Procuraré... aportar algun granito de arena ... :juas:
Ese saludo que he descubierto hace poco -> :adeu: ( me doy cuenta que lo teneis puesto cómo un "adiós" jajajjaja... bueno.. pues yo lo pongo como un saludo tambien).
 
emucat
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 09:25

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 08 nov. 2020, 09:31

Ostres! Entenc el raonament, estava a punt d'acabar una serie i de cop no podia entrar!! intentaré participar en els forums
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 41

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants