Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Sakuya
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 02 abr. 2021, 22:50

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 05 abr. 2021, 01:19

Bona nit a tots. La veritat és que em preguntava on s'havien anat tots els post del fòrum i això m'ho deixa clar. Entenc i comprenc el moviment que s'ha donat per a protegir l'enorme treball que molts usuaris han fet al llarg dels anys. Estic actualment intentant aprendre català, espero que disculpin que no estigui ben escrit ^^U
 
Avatar de l’usuari
lantash
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 05 abr. 2021, 10:34

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 05 abr. 2021, 10:51

Hola, estaba registrado desde 2011 (como pasa el tiempo) aunque hacia mucho que no entraba y me daba error al loguearme, ahora ya se porque. :bleh:
Una buena medida, en cualquier caso, registro de nuevo y un placer estar de nuevo aqui en esta maravillosa comunidad. :adeu:
 
madhound
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 28 des. 2020, 11:55

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 06 abr. 2021, 00:07

Bones a tots,

aqui també un altre usuari nou al que l'hi sembla perfecte la nova mesura, malgrat que ja jo tingui accés al megapost de One Piece. Per cert durant el confinament m'he enganxat a One Piece jejejej.

Salutaciones a tots.
 
Avatar de l’usuari
Dherevo
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 14:58
Contacta:

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 06 abr. 2021, 15:27

Bon dia a tots,

Ja fa temps també que estic registrat, però no sabia d'aquestes normes. Llegint per sobre em sembla una mesura dura però necessària.

Ànims i gràcies per la vostra feina!
 
Jordiet
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dt. 24 feb. 2004, 17:47

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 07 abr. 2021, 02:22

Hola a tothom!

Soc un usuari antic que feia un any mes o menys que no entrava al forum. Entenc les noves normes i les trobo molt be, ja que s'ha de protegir tot el contingut que hi ha en català. Anirem comentant pel forum.

No se si només em passa a mi, però no he pogut iniciar la sessió amb Chrome de cap manera, crec que em bloqueja la pàgina i no em deixa entrar. Al final ho he provat amb l'explorer i he pogut entrar, però si algú em pot ajudar amb el Chrome us estaria molt agrait.
PD. Ja ho he solucionat, posant (https://) a la barra de direcció

Moltes gràcies per tot i ens anem veient
 
Eltopostyle
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 07 abr. 2021, 20:19

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 07 abr. 2021, 20:30

Hola a tots acabo de trobar el forum i li volia agrair a tota la comunitat la qual veig molt activa i propera per compartir amb tots nosaltres animes tant fantastics con Evangelion o Detectiu Conan entre molts altres.
 
betako
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 10 abr. 2021, 23:28

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

ds. 10 abr. 2021, 23:36

Salut! Espero que tinguem forum per molt més anys!!
 
Mrs. Hargreaves
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 11 abr. 2021, 14:19

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 11 abr. 2021, 14:34

Bon dia!

Hola a tothom! Feia molt que NO em passava per aquí. M'en he adonat just quan després d'un temps bastant llarg he pensat en entrar de nou a la web.
Només entrar-hi he vist que moltes coses han canviat!
Dit això, us dono les GRÀCIES per tot l'esforç que esteu fent! Gràcies a aquesta pàgina he pogut recuperar gran part de la meva infància!
Continueu així! Fins un altre! ;)
 
hal85
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 05 abr. 2021, 23:54

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 11 abr. 2021, 21:40

Bona nit a tothom!

Per aquí un altre que feia molt temps que no es passava pel fòrum (la veritat es que tenia tot el tema manga/anime bastant abandonat...) i s’ha trobat amb tot canviat.
S’entenen els motius de les noves mesures. Gràcies per tota la feina.

Salutacions! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
anthian
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 11 abr. 2021, 21:12
Ubicació: Barcelona

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 11 abr. 2021, 21:49

Bona nit a tots! Doncs acabo de descobrir la comunitat, tot i que fa un temps ja me n'havia parlat un company de feina i també la meva cunyada... Cada cop és més difícil trobar contingut de qualitat i més en català, per això s'entén perfectament la mesura adoptada. En el meu cas seré pare en aproximadament un mes, així que probablement no pugui ser tot lo actiu que voldria, però de ben segur que hi participaré! :D
--
Elen síla lumenn'omentielvo, yenyë Anthian, I enwina Tibian Istar
 
Kaniel7
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 11 abr. 2021, 22:00

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dg. 11 abr. 2021, 22:11

Buenas,

Acabo de volver a registrarme después de varios años y entiendo las normas que se han puesto, yo estoy buscando DB super en cátala, tengo el resto por si alguien lo necesita.
 
Spike Spiegel
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 12 abr. 2021, 13:32

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 12 abr. 2021, 13:47

Bona nit a tothom!

Feia molt temps que no passava pel fòrum, ja no recordo ni l'usuari que utilitzava.
S’entenen els motius de les noves mesures.

Salutacions!
 
Avatar de l’usuari
Zodiark
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 08 gen. 2021, 23:25

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 12 abr. 2021, 18:04

Bona tarda!

Jo també sóc dels que es passava per aquí de tant en tant i em vaig trobar una mica perdut quan vaig veure que gairebé tot el contingut havia desaparegut, però ara que estic registrat (de fet ja ho estava, però ni m'enrecordava) intentaré participar una miqueta. A mi també em sembla molt bona idea això de restringir el contingut, ja no tan sols per temes de protecció, sinó perquè potser així es pot fomentar la participació al fòrum i fer que creixi, que es mereix més repercussió i fama.

En resum, aquí hi teniu un altre nou :adeu: Espero que ens avinguem d'allò més bé!
 
Michan
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 12 abr. 2021, 21:49

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 12 abr. 2021, 21:54

Hola! Vaja, veig que no som l'únic que feia temps que no s'apropava al fòrum i que a més no estava registrat. No és la opció més còmoda, però deu ser la millor per a tots :)
 
Avatar de l’usuari
tonoss
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dc. 14 abr. 2021, 16:47

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 14 abr. 2021, 17:03

Buenos dias a todos!!, me acabo de registrar para ver qué se cuece por aquí, me encanta el mundo del manga y del anime, y en un futuro intentare aportar lo que pueda!! que esto no se detenga nunca porque sin gente como vosotros no podríamos ver absolutamente nada, un saludo!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants