Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
BirdSoul
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 12:22

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 04 gen. 2021, 12:45

Hola a tots!
Fa molts anys que coneixia l'existència d'aquest foro però mai hi havia entrat.
Últimament he estat buscant capítols de Snoopy i altres series de la nostra infància per poder veure'ls en família, però és molt difícil trobar res enlloc...i he recordat aquesta web.
M'agradaria agrair a totes les persones que ho feu possible. Jo no tinc res a aportar, però crec que pot ser divertit estar per aquí (:
 
Avatar de l’usuari
Frida
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 14:22
Ubicació: BCN

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 04 gen. 2021, 14:33

Bona tarda a tothom!

He fet servir aquesta pàgina des de fa molts anys per descarregar tots els meus animes preferits de l'època 3xl i club super 3, i entenc aquestes mesures. Espero participar més ara i trobar més usuaris amb qui compartir aquest meravellós món nostàlgic d'anime en català <3
 
Avatar de l’usuari
TKXYMK
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 19:54

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dl. 04 gen. 2021, 20:26

Ara entenc els problemes. Tot el dia intentant accedir en un enllaç de "Vull menjar-me el teu pàncrees" i ara descobreixo aquest fil, hahaha.

Salutacions!
 
MasterSaber
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 11:55

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 05 gen. 2021, 11:54

Bon dia a tots.

Ara entenc el que passa, i és una pena, però suposo que és el que hi ha.

Em va passar el mateix que a l'col·lega de dalt, intentant accedir amb un enllaç i em va costar trobar el fil.

En fi, caldrà seguir pendents del que sorgeixi.

Una salutació.
 
Derechitop
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 11:30

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 05 gen. 2021, 17:46

Buenas tardes,

Hace tiempo me descargue de esta pagina la serie de anime "Quedes detingut" y desgraciadamente la he perdido, me podéis informar cuantos mensajes son necesarios para poder tener permisos para descargarla???? Agradezco a todo el mundo que se toma la molestia a subir anime en catalán.
Tambien soy muy fan de Bola de drac, Detectiu Conan, Ranma 1/2, Fly, Musculam, Dr Slump, Les Tortugues ninja y muchas otras que se me han olvidado los titulos, viva el anime en catalán de los años 90!!!!!
 
gerystyle
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 17:50

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dt. 05 gen. 2021, 18:26

Bona tarda.
A participar-hi doncs, tot sigui per l'anime i en català.
 
ivqx
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 06 gen. 2021, 05:39

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 06 gen. 2021, 05:44

Hola què tal. Jo fa molt de temps que descarrego sèries des d'aquí. Sou uns cracs, què he de dir. Estic intentant localitzar Cowboy Bebop. Si algú em poguéssiu ajudar seria meravellós. Salut!
 
ivqx
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 06 gen. 2021, 05:39

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 06 gen. 2021, 05:58

Em responc jo mateix, en Lluis l'ha penjada a Youtube https://www.youtube.com/watch?v=0JKGk8V4SeU <3
 
Avatar de l’usuari
damagost
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 16 nov. 2020, 20:43
Ubicació: Barcelona

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 06 gen. 2021, 11:19

fabrebatalla18 ha escrit:
damagost ha escrit:
Gràcies per mantenir el fòrum, però malauradament no disposo de cap document audiovisual d'anime en català per penjar i no podré continuar descarregant els continguts d'animelliure. Ha estat un plaer poder gaudir d'aquest fòrum (únic en aquest àmbit) i amb el que es podia veure l'anime en català per la inexistència del 3XL.

Ho sento, però em temo que no has entès res, exactament qui ha dit que per a accedir al fòrum has de compartir obligatòriament anime en català?

Havia llegit alguns comentaris del fòrum i havia entès això. Perdona.
 
khartan18
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 06 gen. 2021, 17:08

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 06 gen. 2021, 18:35

Bona vesprada, a l'igual que molts usuaris que responen ací, entraba de quan en quan per a descarregar alguna sèrie que havia vist de menut (i més d'una que ni l'havia vista sencera).
Em sembla molt bé que estiga limitat l'accés, així s'evita que puguen "escodrinyar" el contingut que hi ha i la tanquen com ha passat amb altres moltes pàgines i fòrums.
Em vaig descarregar la Bola del drac, i tinc pendent veure Ranma.
Gràcies a qui a pujat totes eixes sèries i salutacions a tots!!
 
Karasuma
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 06 gen. 2021, 17:36

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 06 gen. 2021, 18:53

Avui m he conectat per veure "La llei de Ueki", però no entenia perquè estava en ocult, m alegro d haver trobat una explicació.

Trobo molt lògic que volgueu donar "vidilla" i fer participar a la gent, potser així també surtiran noves propostes.

En tot cas m'apunto, mai he sabut ben bé com funcionen aquestes coses però n'aprendrem :)

Disculpeu els errors ortogràfics ❤️
 
TarViS13
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 06 gen. 2021, 20:20

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 06 gen. 2021, 20:49

Porto molt de temps seguint la vostra pagina i gracies a ella he pogut veure moltes series de la infancia, de moment no aconsegueixo veure cap enllaç DD per veure les series i m'agradaria saber com tornar a poder veure els enllaços o la seccio " DD o altres metodes"
 
Avatar de l’usuari
Siesta
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 06 gen. 2021, 23:48

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dc. 06 gen. 2021, 23:55

blacknes ha escrit:
Hacia tiempo que no me pasaba por el foro. Las veces que me he pasado ha sido como no registrado.
Por eso la sorpresa de los otros dias de lo del registro y todo lo demas. Pero si eso ayuda a preservar el foro, entonces es una buena medida.

Descargué aquí Doremi en català y me pasó lo mismo! Me gusta mucho ver anime en catalán aunque a estas alturas esté más acostumbrada a usar el castellano ;___; (puedo hablarlo y tal pero siento que voy a cometer muchas faltas ortográficas y soy de Valencia así que también uso palabras distintas...). Siempre sienta bien poder estar en contacto con el idioma aunque sea desde tan lejos ^^ (ya no vivo en España)
Intentaré participar más por el foro~
 
ERiAL
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 07 gen. 2021, 03:29

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dj. 07 gen. 2021, 03:49

Feia anys que no entrava, estava registrat des de el 2007 segons el correu de confirmació però no hi havia manera d'entrar al compte antic així que n'he fet un de nou.

Men alegro que la pagina segueixi en peu i vistos els temps que corren s'entén perfectament lo de les noves mesures. He perdut moltes series per problemes amb discs durs antics que m'agradaria recuperar, per altre banda, encara n'he pogut salvar algunes descarregades d'aquí fa bastants anys, si les vui repujar o compartir on es mes adient penjar-ho? Salut!
 
Avatar de l’usuari
lexisadvance
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 08 gen. 2021, 02:35

Re: Nou funcionament del fòrum per nous usuaris

dv. 08 gen. 2021, 02:42

Quants posts he de fer per accedir als continguts?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants