Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Bertucho
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 179
Membre des de: ds. 30 jul. 2005, 15:49
Ubicació: Marto

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 11 oct. 2022, 15:52

Bones!!! Vaig ser usuari freqüent fa més de 10 anys. Vaig arribar a oblidar de la contrasenya durant mol de temps i entrava sense iniciar la compte. Entenc el raonament per el que heu decidit el accés als altres apartats del fòrum. Un plaer poder tornar accedir a la comunitat.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 30 oct. 2022, 12:00

Hola Bones!! Encantat de pertànyer a aquest fòrum!!
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
omg123gemr1
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 31 oct. 2022, 15:23

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 31 oct. 2022, 16:24

moltes gracies sou uns maquinas gracies a vosaltres estic revivim la meva infanci gracies animelliure
 
Avatar de l’usuari
darkdook
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 03 abr. 2022, 11:58
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 23 nov. 2022, 01:25

Me arece lógico que para poder acceder a el contenido de la web y a las series hayáis tenido que implementar estas normas espero que en breve me deje poder ver esos maravillosos listados de series que antes podía disfrutar de ellos sois todos unos cracks me expreso en castellano ya que me es mas cómodo por el día a día pero a la hora de ver anime de nuestra infancia prefiero verlo en catalan que era como realmente lo disfrutaba.
y por otro lado si algún día puedo contribuir con algo de lo que tengo por hay guardado de antiguas descargas sin ningún tipo de problema lo compartiré de buena gana con todos vosotros
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 25 nov. 2022, 19:05

Hola, la veritat es que tinc opiniòns barrejadas amb aquest dilema. Per una banda em sembla una bona idea per incentivar una participaciò més frecuquent i mes coherent per part dels nous, en lloc de simplement arrivar en plan "leecher" per descarregar de tot i mai aportar res de res. Per altra banda, però, aquesta restricció podría fer la situació encara més difícil, ja que tenir menys accés a menys parts del forum significa menys espai al que participar-hi, trobar-se més perdut al moment d'arrivar (aquest topic supyoso que ajuda bastant per aclarir-ho tot, però) i potser menys ganes de res en general. Especialment si el material que comparteix la gent es pot trobar al altres llocs sense aquesta restricció, de manera que aquells als quals interesa ho fariem mes pel tema de pertanyer a una comunitat i relacionar-se amb la gent que per simplement "obtinrdre el "contingut".

En tot cas nomes dir que entenc perfectament que tot es fa amb la millors de les intenciòns i tant de bó tot sorti bé per tots, molta sort! :)
 
gsanz31
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 18 nov. 2020, 12:11

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 01 des. 2022, 09:45

Gràcies per seguir treballant en aquest forum!
 
Josep_M
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 10 des. 2022, 09:41

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 11 des. 2022, 09:11

Bon dia. Sembla que això de l'Anime en català «s'anima» :D
Ahir hi va haver molts anuncis llaminers al Saló del Manga, ens faltarà temps per veure-ho tot. De moment estic intentant posar-me al dia amb «Guardians de la nit».
 
Avatar de l’usuari
Cabask
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 12 oct. 2022, 17:08
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 12 des. 2022, 14:07

Bones! Entenc la limitació i ara que estic tornant a consumir anime en català gràcies a la tornada de doblatges nous intentaré estar mes actiu a la comunitat (encara que no tinc pujades a aportar, no sabria ni per on començar). Moltes gràcies per la feina que feu!!
 
dennyus_OB
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dg. 28 març 2021, 22:29

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 13 des. 2022, 17:07

buenas gente, que hay que hacer para poder ver lo que todos sabemos?

Hacia mucho que no me pasaba por aqui la verdad y quiero volver a estar activo
 
Avatar de l’usuari
Gantz
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 11 des. 2022, 09:19

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 15 des. 2022, 20:59

Josep_M ha escrit:
Bon dia. Sembla que això de l'Anime en català «s'anima» :D
Ahir hi va haver molts anuncis llaminers al Saló del Manga, ens faltarà temps per veure-ho tot. De moment estic intentant posar-me al dia amb «Guardians de la nit».

Ostres m'ha fet molta gràcia el comentari, i mira que era senzill.
Comparteixo la il·lusió per les notícies recents del manga/anime en català. Estem d'enhorabona!

Salut i gràcies a tots els herois que feu possible que puguem gaudir dels animes en català.
 
Avatar de l’usuari
YaguitoFF
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 13 feb. 2022, 19:10

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 19 des. 2022, 00:13

Hola a tots! Feia un munt de anys que no entraba a animelliure pero fa molt temps la feia servir moltíssim, ara he tingut un fill i vui veure tot l'anime que pugui en català amb ell!!!!
Bones festes a tothom
 
marc478
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 03 abr. 2021, 19:22

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 21 des. 2022, 20:34

Bona nit, jo fa un temps que estic registrat i coneixia el fòrum de feia anys, però sempre em falta el temps per dedicar-m'hi. A veure si puc treure una estona per esbrinar com puc accedir a les descàrregues, sobretot les dels dibuixos de la meua infància. Qui sap potser fins i tot puc compartir alguna cosa que encara no hi sigui. Salutacions!
 
Avatar de l’usuari
MiKyJoW
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 17 des. 2020, 18:45
Ubicació: Barcelona

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 22 des. 2022, 20:45

Bona nit, estic provant de baixar-me algun capítol de bola de drac Z pero em diu que està caigut el link. Sabeu perquè?

Moltes gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Gantz
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 11 des. 2022, 09:19

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 23 des. 2022, 21:14

YaguitoFF ha escrit:
Hola a tots! Feia un munt de anys que no entraba a animelliure pero fa molt temps la feia servir moltíssim, ara he tingut un fill i vui veure tot l'anime que pugui en català amb ell!!!!
Bones festes a tothom

Bon motiu per retornar a veure anime en català! Per curiositat, quines vols que vegi amb quina edat (aproximadament).

Salut!
 
zaragatoas
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 28 des. 2022, 01:58

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 28 des. 2022, 20:48

Hola a tots, sóc un portuguès que m'interessa molt el doblatge d'anime català, així que decidiré unir-me a aquest fòrum per poder veure més fàcilment el doblatge d'anime català i perdoneu-me perquè no parlo català amb fluïdesa.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants